Mulla on 25- vuotta vanha tv, joka näkyy Kaonin rf-modulaattorin sisältävän digi-boksin avulla.
Yhdistelmä toimii oikein hyvin.
Onko tällaisellä Ei-SCARTITTOMALLA tv.llä mahdollista katsella, soitella dvd-laitetta?
MInulla on n.3 vuotta sitten ostettu Philipsin dvd-laite, on jäänyt vaan kytkemättä.
Tarvitaanko tällaisessa tapauksessa esim. videonauhurin apua, sekin kyllä löytyy, kytkemättä myös se.
Lähinnä tuota dvd:tä tarttisin elokuvien katseluun.
Onko kellään toimivia NEUVOJA?
Kiittelen kovasti jos jollain olis ideaa.
teknisesti mahdotontako?
4
371
Vastaukset
- wersr
Ainoa mahdollisuus on ostaa erillinen rf modulaattori mutta voidaan kysyä onko siinä järkeä. Kun televisiot ei paljoa maksa tänä päivänä.
- Aimo Nivaska
Näin voisi onnistua (jos edes videonauhurissa on scart):
1) Antennipiuha videonauhurista televisioon ja etsit töllöstä videonauhurin kanavan (ts. laitat nauhurista kasetin pyörimään ja virität jonkun kanavista samalle taajuudelle, UHF XX)
2) Liität videonauhurin ja dvd:n scartilla toisiinsa.
3) Laita levy dvd-soittimeen ja aseta videonauhuri AV-/EXT-kanavalle (AV1/AV2). Nyt pitäisi näkyä jotain, jos tv on viritetty videonauhurin taajuudelle.
-RK-- vanhatoimiva
Nyt näkyy dvd ja video-filmitkin näkyy....kun vaan tajuaisin miten tv-ohjelmat näkyis taas. On johtoja ja pistokkeita kymmeniä.
Mutta kiitos neuvoistasi, muuten en olisi edes yrittänytkään.
Kokeile kytkeä se DVD sen Kaonin VCR-scartiin. Pidä boksi päällä ja pane DVD päälle. Riippuen siitä, miten Kaonin modulaattori on toteutettu, tuo voi toimia. Videonauhurin käyttö voi olla mahdollista, mutta se voi sekoilla DVD-levyjen kopiosuojauksista. Jos muu ei auta, tarvitset erillisen RF-modulaattorin. Sellainen maksaa 20-40 euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873196
- 883033
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191822- 281722
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331345- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309