Hakea turvapaikkaa pojan kanssa aikanaan Köyliön kunnasta. Siellähän ei päde muun Suomen lainsäädäntö. Eilen tein Köyliön sosiaalityöntekijä / lastenvalvojaa vastaan rikosilmoituksen koska tämä oli kirjoittanut asiakaskertomukseen täysin perätöntä tietoa 12.8.2005, joka kuului seuraavasti:
"ja että Manu oli junaillut karkaamisen Joonan vanhempien, varsinkin äidin kanssa jne.."
Minä en kuitenkaan tunne kyseistä naista, tai kumpaakaan Joonan vanhemmista, enkä ole tiettävästi koskaan edes nähnyt kyseistä äitiä, jonka kanssa minun väitetään junailleen poikien katoamisen.
Tuollaista perätöntä asiakirjaa on käytetty minua vastaan mm hallinto-oikeudessa. Kokonaisuudessaan ottaen poikani huostaanotto onkin perustunut juuri vääristeltyihin asiakirjoihin, joita Köyliön sosiaalitoimi on laatinut mm perättömiin, todistamattomiin lastensuojeluilmoituksiin tukeutuen.
Eipä huomannut Rimma Salonen
6
385
Vastaukset
- Hilipatiheh
Ja taas heh heh. Manu on niin syytön mielestään kaikkeen mitä on tehnyt. Ja taas viranomaiset ovat muka tyhjästä keksineet Manulle tekosia. Onhan Manu tietysti syyllinen mutta kun on syyntakeeton pää niin ei pääse egonsa takaa vastaamaan reilusti ja VALEHTELEMATTA juttuihinsa.
- lapsia,
isyyystutkimuksia, rikosilmoituksia ja kaikki muut ovat väärässä, paitsi magnusti itte. Haloo, katsoisit peiliin pelle!!!
- säästöliekille
joudu minkään muun takia kuin sen, että nuoret ihmiset on muka sairaseläkkeellä, vaikkapa selästään. Semmoset joutaa kursseille ja koulutukseen kohti uutta sopivampaa työpaikkaa. Masentuakaan ei nuori ihminen ehdi, jos on mielekästä tekemistä. Se, että selkään sattuu ja mies pystyy panemaan alulle lapsia kaikkien vastaantulevien kanssa on pikkasen ristiriidassa keskenään, kaikkihan me tiedämme, mimmoista heiluriliikettä moinen toimitus vaatii;D.
No sitten kun on eläkkeellä, mut ei ansaitulla, niin on aikaa tuhlata lisää yhteiskunnan varoja, ilmaset oikeudenkäynnit jne. kun tapellaan sosiaalitoimistoa, entisiä hoitoja jne. vastaan. Huoltajuuskiistoja, isyyden tutkimuksia, huostaanottoja jne.jne. Mitä tämmönen ihminen tuottaa yhteiskunnalle...
ei yhtikäs mitään, pelkkä menoerä ja vieläpä SUURI sellainen. ;( - von Lagerbom
säästöliekille kirjoitti:
joudu minkään muun takia kuin sen, että nuoret ihmiset on muka sairaseläkkeellä, vaikkapa selästään. Semmoset joutaa kursseille ja koulutukseen kohti uutta sopivampaa työpaikkaa. Masentuakaan ei nuori ihminen ehdi, jos on mielekästä tekemistä. Se, että selkään sattuu ja mies pystyy panemaan alulle lapsia kaikkien vastaantulevien kanssa on pikkasen ristiriidassa keskenään, kaikkihan me tiedämme, mimmoista heiluriliikettä moinen toimitus vaatii;D.
No sitten kun on eläkkeellä, mut ei ansaitulla, niin on aikaa tuhlata lisää yhteiskunnan varoja, ilmaset oikeudenkäynnit jne. kun tapellaan sosiaalitoimistoa, entisiä hoitoja jne. vastaan. Huoltajuuskiistoja, isyyden tutkimuksia, huostaanottoja jne.jne. Mitä tämmönen ihminen tuottaa yhteiskunnalle...
ei yhtikäs mitään, pelkkä menoerä ja vieläpä SUURI sellainen. ;(Paratiisiin yhteiskunnan tuottavuuden nimissä. Sellaisen mainitsemasi käytännön on valtaapitävä eliitti luonut,hehhee.. Mikäli muistat raamatunhistoriasta, Jeesus kaatoi rahanvaihtajien pöydät, vai polttiko osakesalkut, vai miten se nyt oli,hmm.
- yksikin
von Lagerbom kirjoitti:
Paratiisiin yhteiskunnan tuottavuuden nimissä. Sellaisen mainitsemasi käytännön on valtaapitävä eliitti luonut,hehhee.. Mikäli muistat raamatunhistoriasta, Jeesus kaatoi rahanvaihtajien pöydät, vai polttiko osakesalkut, vai miten se nyt oli,hmm.
HYVÄ syy, miksi Herra sinut loi? Ihan heti kun ei tule mieleen...hehheh vaan. Jos kaikki olisivat kaltaisiasi loisia, niin millä loinen loista auttaisi?
- Mistä nyt on kyse?
yksikin kirjoitti:
HYVÄ syy, miksi Herra sinut loi? Ihan heti kun ei tule mieleen...hehheh vaan. Jos kaikki olisivat kaltaisiasi loisia, niin millä loinen loista auttaisi?
Aina näyttää olevan siten Suomessa, että ihmiset ovat laumasieluja.
Täällä pätee samat lait lastentarhasta lähtien.
Pamautetaan kuvaannollisesti nuppi samalle tasolle, ettei kukaan pääse loistamaan.
Jos on erilainen, rohkea , kantaaottava, ei sovi suomalaisen pirtaan.
Magnuksen jutut ovat kantaaottavia, erilaisiin asioihin.
Hänen aloittamillaan palstoilla riittää lukijoita.
Eikö teillä ole muuta tekemistä kuin aliarvioida kanssakirjoittajianne?
Minäkin luen vain minua kiinnostavat jutut, teiltä kaikilta, en muita.
Tuo mihin vastaan ,on sitä vaki paskaa, sitä riittää!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058227- 1105743
- 555211
- 2895196
- 783831
- 583031
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452491