Onko teillä kokemuksia piikkimatosta ? Sain sellaisen jonkun lehden tilaajalahjana ja se tuli tänään postissa. - Miten sitä kannattaa käyttää ? Onko siitä mitään hyötyä vai onko ihan huuhaata koko juttu ?
Piikkimatto
27
1732
Vastaukset
selviää.
- Crocuta
Miksi ei minun tilaamieni lehtien mukana tuollaisia. Täytyy lähettä kirje Jallun toimitukseen.
Sehän on siis tämä viimeisin suuri villitys joka lupaa liikunnan hyötyjä ilman että tarvitsee liikkua. Olen kuullut positiivisia asioita siitä, mutta suosittelen mieluummin liikuntaa verenkierron parantamiseen ja niskasäryistä ja muista eroon pääsemiseen.- piikkipatja
Minulla auttoi laakista huonounisuuteen. Nykyään nukun kuin pieni lapsi, ihanasti. Eka viikkolla voi tuntua pientä kirvelyä, jos on oikein herkkä iho mutta sitten helpottaa. Kannattaa lukea käytöohjeet tárkasti.
- ...
tilaajalahjana pitäs olla valinnanvaraisesti kumipimpero tai intiimivatkain.
- Marjelie
joululahjaksi. En ainakaan ihan paljaalla iholla sen päällä makoile. Piikit panevat ainakin veren kiertämään. Kokeile.
- No joo!
tosi romanttista saada rakkaaltaan lahjaksi: PIIKKIMATTO!!!!!
En epäile sinulle käyneen noin, tuli vain mieleen! - Marjelie
No joo! kirjoitti:
En epäile sinulle käyneen noin, tuli vain mieleen!varmaan terveyteen liittyvä tarkoitus.
- vänksy
No joo! kirjoitti:
En epäile sinulle käyneen noin, tuli vain mieleen!Voihan siihen kääriä ison rusetin ympärille, niin saa sen näyttämään ees siltä, et hiukan olis ollut yritystä edes :)
(tais olla silti viime joulun hittilahja tuo piikkimatto, että aika moni vaimo semmosen varmaan sai mieheltään? ) - BlueNightSatin
No joo! kirjoitti:
En epäile sinulle käyneen noin, tuli vain mieleen!olis ihanaa rakastella piikkimatto selän alla! Ihanaa. Hmm sain idean. :D
- No joo
BlueNightSatin kirjoitti:
olis ihanaa rakastella piikkimatto selän alla! Ihanaa. Hmm sain idean. :D
kun vaan jonkinmoisilla hohtimilla sais revittyä sen maton session jälkeen selästä pois! Tai oishan se kivaa kun sais olla päällä!Ja mitä turhaa repimään hyvää mattoa, siellähän se olisi puseron alla piilossa odottamassa seuraavaa koitosta.
Vois mies vähän inistä - aah! Oli sulla tosi hyvä idea! - BlueNightSatin
No joo kirjoitti:
kun vaan jonkinmoisilla hohtimilla sais revittyä sen maton session jälkeen selästä pois! Tai oishan se kivaa kun sais olla päällä!Ja mitä turhaa repimään hyvää mattoa, siellähän se olisi puseron alla piilossa odottamassa seuraavaa koitosta.
Vois mies vähän inistä - aah! Oli sulla tosi hyvä idea!niin mä ajattelin, että olis ite siinä selällään sen maton päällä. Aattele miten ne nastat uppoo selkään ja elvyttää verenkiertoa, kun siinä toinen polkee sua? Liikunta ja rentoutus samassa paketissa. Voilaa! :D
- BlueNightSatin
niin mä ajattelin, että olis ite siinä selällään sen maton päällä. Aattele miten ne nastat uppoo selkään ja elvyttää verenkiertoa, kun siinä toinen polkee sua? Liikunta ja rentoutus samassa paketissa. Voilaa! :D
voi mieskin olla siinä maton päällä selällään, jos vaan iho kestää. Kummin päin vaan, sama lopputulos. :)
voi mieskin olla siinä maton päällä selällään, jos vaan iho kestää. Kummin päin vaan, sama lopputulos. :)
molemmille :D
- BlueNightSatin
Toljake kirjoitti:
molemmille :D
kyllä se ihan kivaa on välillä asentoa vaihtaa. En tiiä sitten, miltähän se tuntus olla vatsallaan sen piikkimaton päällä? Täytyy varmaan ostaa semmoi piikkimatto, mitähän semmonen mahtaa maksaa? :)
kyllä se ihan kivaa on välillä asentoa vaihtaa. En tiiä sitten, miltähän se tuntus olla vatsallaan sen piikkimaton päällä? Täytyy varmaan ostaa semmoi piikkimatto, mitähän semmonen mahtaa maksaa? :)
vaan, että oheistoiminta menee hankalaksi jos mies on mahallaan alla... :)
Piikkimatto lähtee halvalla:
http://www.clasohlson.fi/Siteseeker/Search_o.aspx?q=piikkimatto&gclid=CMa327mCs6ACFUgv3godnyGlUA- BlueNightSatin
Toljake kirjoitti:
vaan, että oheistoiminta menee hankalaksi jos mies on mahallaan alla... :)
Piikkimatto lähtee halvalla:
http://www.clasohlson.fi/Siteseeker/Search_o.aspx?q=piikkimatto&gclid=CMa327mCs6ACFUgv3godnyGlUAmiestä mahalleen pistetä. Voihan se olla kyljellään siinä maton päällä. Molemmat osittain vaikka. ;P
miestä mahalleen pistetä. Voihan se olla kyljellään siinä maton päällä. Molemmat osittain vaikka. ;P
jos tilaiski neljä mattoa ja vetelis ne hihnoilla kiinni molemmille rintaan ja selkään? Ja sitten sitä liikuntaa eri asennoissa... Joo'o :D
- BlueNightSatin
Toljake kirjoitti:
jos tilaiski neljä mattoa ja vetelis ne hihnoilla kiinni molemmille rintaan ja selkään? Ja sitten sitä liikuntaa eri asennoissa... Joo'o :D
tossahan olis ideaa! Hmm, mä lähen kauppaan saman tien. Illaksi kotiin! Heippa! xD
- sirpamaikkarilta
Aivan ihana! Alkuun vaati totuttelua selälleen menemiseen. Mulla tuntuu et selkänahka menee ryttyyn alle. Todennäköisesti vaan kuvittelen. =)
- Noona
myös, jos laittaa maton tyynyn päälle ja pää tyynylle, niin niskat ja päänahka saa hyvää hierontaa.
