Tänään Virgin Oili Hesassa ja huomenna Pori.
Keikkalista löytyy täältä:
http://blogs.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendId=464729604&blogId=481733890
KEIKAT
10
657
Vastaukset
- yeahbabe
menoo ko keikoilla, fanienkin mukaan. saas nähdä koska amoral hankkii uuden vokalistin. vaikka sen hevi-laamasen x-fägtöristä. olin kaverin kanssa läheisessä pubissa ja mietittiin mentäiskö menettämään amoralkeikkaneitsyys virgin-oiliin, mutta eipä vissiin olis kannattanut. sijoitettiin nekin masset bisseen.
- afsdaf
sitten kumminkin, kun eihän sitä poiskaan voinut olla.:D
- ASlklk
ettei paikalle tuu ketään kun oli tarjouksena neljä sisään kolmen hinnalla? Ale siis!
- mö.l
Ale-keikka ja ale-laatua.
- Exilia..
perui, joten ei aiheeton pelko. Hyvä kuitenkin etteivät peruneet keikkaa sillä porukkkaa oli kiitettävästi paikalla
- juuhaas
Exilia.. kirjoitti:
perui, joten ei aiheeton pelko. Hyvä kuitenkin etteivät peruneet keikkaa sillä porukkkaa oli kiitettävästi paikalla
että kiitokset kaikille.
- vaan,
Amoral saadaan suvemmalla Keski-Suomeenkin. Kiitos!
- safafsda
Mistäköhän ne sen sai?
- arin ylin fani
varmaan virosta. öhö.
- Tänään_hmm
kuitenkin yläkerrassa vaikka muuten kaikki sallittua.:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358