Olen nuori nainen ja saanut useasti pakkeja. Tuntuu että muut naiset ei koskaan puhu pakeistaan.. Ehkä he eivät tee aloitteita, tai sitten eivät vain viitsi puhua. Tulee paha mieli kun moni sanoo vaan alkaneensa piirittää jotain miestä ja mies on ollut heti mukana ja kiinnostunut.. Ei minun kohdallani koskaan näin.
Puhun tavallaan kahdenlaisista pakeista. Joko olen kertonut ihastuksestani/kiinnostuksestani tuntemalleni miehelle ja hän on vetäytynyt ja sanonut ettei tunne samoin.
Tai, olen tehnyt lievempää esimerkiksi hakeutumalla juttusille, pyytänyt tanssimaan, pyytänyt puhelinnumeroa.. Aika usein kieltävä vastaus.
Eikö naiset kehtaa tunnustaa saaneensa pakkeja kun pitää puhua vaan valloituksista?
Ja minulla ei taaskaan muuta kerrottavaa, kun että olin vähän kiinnostunut mutta se toinen ei sitten ollutkaan..
Saako kaikki naiset pakkeja?
187
14031
Vastaukset
- nykypäivänä loistava
Musta on aivan hienoa, että sinä naisena teet aloitteita. Kunpa osuisit joskus minun kohdalleni :)
- Gjooh
Jostain naisestakin varmaan olisi hienoa, jos sinäkin tekisit aloitteita.
- Anonyymi
Gjooh kirjoitti:
Jostain naisestakin varmaan olisi hienoa, jos sinäkin tekisit aloitteita.
Saisiko sen puhelinnumer
- Anonyymi
Joku päivä nähdä
- jemina88
On mullakin kokemusta pakkien saamisesta. Eli et ole ainoa nainen, joka sen on joutunut kokemaan. Mutta eipä niistä juurikaan tuu puhuttua.
- janette-
itse olen saanut nuorempana selvät pakit, jätkä oli sanonut kaverilleen ettei ollut kiinnostunut muttei kehdannut mulle sanoa. Kiva että kaveri silti sanoi ;-) vanhemmalla iällä on kerran käynyt niin ettei kiinnosta...sellaisia kyllä on ollut, että mies naimisissa tms. "mutta muuten kyllä" tietty perään ja kotona sitten leijutaan kun on markkina-arvoa :-D
Luulen, etten lähesty miestä ellen aisti hänessäkin kiinnostusta minuun. Silloin pakkeja ei yleensä tule vaan jompi kumpi on vain rohkeampi ja lähestyy.
Ei kannata ottaa liikaa itseensä. Usko itseesi, ehkä epävarmuus näkyy liikaa lähestymisissäsi?- icbyd
"ehkä epävarmuus näkyy liikaa lähestymisissäsi?"
Ei miehelle ole väliä, näkyykö epävarmuus vai ei. No omasta puolestani ainakin voin sanoa noin - Näinköhän menee?
icbyd kirjoitti:
Ei miehelle ole väliä, näkyykö epävarmuus vai ei. No omasta puolestani ainakin voin sanoa noinSamaa mieltä. Ei monikaan mies välitä siitä vaikka nainen olisi epävarma. Sehän on täysin luonnollista, että tuollaisessa tilanteessa vähän jännittää. Itse ainakin ymmärrän hyvin naisen epävarmuuden tuollaisessa tilanteessa ja onhan se jopa vähän söpöä, jos nainen hermoilee minun takiani :)
Naiset sen sijaan ovat hyvinkin ankaria tuon asian suhteen. Mies ei saa jännittää eikä olla yhtään epävarma. Aina täytyy olla hurja itseluottamus ja puhua juuri ne oikeat asiat, tai ei ole mies ollenkaan. Jos mies näyttää jännittävän tai olevan hermostunut, nainen antaa heti pakit. - naikkonen miekin
Näinköhän menee? kirjoitti:
Samaa mieltä. Ei monikaan mies välitä siitä vaikka nainen olisi epävarma. Sehän on täysin luonnollista, että tuollaisessa tilanteessa vähän jännittää. Itse ainakin ymmärrän hyvin naisen epävarmuuden tuollaisessa tilanteessa ja onhan se jopa vähän söpöä, jos nainen hermoilee minun takiani :)
Naiset sen sijaan ovat hyvinkin ankaria tuon asian suhteen. Mies ei saa jännittää eikä olla yhtään epävarma. Aina täytyy olla hurja itseluottamus ja puhua juuri ne oikeat asiat, tai ei ole mies ollenkaan. Jos mies näyttää jännittävän tai olevan hermostunut, nainen antaa heti pakit."Naiset sen sijaan ovat hyvinkin ankaria tuon asian suhteen. Mies ei saa jännittää eikä olla yhtään epävarma. Aina täytyy olla hurja itseluottamus ja puhua juuri ne oikeat asiat, tai ei ole mies ollenkaan. Jos mies näyttää jännittävän tai olevan hermostunut, nainen antaa heti pakit."
