Moi kanssasisaret! Harrastatteko tai pystyttekö harrastamaan liikuntaa? Millasta ja kuinka usein. Auttaako mielialaan?
Mulla on painoindeksi n. 43 ja mun on pakko päästä liikkumaan muutaman kerran viikossa. Käyn sauvakävelyllä ja kuntosalilla. Kaikkiin laitteisiin en voi mennä koska en yksinkertaisesti mahdu niihin. Sauvakävelynikin on hitaampaa muihin verrattuna ja jaksan korkeintaan tunnin. Joskus joku ihmetteli, että kuinka pystyn tällä ruhollani liikkumaan. Jostain luin myös sellasen että joku sanoi, että ylipainoiset eivät yleensä liiku ollenkaan. No mä liikun ja pelkään yli kaiken sitä, että en pääsisi enää portaita kolmanteen kerrokseen ja jämähtäisin kotiin lihomaan.
BED ja liikunta
Ylikuormaa
1
405
Vastaukset
- minävain... täällä
Minä harrastan liikuntaa joka päivä, itseasiassa kilpaurheilua, mikä on nykyen muuttunut aika rankaksi.
Painoindeksini on kuitenkin just ali painossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863176
- 883023
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191812- 271711
- 211691
- 241677
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321336- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309