Missä voisi teettää akvaarion, kun en tahdo löytää oikean kokoista? Mieluiten Rovaniemen seudulta.
Akvaarion teettäminen
5
504
Vastaukset
- fish KING
Keltaset sivut esiin... olisiko vastaavaa yrittäjyyttä?
Se kuka moisen valmistaa, itse .. kysy lähipaikkakuntien akvaliikkeistä tekevätkö mittojen mukaan akvaarioita.
Ei sen tekeminen itsekään kovin vaikeata ole, autan kyllä...- tähtähtäh
korvaako vakuutus jos on itse tehty?
- fish KING
tähtähtäh kirjoitti:
korvaako vakuutus jos on itse tehty?
Kun tekee kunnollisen, huolellisesti, ei jää riskiksi kuin kuulan työntäminen sisätiloissa akvaarion lävitse :)
- njaaa
fish KING kirjoitti:
Kun tekee kunnollisen, huolellisesti, ei jää riskiksi kuin kuulan työntäminen sisätiloissa akvaarion lävitse :)
korvaako vakuutus jos ostan käytetyn akvaarion, ja se on itse tehty?
- fish KING
njaaa kirjoitti:
korvaako vakuutus jos ostan käytetyn akvaarion, ja se on itse tehty?
Eipä taida korvata, itselläni oli vastaavanlainen ja en muistaakseni saanut sitä vakuutettua ;/
Toisaalta, jos lasin paksuus on oikea akvan tilavuuteen verrattuna, tuskin harmeja tulee jos se on kunnolla silikonoitu, kaikki käy selville akva kauppaa tehtäessä, tarkista mahdolliset sudenkuopat.
- lasissa ei saa olla kynnellä kiinni jääviä naarmuja, visuaaliset pienet naarmut ovat oma asiasi, haittaavatko ne
- silikonien tulee olla kimmoisat eivätkä ne saa olla repaleiset reunoiltaan
- akvaarion tulee pitää vettä 100% .. sen voi testata vain kaupan teko hetkellä, laskemalla akva vettä täyteen ;/
- akvaarion ylä pää tulee olla myös tuettu tavalla tai toisella, poikittais tuin kehikkoon tai paremmin pitkillä lasi siivuilla koko akvan mitalta, kiinnitys molemmissa pitkissä sivuissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622562
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91440- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251086