ja eilen kaks niistä paritteli. Voiko ne tehdä sitä? Yritin tarkastaa niiden sukupuolen ja kaikki kolme näytti samalta mut ei minulla ole kokemusta niistä.
Ostin kolme tyttöhiirtä
7
714
Vastaukset
- Schitzophrenia
http://hiirifoorumi.net/viewtopic.php?t=11768&highlight=sukupuolien erotus
Sukupuolien tunnistamisesta. - hiirula
sama kuin muillakin eläimillä. se ei ole parittelua vaan lauman arvojärjestyksen selvittämistä. Jos siis olet varma että kaikki kolme tyttöjä:D
- kasvattaja
Vasta aloittelevan hiiristin voi olla aika vaikea selvittää sukupuolia. Vaikka ne kaikki näyttäisivät "samalta", niin silti voi olla vaikea huomata, että uroksella peräaukon ja sukupuolielinten väli on idempi, naaraalla lyhyempi. Meidän tytöt eivät ikinä parittele keskenään ellei niillä ole kiima.
- kisukisu!
millonko hiirillä on kiima?
kisukisu! kirjoitti:
millonko hiirillä on kiima?
4-5 päivän välein. Ei siis liity välttämättä mitenkään arvojärjestykseen, vaan on normaalia kiima-käyttäytymistä.
- Minä12345
Mitä täytyy tehdä jos hiirillä on kiima?
- Kusku
^ No ei mitään. Naaraat saattaa "astua" toisiaan kiima aikoina, joskin se on hyvin harvinaista. Uuden lauman kanssa "astuminen" tarkoittaa sitä, että selvitellään arvojärjestystä, eli alistetaan toisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101505- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219