Aina keskustellaan näistä Kauhasten ravintoloista,että nää on jotenkin huonoja.Mut mitäs te olette mieltä tästä LÄNNENTIESTÄ ,kaveri saa tehdä mitä vaan,onhan sillä hyvä bonsari,eli sen liikeen haltia,läheinen (kauppias),luulisin,että hän sen varmaan omistaakin,on tosiaan ALAMAALIMAN paikka.Mut kertokaa mielipiteenne paikasta.
MIKÄS TÄÄ
9
611
Vastaukset
- istuva härkä
saa siellä ainakin rahoilleen vastinetta ei tarvii vesipaukkuja juoda ja tullopaa vaihtorahat aina sentilleen oikein takasin.
- lehmä
Eikös siellä länkkärissä sitten jäitä ole lasiin,ompa köyhä paikka,kyllä kierrän kaukaa tollaset paikat.Kukahan tollasen paikan omistaja on,vai onko niitä useampikin.
Jos tykkää karaokesta niin siellä on paras valikoima kappaleita ja henkilökunta pitää huolen ettei asiakkaat sikaile liikaa. Siinä suhteessa nimenomaan, toinen on Savontien grilli. Ei tarvii poliisien juosta jatkuvasti näissä paikoissa.
- mesta
Olen käynnyt paikassa,ei tylympää paikkaa voi hakea,kuin toi on.On niin tympeää porukkaa niin asiakkaat ,kuin ne TARJOILIATKIN,ihan kuin olisvat PASKAN SYÖNNEITÄ,ja tulee ajatus,että miksi te tänne tulette,EN TOSIAAN SUOSITTELE KELLEKKÄÄN.
- herkk.s.
mesta kirjoitti:
Olen käynnyt paikassa,ei tylympää paikkaa voi hakea,kuin toi on.On niin tympeää porukkaa niin asiakkaat ,kuin ne TARJOILIATKIN,ihan kuin olisvat PASKAN SYÖNNEITÄ,ja tulee ajatus,että miksi te tänne tulette,EN TOSIAAN SUOSITTELE KELLEKKÄÄN.
Oli niin tai näin, mutta Lännen tiessä on Varkauden parhaat pitsat jokatapauksessa! Harmi vaan, kun sieltä haetaan jo niin paljon, etteivät meinaa keretä tehdä niitä enää enempää.
- Varkkila
herkk.s. kirjoitti:
Oli niin tai näin, mutta Lännen tiessä on Varkauden parhaat pitsat jokatapauksessa! Harmi vaan, kun sieltä haetaan jo niin paljon, etteivät meinaa keretä tehdä niitä enää enempää.
Vielä sentään joku paikka päihittää Prisman kahvion :)
- yamaha rtx
herkk.s. kirjoitti:
on kyl parhaat pizzat!!!!!!!namia!
- p-huuleen
varkauden raflat samanlaisia kaikki ei edes kunnon yö kerhoa
- celticwoman
p-huuleen kirjoitti:
varkauden raflat samanlaisia kaikki ei edes kunnon yö kerhoa
mikä on kunnon yökerho??? populaa on hiukan vähemmän kuin esmes hesas tai manses, puhumattakaan tietty mantereen toisella puolella olevista baareista, joten kun oikealla asenteella liikenteessä ja meet raflaan täällä varkaudessa niin kyllä se ihan yökerholta tuntuu..:) siis tarpeeks vaan ilolientä huiviin ja asennetta niin kyllä lähtee. Ja aamulla on ihan yhtä hyvä darra..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363707- 122466
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371965Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211731Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301503- 1241458
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141256
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4811233- 771181