elikkä oon menossa tohon valmennuskeskuksen valmennuskurssille lääkistä varten..mut nyt kysyisin että millanen oppimisympäristö siellä yleensäki on (ei välttämättä lääkiksen, ihan yleisesti missä ikinä oot olluki)?
onks siel semmosta luentotyylistä opetusta vai semmosta lukiotyylistä(viittaamista, puhumista yms) oon tosi ujo ja otin älyttömän ison askeleen eteenpäin kun uskaltauduin mukaan:)
siksi siis kaipaisin vähän tietoo ihan niistä oppitunneista:)
kiitos jo etukäteen:)
valmennuskeskuksen valmennuskursseilla olleet?
ujo1234321
1
355
Vastaukset
- ei enää
Riippuu todella paljon opettajasta, mutta yleisesti tuolla(kin) kai pyritään siihen, että opetus on kommunikoivaa ja dynaamista, eli rohkaistaan oppilaita osallistumaan ja oppimaan myös toisiltaan. huono puoli siinä on sit se, että jos ryhmässä on hallitsevia tai tietävämpiä oppilaita niin ne helposti dominoi koko tilannetta. ja jos opella ei ole langat käsissä niin opetuksesta saattaa tulla liikaa just juttelun kaltaista. mun ryhmäs kävi näin viime vuonna eikä ollut mitään hyötyä oppimisen kannalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742912
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191498
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249