Värikuulasota

jääkiekkomamma

Millaista tietoa sinulta löytyy kyseisestä lajista? Onko tähän joku ikäraja? Millaisia kokemuksia?

Koitin Googletella, mutta vähän nihkeästi tietoa löytyi. Kiitos jo etukäteen fiksuista vastauksista.

4

601

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9+1

ikäraja on 13v

• dyyd relaX

onko kyse airsoftista vai paintball:ista? meilläpäin aloitin airdoftin 12 vuotiaana kun vanhemmat harrastajat totesivat minun osaavan käyttäytyä oikein

• jääkiekkomamma
        dyyd relaX kirjoitti:

onko kyse airsoftista vai paintball:ista? meilläpäin aloitin airdoftin 12 vuotiaana kun vanhemmat harrastajat totesivat minun osaavan käyttäytyä oikein

Paintball oli toiveissa, mutta tuskin tuo toinenkaan täysin poissuljettu vaihtoehto olisi.

Minkä hintaista on? tai varmaan on eroja paljonkin, mutta jotain tietoa. Näissä asioissa, kun olen ihan vihreä.

• 3v softannut
        jääkiekkomamma kirjoitti:

Paintball oli toiveissa, mutta tuskin tuo toinenkaan täysin poissuljettu vaihtoehto olisi.

Minkä hintaista on? tai varmaan on eroja paljonkin, mutta jotain tietoa. Näissä asioissa, kun olen ihan vihreä.

Sanoisin että airsoft on halvempaa.
        Yleensä paintballia pelaa harva lapsi ja airsoftia harva yli 20 vuotias.
        Itse olen airsoftannut n 3 vuotta. Ikärajoja ei niinkään ole, mutta itse henkilökohtaisesti antaisin jonkun aloittaa airsoftauksen n 9 vuotiaana, jos hän ymmärtää mahdolliset vaarat mitä voi koitua pelleilystä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2570
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2532
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      22
      1536
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1480
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1420
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1342
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1203
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1147
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1076
    Aihe