Helsinki on päättänyt syrjiä ammattitaitoisia suomalaisia
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010030711254249_uu.shtml
Uusi syrjintälaki suomalaisille
3
435
Vastaukset
- Persu.
Syrjintä on rikos.
Helsingin kaupunginhallituksen jäsenet tulee tuomita syrjinnästä vähintäänkin vankeuteen ja korvauksiin. Korvauksiin kaikille niille suomalaisille joita he syrjivät tai aikoivat syrjiä, eli käytännössä pitkä vankeusrangaistus ja koko omaisuuden konfiskaatio korvaukseksi syrjinnän uhreille- ehdotus.
Persut, Piraatit, IPU ja muut "vaihtehtopuolueet" voisivat alkaa ajamaan suomalaisten syrjijien ja sortajien (=rikolisten) syyttämistä
- MAT
Niinpä, hyvin koulutettuna suomalaisena hotelli ja ravintola-alan päällikkönä toiminut parikymmentä vuotta eri puolilla maailmaa vankka kokemus superhotelleista ja ravintolaista sekä matkustaja-aluksista. Olen hakenut lukemattomia paikkoja Suomessa mutta ulkosuomalaisena minua syrjitään vaikka omaan kolminkertaisen kokemuksen ja koulutuksen. Missä vika??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 642773
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171659- 241657
- 201600
- 191518
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259