Poliisin antama todistajanlausunto

Rauman poliisista Joni Kokkonen on antanut v.2005 Kokemäen käräjäoikeudessa valaehtoisen todistajanlausunnon jossa kertoi, että eräs lapsi oli hänelle sanonut äitinsä yrittäneen hänet tappaa. Kyseinen poliisi kertoi myös, että hän piti lapsen kertomaa uskottavana. Kiukaislainen naispoliisi joka oli ollut vieressä lapsen kertoessa asiaa ei ollut kuullut mitään, kuten todistajaksi kuultuna oikeudessa kertoi. Myöhemmin lähetin Rauman poliisipäällikölle kiitokset siitä, että poliisilaitos on ottanut asiakseen työllistää myös aistivammaisia.

9

642

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Doktora AM

Että jaksaa väsyttää. On tuo maknus niin väsynyt että se alkaa jo tarttumaan. Mahtaakohan se nyt seuloa koko Suomen poliisivoimat ja oikeuslaitokset.
      Hoitaisi nyt tuon oman virtsankarkailunsa. Päästään.

• Eunukki

Jatka taistelua, joskus kantaa "hedelmää".
      Huomasitko, vuoti mitä vuoti.
      Satakunnan kansa 26.2.2010
      Poliisin karmea virhe: uhkaaja sai tiedot uhatusta.
      Tapauksesta on aloitettu poliisirikostutkinta. Poliisia epäillään tuottamuksellisesta virkavelvollisuuden rikkomisesta.
      Se on suuri edistysaskel Satakunnassa.
      Olematta Aino Kassinen ennustan, että rikos todetaan vähäiseksi, tutkinta lopetetaan, ei joudu syyteharkintaan eikä ainakaan tuomita.
      Sinulle riittää näissä asioissa työsarkaa, jää vielä perikunnallesikin tehtävää.

Mielenkiintoista nahdä kumman pihalla alkaa helikopteri pörrätä ja köysiä pitkin laskeutuu karhuja, ei ihan oikeita.

• Von der Boy

Olen kuullut epävarmalta taholta tiedon että Eunukki ja Magnus ovat sama henkilö.
        NO NYT MÄ YMMÄRRÄN

• Eunukki
        Von der Boy kirjoitti:

Olen kuullut epävarmalta taholta tiedon että Eunukki ja Magnus ovat sama henkilö.
        NO NYT MÄ YMMÄRRÄN

tosi epävarma taho, en halua ottaa kunniaa Magnuksen puurtamisesta oikeiden asioiden hyväksi.
        Terkkuja vaan sullekin, vaikka ymmärrätkin.

• älä manu usko tota

jos olisit Aino Kassinen, niin et olisi neuvonut "kaverias" häviimään rahaa markkinatuomioistuimessa,heh.

• Eunukki oo
        Von der Boy kirjoitti:

NO NYT MÄ YMMÄRRÄN

samaa sarjaa kylläkin. Tosin Magnus on fiksumpi..

• pr
        älä manu usko tota kirjoitti:

jos olisit Aino Kassinen, niin et olisi neuvonut "kaverias" häviimään rahaa markkinatuomioistuimessa,heh.

piruuttanne markkinatuomioistuimesta mitä se käsittely maksaa, minä tiedän?

Te kulutatte kapakassa parissa illassa saman rahan.Minä en edes juo alkomaholia.

Huolehdinko minä, miten perheesi elätät/itsesi?

Lähetä nyt sinäkin "selvityksistäsi" lasku,kuten TM-perheyhtiö Oy,(käännä tuo englanniksi) jonka toimitusjohtaja on myös EHY ry: n puheenjohtaja.
        Eipä rouva huomannut kirjoittaa EHY ry: n nimissä sitä laskua markkinatuomioistuimeen, niin tulikin yrittäneeksi omalla firmallaan ITSELLEEN rahastaa.

Mikähän mahtaa olla petoksen yrityksen kuvaus lakikirjassa?

Jos ei ole tilattu ko yritykseltä mitään, miksi meidän tulisi maksaa jollekin nettifirmalle.
        Meille on paukutettu kotisivujen puutteesta, ei niitä tuoltakaan yritykseltä ole löytynyt ja se on sentään Oy.

Siksihän se EHY rekisteröitiin ry:ksi,että se voi tehdä tarjouksia, kerrottiin.

Tuliko siitä rekisteröinnistä SUSI, kun ei sitä kautta voikaan laskuttaa?

