Infoa Alanyasta :)

bailabaila;)

Hei, jos on hotelli Park Alanyassa olleita, kommentoikaa mitä piditte hotellista. Lisäksi kiinnostaisi tietää, miten Ramadan Alanyassa vaikuttaa turisteihin vai vaikuttaako mitenkään? Onko kaikki baarit kuitenkin yöllä normaalisti auki jne? Onko Alanyassa muuten elintarvikekaupat yöllä auki? Olisi kiva kuulla matkailijoiden ajatuksia, plussia ja miinuksia Alanyasta. Mitä ehdottomasti kannattaa tehdä ja nähdä lomalla? Kyseessää siis parikymppiset naiset. Myös yöelämäpaikoista voi laittaa vinkkejä. Kiitos vastanneille :)

3

771

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varoitteleva

Älkää hyvät nuoret naiset menkö keskenään sinne! Joudutte paikallisten miesten ahdistelemaksi. Olette ns. "vapaata riistaa" paikallisille.

• aoihfao

Luoja näitä postailijoita... Huoh.

Noniin, asiaan: Ite olin Turkissa yksin ( 20v nainen) ja oli mielettömän hauskaa. Suosittelen tsekkaamaan satamasta löytyvät havannan ja james dean-baarit, jamesis on ainaki herkut työntekijät ;) Kaupat on tosi pitkään auki, ja pikkukaupoissakin kävi eurot (vai osuinko vain niihin harvoihin missä käy...) hotellistanne en osaa sanoa, en ole siellä ollut. Ja muistakaa maistaa kadun kulmilta löytyviä simittejä (sellasia rinkuloita), törkeen hyviä.

Kyllä siellä miehet koittaa iskee, mutta samalla tavalla ne ein ymmärtää ku nää suomalaisressukatki, jotku ymmärtää ja jotku vähä kannustettuna.

• Petra11

Olin muutama vuosi sitten Alanyassa Ramadanin aikaan ja en huomannut kyllä yhtään paikkaa mitkä sen vuoksi olisivat olleet suljettuina. Baarit ja ravintolat olivat kaikki auki ja myös ruokakaupat keskellä yötä. Käykää ihmeessä veneretkellä, maksaa noin 10-20e ja tuloksena kolmen päivän rusketus yhdessä päivässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2640
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe