Haluan aloittaa uuden elämän. Haluan alkaa liikkua enemmän, ja elää terveellisemmin. Olen jo alkanut muuttaa syömistäni terveellisemmäksi, mutta liikuntaan minulla on on-off-suhde. Välillä jaksan liikkua paljon, välillä se jää kokonaan. Olenkin ajatellut että voisin liittyä GoGo:n jäseneksi. Minua kuitenkin epäilyttää hinnat, jäsenyyden kun on aika kalliita.
Asun Tampereella, joten osaisiko joku kertoa millaisia Tampereen GoGo-keskukset ovat? Millaiset ohjaajat? Miten jäsenyys käytönnössä toimii? Pääsekö haluamilleen tunneille, vai onko joskus todellakin ylibuukattua nii, että ei saa varttua itselleen paikkaa tunnille edes reilusti etuaikaan? Onko jäsenyys siis hintansa arvoinen?
GoGo Tampere
16
2796
Vastaukset
- kunkunkuntoilemaan
älä liity jäseneksi jos et ole ollenkaan varma siitä että haluat käydä siellä jatkuvasti ja saada vasstinetta sijoittamallesi suurehkolle rahasummalle, eroon näistä jäsenyyksistä ei taida päästä muuten kun vasta haudassa, sitten ne laskuttaa perikuntaa.... ;-)
- PL
Ala treenaileen kahvakuulalla jos todella haluat kuntoilla, ainakin paljon halvempaa.. Tampereel on ainakin hervannas kuulaharjoituksia, itsekin kävin siellä viime syksyn ennen kuin muutin etelähän...
- Leenanni
PL kirjoitti:
Ala treenaileen kahvakuulalla jos todella haluat kuntoilla, ainakin paljon halvempaa.. Tampereel on ainakin hervannas kuulaharjoituksia, itsekin kävin siellä viime syksyn ennen kuin muutin etelähän...
Olin GoGon jäsenenä v. 2003 keväästä v. 2007 syksyyn, jolloin muutin pois Tampereelta. Tykkäsin tosi paljon paikasta. Tuolloin olivat Hämeenpuiston ja Hämeenkadun paikat auki. Nyt taitaa olla muitakin. Ohjaajat olivat mukavia, tsemppaavia ja asiansa osaavia. Ohjaajat neuvoivat ja tekivät itse kaikilla tunneilla samat liikkeet kuin asiakkaatkin. GoGon jälkeen olen yrittänyt etsiä paikkaa, josta löytäisin kivat ohjaajat, mutta on vielä vähän niin ja näin... ja tuo liikkeiden tekeminen ei ole itsestään selvää. Minua ainakin ärsyttää olla tunnilla, missä itse puuskuttaa hikipäässä ja ohjaaja seisoskelee edessä ja hokee tekopirteällä äänellä "jaksaa, jaksaa".
Aikanaan ainakin kaikille tunneille mahtui mukaan. Yhden kerran koko neljän vuoden aikana jäin ulos tunnilta, ja sekin oli erikoistapaus. Muistaakseni helatorstai tms. "pyhäpäivä" ja "kaikki" asiakkaat halusivat samalle aamun bodypump tunnille ;) Eli ei minun mielestäni kovin paha.
Voitko kysyä saako GoGolta ostaa kokeilujäsenyyden esim. pariksi viikoksi, jotta voit testata tykkäätkö paikasta? Itse palaisin heti GoGon jäseneksi, jos vain asuisin Tampereen seudulla :)
- gogo:lainen
Olen itse käynyt gogolla noin vuoden ja tykännyt todella paljon. Tunneille on aina mahtunut. Ohjaajat ovat hyviä, mukavia, osaavia. Ohjattuja tunteja on paljon ja monipuolisesti. Laitteet kuntosalin puolella ovat hyviä ja niitä uusitaan koko ajan. Tarjolla on myös paljon kaikkia extra-kursseja tms. varsinkin nyt kun kesä on tulossa.
Ja gogoltahan löytyy ilmaset lastenhopaikat, parkkipaikat, internet..
Gogollehan voit varata kokeilukerran, ja ekan kuntosaliohjelman saat ilmaiseksi.
Ei muuta kuin hyvää sanottavaa.- GemmaT
Jos sitoutuminen mietityttää, on keskustassa myös Fressi-kuntokeskus. Itse liityin sinne juurikin sen vuoksi että jäsenyyttä ei tarvita. Sieltä saa kertakortteja tai joustosopimuksia, joissa ei tarvitse sitoutua salin asiakkaaksi vuodeksi. Mukava henkilökunta ja ilmapiiri yleensä, suosittelen :)
- pirjo.
GemmaT kirjoitti:
Jos sitoutuminen mietityttää, on keskustassa myös Fressi-kuntokeskus. Itse liityin sinne juurikin sen vuoksi että jäsenyyttä ei tarvita. Sieltä saa kertakortteja tai joustosopimuksia, joissa ei tarvitse sitoutua salin asiakkaaksi vuodeksi. Mukava henkilökunta ja ilmapiiri yleensä, suosittelen :)
boikotoin fressiä omistajan harjoittaman työntekijöiden kusetuksen takia. En tosin tiedä, mikä tilanne nyt on...
