Millaista tietoa sinulta löytyy kyseisestä lajista? Onko tähän joku ikäraja? Millaisia kokemuksia?
Koitin Googletella, mutta vähän nihkeästi tietoa löytyi. Kiitos jo etukäteen fiksuista vastauksista.
Värikuulasota
4
601
Vastaukset
- 9+1
ikäraja on 13v
- dyyd relaX
onko kyse airsoftista vai paintball:ista? meilläpäin aloitin airdoftin 12 vuotiaana kun vanhemmat harrastajat totesivat minun osaavan käyttäytyä oikein
- jääkiekkomamma
dyyd relaX kirjoitti:
onko kyse airsoftista vai paintball:ista? meilläpäin aloitin airdoftin 12 vuotiaana kun vanhemmat harrastajat totesivat minun osaavan käyttäytyä oikein
Paintball oli toiveissa, mutta tuskin tuo toinenkaan täysin poissuljettu vaihtoehto olisi.
Minkä hintaista on? tai varmaan on eroja paljonkin, mutta jotain tietoa. Näissä asioissa, kun olen ihan vihreä. - 3v softannut
jääkiekkomamma kirjoitti:
Paintball oli toiveissa, mutta tuskin tuo toinenkaan täysin poissuljettu vaihtoehto olisi.
Minkä hintaista on? tai varmaan on eroja paljonkin, mutta jotain tietoa. Näissä asioissa, kun olen ihan vihreä.Sanoisin että airsoft on halvempaa.
Yleensä paintballia pelaa harva lapsi ja airsoftia harva yli 20 vuotias.
Itse olen airsoftannut n 3 vuotta. Ikärajoja ei niinkään ole, mutta itse henkilökohtaisesti antaisin jonkun aloittaa airsoftauksen n 9 vuotiaana, jos hän ymmärtää mahdolliset vaarat mitä voi koitua pelleilystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622532
- 681742
- 221536
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151342
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076