Mitä päälle

nainen 35v.

Saisko täältä apua asupulmaan? Keväällä tulossa parit yo-juhlat joihin pitäis löytää päälle pantavaa. Mekkoja/hameita en voi sietää ja perinteiset jakkupuvutkin saa unohtaa. Bolerot eivät sovi mun vartalolle ollenkaan. Olen jo hyvissä ajoin liikkeellä, käynyt jo katselemassakin kaupoissa mut mut. Oisko ideoita kellään?

6

514

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maarit--

Antamasi kriteerit todella rajoittavat sopivan juhlapuvun löytymistä. Miten sitten olisi juhlavien suorien housujen laita juhlava toppi?

• Ah ihana kevät

Ylppärit on vapaudessaan helppo juhla pukeutua, eikö? Olen maaritin kanssa yhtä mieltä. Jotkut todella hyvät mustat suorat housut ja sitten vastapainoksi herkullinen yläosa ja kampaus. Kenkien kanssa voi jo huoletta revitellä vaikka miten...

• nainen 35v.
        Ah ihana kevät kirjoitti:

Ylppärit on vapaudessaan helppo juhla pukeutua, eikö? Olen maaritin kanssa yhtä mieltä. Jotkut todella hyvät mustat suorat housut ja sitten vastapainoksi herkullinen yläosa ja kampaus. Kenkien kanssa voi jo huoletta revitellä vaikka miten...

Myönnän että kriteerit ovat tiukat. Tuntuu ettei hirveästi ole valinnan varaa. Onko mustat housut "tylsät"? Mitä muuta väriä voisi ajatella housuihin?

• ehdotuksiaa
        nainen 35v. kirjoitti:

Myönnän että kriteerit ovat tiukat. Tuntuu ettei hirveästi ole valinnan varaa. Onko mustat housut "tylsät"? Mitä muuta väriä voisi ajatella housuihin?

Mustassa ei ole mitään vikaa mutta jos haluat vaihtelua, niin housut voisivat olla vaikkapa ruskeat, valkoiset, oliivinvihreät, viininpunaiset, kirkkaanpunaiset, siniset, liilat... mitkä vaan mitä kaupasta löytyy ja mistä itse pidät!
        Näin kerran häissä naisen, jolla oli oliivinvihreät housut ja valkopohjainen kuvioitu toppi - tosi tyylikäs yhdistelmä! Ja näihin voi tosiaan yhdistää vaikka mitä upeita asusteita, esim. kullanväriset kengät.

• tai muu

ylppärit on PÄIVÄJUHLA ja niihin voi pukeutua oikeestan miten vaan - ei ny farkkuja kummiskaan.

Kivat housut ja siihen paita/tunika/peliseri/toppi, siistit kengät ja asusteet viimeistelee pientä juhlatunnelmaa.

Mustan lisäki käy VÄRI KUN VÄRI - koko valkonen voi olla vähän liian "hääpuuku" paiitsi kivoilla asuisteilla.

• nainen 35v.

avusta pukeutumispulmassani. Asu vielä hakusessa. Jospa jotain kivaa löytäisi. Tuntuu vielä vain kovin "arkiselle" valikoimat liikkeissä. Kivan keväistä toppia ei löydy millään, on joko arkikäyttöön sopivia tai paremmin hääjuhliin/iltajuhliin sopivia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2855
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2733
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1802
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      16
      1610
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1580
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      16
      1434
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1253
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1239
    Aihe