- boikot
gogon paras ohjaaja lähti juuri pois huonon työilmapiirin takia ja muitakin on lähdössä. gogo rahastaa mutta ei anna lupaamansa palvelua. osaavat markkinoinnin mutta pinna alla kuohuu.. suosittelen elixiaa tai syketta.. niissä arvostetaan työntekijöitä ja teinit eivät ole valtaamassa saleja.
- tatjanaalekseevna
Mä olen kans ollut gogon jäsen v.2007-2008 ja mulle jäi käsitys että siellä työilmapiiri ei ole paras mahdollinen...
Nykyään käyn fressillä, paikka ihan ok, työntekijät ystävällisiä (yhtä pumpinvetäjää lukuunottamatta).
Ainoa mitä olen gogolta kaivannut on esim. likkojen lenkille liput edullisesti, samoin eri tapahtumien ja kurssien järjestys; melonta, golf yms... - tatjanaalekseevna
tatjanaalekseevna kirjoitti:
Mä olen kans ollut gogon jäsen v.2007-2008 ja mulle jäi käsitys että siellä työilmapiiri ei ole paras mahdollinen...
Nykyään käyn fressillä, paikka ihan ok, työntekijät ystävällisiä (yhtä pumpinvetäjää lukuunottamatta).
Ainoa mitä olen gogolta kaivannut on esim. likkojen lenkille liput edullisesti, samoin eri tapahtumien ja kurssien järjestys; melonta, golf yms...Itsekin kokeilisin tuota elixiaa, mutta kun ovat pykänneet salit pystyyn ihan "korpeen". jos ei oo autoa käytössä ei viitsi monella bussilla kulkea jumppaan.
- GöGölainen
tatjanaalekseevna kirjoitti:
Itsekin kokeilisin tuota elixiaa, mutta kun ovat pykänneet salit pystyyn ihan "korpeen". jos ei oo autoa käytössä ei viitsi monella bussilla kulkea jumppaan.
GoGo.ltahan löytyy myös näitä ei sitovia jäsenyyksiä joissa on kuukauden irtisanomisaika eli ei tarvitse vuodeksi edes jäseneksi liitty. Tilat ja jumpat ovat hyviä, mutta käsittääkseni ilmapiiri henkilökunnan välillä heikko. Ilmeisesti sama tyyli kun vanhassa fressissä!
Jumpat ehdottomasti kaupungin parhaat, ja ohjaajat kannustavia!
suosittelen.
- GoGolla
Itse en ole huomannut mitään ongelmia työilmapiirissä, päinvastoin kaikki tuntuu olevan tosi mukavia ja avoimia sekä toisilleen että asiakkaille! Ja eihän gogon hinnat todellakaan sen korkeammat oo kun minkään muunkaan hyvän klubin :) ja mun mielestä täysin sen rahan arvosta kun voi käydä 4llä eri salilla ja niin paljon jumppia mistä valita. Tapahtumissa en ole itse hirveesti käynyt mutta niitähän vaikuttaa olevan kokoajan kaikenlaisia. Mun ehdoon mielipide on että gogo on paras paikka tampereella.
Kyllä tunneille pääsee jos haluaa. Vetäjät on ihania, motivoivia ja positiivisia. Voin myydä 7kk jäsenyyden 300 eurolla.
- Petrinha
Itse olen käynyt Gogolla useita vuosia ja olen kyllä ollut tyytyväinen asiakas! Tunneille olen mahtunut mukaan lähes aina ja ohjaajat ovat innostavia ja ammattitaitoisia. Itse en ole kyllä huomannut huonosta työilmapiiristä mitään viitteitä, toisin kuin edellä mainitaan. Tiedä sitten. Mutta asiakkaana ja liikkujana olen saanut vastinetta rahoilleni silloin kun vain ITSE olen jaksanut käydä.
Me olemme muuttamassa nyt Tampereen seudulta pois, joten JOS sinua kiinnostaa, minulla on joulukuun puoliväliin asti voimassa oleva Gogon jäsenyys, jonka voin myydä pois, hinta 200€. (Muutkin voi kysellä jos kiinnostaa: petra.kinnunen@gmail.com) Muuten jäsenyys valuu hukkaan. - goodsamaritan
GoGo ON EHDOTTOMASTI paras paikka !!!Kaikkia laitteita uusitaan jatkuvasti,uusia jumppa-ideoita maailmalta ja henkilökunta ja ohjaajat superihania!Voin treenata samalla hinnalla 4 keskuksessa Tampereella,ja talvella avataan kuulemma uusi iso sali Hervantaan!
- Treelta -70
GoGo varsin ok. Vielä mukampaa olisi, jos olisi ystävä joka tsemppaisi toisinaan sinne lähtemään. Mikäs sen mukavampaa kuin kunnon treeni jälkeen istua hetki saunssa rupatellen.
Yksi GoGon vuosijäsen - surkea
Nykyinen E-laskutussysteemi ainakin todella syvältä ja poikittain. Oma liikuntamotivaatio laskee, kun ei koskaan tiedä onko lasku mennyt perille ja toimiiko gogo-kortti. Jos lasku ei ole mennyt perille niin saa mm. kuulla "Onko tilillä rahaa?" Kiitos kysymästä, kyllä on..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 1151119
- 681095
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33823