Keskustelua nokkosihottumasta..
Minulle puhkesi nokkosihottuma elämäni ensimmäistä kertaa.
Lukaisin netistä tietoa yhdeltä foorumilta jossa puhuttiin että nokkosihottuma ei lähde ikinä kunnolla pois ja leviää koko kehoon.
Itsellä pieniä paukamia reisissä.
ONKO SIIS näin ettei tämä IKINÄ parane vaan leviää ja ärsyyntyy milloin mistäkin ja leviää kasvoihin ? :O
Olen stressi herkkä ihminen jolla ollut aknea jonka olen saanut kuntoon mutta nyt stressitaso nousi valtavasti taas kun pelkään "ihoni puiolesta".
Infotkaa,,
NOKKOSIHOTTUMA
2
328
Vastaukset
- tovottavasti
Minulla kesti viikon,alkoi ihottumana,huulet turposi,kuumetta ja tulehdusarvot koholla ilmeisesti jokin virus aiheutti crp:n nousun.Lisäksi älytön kutina.Lääkkeenä kortisonivoidetta ja aerius allergialääke.Luin itsekin näitä juttuja vuosia kestäneestä vaivasta ja aattelinkin,että meikäläisen tuurilla samoin käy minulle.Onneksi näyttää siltä,että ihottuma meni viikossa ohi.
- 4+4
ei lähtisi kokonaan pois?! Totta kai lähtee.
Tämä foorumi ei varmastikaan ollut mikään lääket.foorumi.
Itselläni urticaria tulee ja menee, syytä sen puhkeamiseen ei ole tutkimuksista huolimatta löytynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682620
- 622582
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151362
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096