Saako vain se eläintenhoitaja joka on palkkaa (1), muut tekevät ilmaiseksi.Rouva sitten rahastaa firmallaan omista "töistään". Jokainen tietenkin tekee mihin rahkeet riittää.

• Kansanoikeuden ausku
        pr kirjoitti:

piruuttanne markkinatuomioistuimesta mitä se käsittely maksaa, minä tiedän?

Te kulutatte kapakassa parissa illassa saman rahan.Minä en edes juo alkomaholia.

Huolehdinko minä, miten perheesi elätät/itsesi?

Lähetä nyt sinäkin "selvityksistäsi" lasku,kuten TM-perheyhtiö Oy,(käännä tuo englanniksi) jonka toimitusjohtaja on myös EHY ry: n puheenjohtaja.
        Eipä rouva huomannut kirjoittaa EHY ry: n nimissä sitä laskua markkinatuomioistuimeen, niin tulikin yrittäneeksi omalla firmallaan ITSELLEEN rahastaa.

Mikähän mahtaa olla petoksen yrityksen kuvaus lakikirjassa?

Jos ei ole tilattu ko yritykseltä mitään, miksi meidän tulisi maksaa jollekin nettifirmalle.
        Meille on paukutettu kotisivujen puutteesta, ei niitä tuoltakaan yritykseltä ole löytynyt ja se on sentään Oy.

Siksihän se EHY rekisteröitiin ry:ksi,että se voi tehdä tarjouksia, kerrottiin.

Tuliko siitä rekisteröinnistä SUSI, kun ei sitä kautta voikaan laskuttaa?

Saako vain se eläintenhoitaja joka on palkkaa (1), muut tekevät ilmaiseksi.Rouva sitten rahastaa firmallaan omista "töistään". Jokainen tietenkin tekee mihin rahkeet riittää.

Kirjanpitorikos...

9 § (24.8.1990/769) Kirjanpitorikos. Jos kirjanpitovelvollinen, tämän edustaja tai se, jonka tehtäväksi kirjanpito on toimeksiannolla uskottu, tahallaan

1.laiminlyö kokonaan tai osaksi liiketapahtumien kirjaamisen tai tilinpäätöksen laatimisen,
        2.merkitsee kirjanpitoon vääriä tai harhaanjohtavia tietoja tai
        3.hävittää, kätkee tai vahingoittaa kirjanpitoaineistoa
        ja siten olennaisesti vaikeuttaa oikean ja riittävän kuvan saamista kirjanpitovelvollisen toiminnan taloudellisesta tuloksesta tai taloudellisesta asemasta, hänet on tuomittava kirjanpitorikoksesta sakkoon tai vankeuteen enintään kolmeksi vuodeksi.

• Eunukki
        Kansanoikeuden ausku kirjoitti:

Kirjanpitorikos...

9 § (24.8.1990/769) Kirjanpitorikos. Jos kirjanpitovelvollinen, tämän edustaja tai se, jonka tehtäväksi kirjanpito on toimeksiannolla uskottu, tahallaan

1.laiminlyö kokonaan tai osaksi liiketapahtumien kirjaamisen tai tilinpäätöksen laatimisen,
        2.merkitsee kirjanpitoon vääriä tai harhaanjohtavia tietoja tai
        3.hävittää, kätkee tai vahingoittaa kirjanpitoaineistoa
        ja siten olennaisesti vaikeuttaa oikean ja riittävän kuvan saamista kirjanpitovelvollisen toiminnan taloudellisesta tuloksesta tai taloudellisesta asemasta, hänet on tuomittava kirjanpitorikoksesta sakkoon tai vankeuteen enintään kolmeksi vuodeksi.

minä olen petoksen kannalla. Tarkasti ottaen petoksen yritys, koska pr ei ole maksanut mitään (ei ole saanut vastikettakaan) TMperhetiimille.
        Ei ole lievä petoksen yritys, koska vaadittu summa on yli 500 euroa. (tuo 500 euron raja on tietoa vuodelta 2005)
        On yleisen syyttäjän "heiniä".
        Tuomio petoksesta on 4 kk - 4 v vankeutta. Yrityksestä lähtee 1/3 tai 1/4 pois, verrattuna täytettyyn tekoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      93
      7639
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      105
      5522
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      266
      4738
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4673
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      65
      3392
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2768
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      58
      2457
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2408
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2372
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2244
    Aihe