Mikäs puolue se saikaan kaikilta energiayhtiöiltä vaalirahoitusta?
Vielä kerran tukiaiset
4
97
Vastaukset
- Okoinen
Mikäs puolue se onkaan ja olikaan joka sai pressan vaaleja myöten työntekijöiden maksamista jäsenmaksuista mahtavat vaalituet joista ollaan hys, hys hiljaa. Nähdään rikka muiden silmässä mutta ei nähdä suurta malkaa omassa silmässä?
- *Kukkahame*
Mistähän puolueesta ja mitähän tekemässä tämä henkilö olikaan siellä sittemmin homehtuneessa talossa.
Mihinkähän ovat jääneet tarkemmat tiedot vaalirahoista?
Kokoomus kyllä puhuu energiansaannin takaamisesta kolmen ydinvoimalan avulla. Ethän tätä tarkoita.
On myös menossa eriytyminen ja lähentyminen. Kokoomus ja demarit harjoittavat erilaista poliittista flirttailua, päämääränään yhteinen hallitus v.2011. Kepu ei enää kelpaa kun kehtaa vastustaa ydinvoiman lisäämistä.
Häkämies käy kosimassa duunareita teollisuuslaitoksissa. Ay-liikekin on myötämielinen sopimalla helposti tulosopimusratkaisuista. Näin siis oikeistodemarien kohdalla. Vasemmiston äkkiväärät taas yrittävät panna koko maan talouselämän ahtaalle.
SAK:n puheenjohtajan ilme on paljonpuhuva kun kuulee AKT: vaatimuksista. Joutuvat pan demaritkin huonoon valoon kun eivät voi sanoa mitä ajattelevat tai tietävät.
Eikö olekin helppo nähdä tulevaisuuteen? Voi kepu parkaa!- 1+14
Suomalainen on tunnettu siitä, että annetut lupaukset pidetään.
Vaikka se sitten viittaisi koruptioon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997853- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763607
- 512859
- 632605
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294