- antibarbi
sellaisen OBH Nordican piikkimaton äidiltäni 30v. lahjaksi. Olen käyttänyt kaksi kertaa sitä. Ei se huono ole, mutten ole sen hyötyjäkään vielä havainnut. Olin toki nukahtaa sen päällä loikoillessani, mutta sama olisi todennäköisesti tapahtunut silloin piikkimatottakin.
kaupassa niitä. Ei näytä houkuttelevalta. Mä tykkään perinteisestä hieronnasta. Joko ammattihieroja tai sit joku special-mies ;)
- miittipakko
Ajelin kerran mielestäni ihan sopuisaa vauhtia, vaikka kiirekin sattuneesta syystä oli, ja tietysti suoraan piikimaton yli. Renkaathan siinä tussasi, matka tyssäsi ja keikkakin ryssäsi. Että ei aivan hyviä kokemuksia.
Ei kannata käyttää ja huuhata koko juttu. Osta mielummin lentävä matto. Se tulee yleensä lentopostissa. - monte34
tul BB:tä muotiin koko suomeen.
- hökjmvfiejåf
Mun parilla kaverilla on se (piikkimatto). Ihan hassu juttu: siinä muka väritkin oikein kuvaa ideologiaa ( vai mitä purppuraa ja vihreää ne nyt olikaan, en muista). Hyvin siinä (matolla) kuitenkin rentoutuu, että osta tai ole ostamatta valintasi mukaan.:) Musta huuhaata, mutta esim. selkäsärkyyn saattanee jollakulla auttaa(?), toisella ei. On se esim. liikunnan jälkeen makeaa asettua matolle, jossa piikit riipii, mutta aika sama mielestäni, että makaako sohvassa, vaiko matossa.
Maija Vilkkumaa on tehnyt siitäkin laulun
M� en haluaisi menn� t�n��n
mutta kadulla oottaa jo taksi
siell� on Tuulikki ja sen uusi poikayst�v�
joka n�yt�� silt� kuin oisi kaksitoista
ihme jos se p��see mihink��n
tuijotan ulos h�m�r��n
tahtoisin ajaa nopeemmin
olla jo sekaisin
enk� ajatella kuinka h�n mut petti sitten j�tti
miten katsoin viikon ostoskanavaa
enk� nukkunut ollenkaan
Mun el�m�
milloin siit� tuli n�in hirve�
liian kovalla radio soi
Anna lantion py�rii huuda wou-ou-ou
kaikki murheet poistaa kunnon rock'n'roll-show
ehk� t�n��n sun olo alkaa helpottua
ehk� tapaat jonkun joka rakastaa sua
tai ehk� en, ehk� en
Jonotetaan moniin ravintoloihin
mutta sis��n meit� ei ota mik��n
ne sanoo: neidit ovat kyll� hyvin tervetulleet
mutta herralla ei taida olla ik��
Viimein Tuulikki salakuljettaa
pojan tuttuun kapakkaan
se ei oo alaik�inen vain nuoren n�k�inen
ne v�itt�� ja m� nauran
�l� naura s� oot aina ollut ilkee
nyky��n oot kauhee
ja juot liikaa
ja oot kauhee
Mun el�m�
ihmiset tanssii ja taas se soi
Anna lantion py�rii...
Mit� s� teet kun s� oot poissa
ket� s� suutelet taksijonoissa
ulkona y� tekee hiljaa kuolemaa
kuolemaa
Mun el�m�
Anna lantion py�rii...
http://www.youtube.com/watch?v=3mtvnTNPe_Y- Anonyymi
Kiitos kaikille kun olen saanut paljon apua matosta ja se on auttanut kun on eljä kipeä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707