Nyt kohdistan sanani teollisuuden muotoilijoille.
Olin ollut pitkään töissä ja minut komennettiin kauppaan.
Rasvatonta maitoa,purkki piimää ,jogurttia ja leipä(moniviljaa) luonnollisesti.
Minulla oli jopa katetta kortilla ja en nolannut itseäni kassalla mutta pakatessani raivostuin.
Minulle selvisi siinä että minulta ja muilta miehekkäiltä ostosten tekijöiltä puuttuu kunnollinen miehekäs kassi.
Kun minä sovittelin ostoksia muovikassiin ne oli sikin sokin,pääasiassa pehmeän pohjan ansiosta.
Kori olisi kovapohjainen mutta voiko mies sipsuttaa kauppaan kori käsivarrella?kysyn vaan ja vastaan ei voi.
Mikä on siis ratkaisu pulmaani?
Lisäksi sanoisin että tämä on kunnon aloitus sillä pojalleni kunnolle olen kunnon isä ja olen itse tämän kirjoittanut.
Lopettakaa kiusaaminen
10
193
Vastaukset
- reppunainen..
Mikäli kuljet autolla, niin sellainen muovilaatikko. (muuttolaatikosta pienempi versio) :-).
Itse kuljen repun kanssa ja hyvin menee. - kunnot-on
koria mennessäsi vaikka päässäsi, tullessasihan se onkin jo täynnä.
Ota aina mukaasi leveä puulätkä, ja lätkäise se kassin pohjalle?
Muovikassien päntiönään osataminen on epäekologista.- RIMMIR
sulla ja aivan tosissani olen. Tekisivät noista pet pulloista sellaisia kokoontaitettavia läpysköjä joita vois sitten kädessään tai taskussaan kantaa mukanaan kauppaan. Sitten kun siellä kassalla alkaa pakkaamaan siihen muovikassiin niin levitää vaan sen läpyskän sinne pohjalle. Saa vaan olla pyöristetyt kulmat niin ei mene kassi puhki.
se on mentävä taas.
- Meriläinen
Reppu ja reissumies siinä vasta on sellainen pari......
Tai sit hommaat sellaisen hienon attasea salkun, jos kaikki ei mahdu kerralla niin ainahan voit mukamas unohtaa jotain ja hakea uudestaan.- Kivekset tallella.
Reppu on ylivoimainen vekotin.
Kotona saan maitoni ja leipäni kulkemaan jumppakssissani ( kaupan muovikassi ) mutta reisussa minulla on aina mukana reppu.
- Sol57
kaupoista saa myös kangaskasseja sieltä kassan luota monestakin erikaupasta...Näitä toisinaan ostelen...hyvin ovat miesporukalleni kelvanneet.. Tuolta Ohlsonnilta myös löytänyt sellaisia vähän miehekkäämpiä kasseja;)) ei mitään kukallisia vaan yksivärisiä mustia ja harmaita joissa tuo pohja tukeva...saa taitettua myös hyvin snadiin tilaan...Sillee kätsä vara kassi joka minullakin mahtuu jopa käsilaukkuun...(siis vähän isompaan,)))...siis tämä kassi sinne sisälle...
tsau:FRidu - Kivekset tallella!
On yks hailee millaista kassia kanniskelen!
Käytännössä kuljen kauppaan kotoa mukaan otettu muovikassa taskussa.
Kestää useita käyttökertoja.
Ensiapuna suosittelen kaksivaiheista pakkausmenetelmää.
Sen asemesta että tussuroisin pakkauspöydän päässä kasseineni toisten jarruna, nostelen leivät ja tölkit takaisin kärriin ja suoritan pakkausrituaalin sivummalla, huolella.
Muuten maito- ja piimätölkkien terävät kulmat puhkovat muovikassin rikki. puuhaa ostosten tunkeminen muovikassiin kun ei se lerppa pysy edes auki. Mutta et kai sinä nyt mitään koreja käsivarelle tarvi, onhan niitä kunnollisia, tukevia ja kovapohjaisia kauppakasseja olemassa. Minulla on yksi sellainen Prisman kassi, lujaa tekoa. Se on niin suurikin, että muiden ostosten lisäksi sinne mahtuu saunakaljatkin. Niin suuri, että täysinäisenä puolisko ei saa sitä hievahtamaankaan. Siksi kai se onkin minun kauppakassini. Kyllä Kunnon isälle kuuluu kunnon kauppakassi.
- Sol57
jooh;)) ja kunnon faijat ja isät käy kaupassa mielellään ja jotenkin tsennaa senkin että, naiselle voi joissain vaiheessa tuo itse kantaminen käydä aika raskaaksi jopa kivuliaaksi...Minullakin nämä räppänäkädet niin vuosi vuodelta tuo kantaminen käy enemmän ja enemmän tuonne niskanseudulle.....Mies kun meillä nyt toistaiseksi taas innostunut hoitamaan tätä kauppapuolta...((Friidu hyvin onnessaan siitä)....vaikka meilläkin näitä varsinaisia kauppakasseja on...niih...muovikassishan tuo ostokset himaan...kantaa.. Ei muista mukaansa ottaa näitä kasseja...enkä minä nyt aikuista miestä lähde muistuttelemaan...pääasia että, lompakko on mukana;)) ja hyvä mies kun minullakin niin toki tuo sen minkä pyydän...jos, jotain tarvitsen...
tsau:Friidu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465557Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5672045Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens811147Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 77993
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50833Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58758