toi kyllä pätee joihinkin naisiin... ite taas en voi sietääkään niitä miehiä jotka tulee "varmoin elein" eteeni selittää jotain puuta heinää joka on opeteltu näistä pirun pokaus oppaista ulkoa.... semmoin on mielestäni enemmänkin huvittavaa kuin polveni veteläksi saamaan.....
mieluummin menen juttelemaan sille hiukkasen ujolle ja ei niin itsevarmalle miehelle, joka katselee baarin nurkasta.... sellainen mies on mielestäni paljon seksikkäämpi kuin nämä "mä kyl saan naisen ku naisen" idiootit... - jpadc
naikkonen miekin kirjoitti:
"Naiset sen sijaan ovat hyvinkin ankaria tuon asian suhteen. Mies ei saa jännittää eikä olla yhtään epävarma. Aina täytyy olla hurja itseluottamus ja puhua juuri ne oikeat asiat, tai ei ole mies ollenkaan. Jos mies näyttää jännittävän tai olevan hermostunut, nainen antaa heti pakit."
toi kyllä pätee joihinkin naisiin... ite taas en voi sietääkään niitä miehiä jotka tulee "varmoin elein" eteeni selittää jotain puuta heinää joka on opeteltu näistä pirun pokaus oppaista ulkoa.... semmoin on mielestäni enemmänkin huvittavaa kuin polveni veteläksi saamaan.....
mieluummin menen juttelemaan sille hiukkasen ujolle ja ei niin itsevarmalle miehelle, joka katselee baarin nurkasta.... sellainen mies on mielestäni paljon seksikkäämpi kuin nämä "mä kyl saan naisen ku naisen" idiootit...mies uskaltaa, hän on idiootti... ja silti pitäis uskaltaa, koska "se on miehen tehtävä". Niin tai näin, aina väärin päin. Naisilla on varmaan helpompaa, kun miehet eivät välitä, lähestytäänkö heitä itsevarmasti, ujosti tai miten vaan.
- naikkonen miekin
jpadc kirjoitti:
mies uskaltaa, hän on idiootti... ja silti pitäis uskaltaa, koska "se on miehen tehtävä". Niin tai näin, aina väärin päin. Naisilla on varmaan helpompaa, kun miehet eivät välitä, lähestytäänkö heitä itsevarmasti, ujosti tai miten vaan.
en väitä että mies joka uskaltaa mua lähestyä ei kelpaisi...
senkin voi tehdä niin monella eri tapaa... sen voi tehdä fiksusti sen lähestymisen tai sitten täysin idioottimaisesti...
ja olen minäkin naisena pakkeja saanut vaikka kuinka monesti... entäs sitten?? ei mulla maailma siihen kaadu vaikka niin on käynytkin...
mut yleensä on vaan päässy niin käymää et jos oon löytäny kiinnostavan miehen ni en ole ehtinyt mennä tutustumaan kun mies on jo tullut vierelleni juttelemaan ja tutustumaan... - .....
en väitä että mies joka uskaltaa mua lähestyä ei kelpaisi...
senkin voi tehdä niin monella eri tapaa... sen voi tehdä fiksusti sen lähestymisen tai sitten täysin idioottimaisesti...
ja olen minäkin naisena pakkeja saanut vaikka kuinka monesti... entäs sitten?? ei mulla maailma siihen kaadu vaikka niin on käynytkin...
mut yleensä on vaan päässy niin käymää et jos oon löytäny kiinnostavan miehen ni en ole ehtinyt mennä tutustumaan kun mies on jo tullut vierelleni juttelemaan ja tutustumaan...>mut yleensä on vaan päässy niin käymää et jos oon löytäny kiinnostavan miehen ni en ole ehtinyt mennä tutustumaan kun mies on jo tullut vierelleni juttelemaan ja tutustumaan...<
Naisilla se meneekin useammin juuri noin päin. - Jokunen 2
"Naiset sen sijaan ovat hyvinkin ankaria tuon asian suhteen. Mies ei saa jännittää eikä olla yhtään epävarma. Aina täytyy olla hurja itseluottamus ja puhua juuri ne oikeat asiat, tai ei ole mies ollenkaan. Jos mies näyttää jännittävän tai olevan hermostunut, nainen antaa heti pakit."
mieluummin menen juttelemaan sille hiukkasen ujolle ja ei niin itsevarmalle miehelle, joka katselee baarin nurkasta.... sellainen mies on mielestäni paljon seksikkäämpi kuin nämä "mä kyl saan naisen ku naisen" idiootit...oi,missä tuommosia naisia on! :)
- gdgs
icbyd kirjoitti:
Ei miehelle ole väliä, näkyykö epävarmuus vai ei. No omasta puolestani ainakin voin sanoa noinNaisessa sillä ole mitään väliä oletko itsevarma vai epävarma.
Miehet eivät ole niin monimutkaisia tai syvällisiä tässä suhteessa kuin naiset.. Ainakaan kaikki! - -M30-
Samaa mieltä. Ei monikaan mies välitä siitä vaikka nainen olisi epävarma. Sehän on täysin luonnollista, että tuollaisessa tilanteessa vähän jännittää. Itse ainakin ymmärrän hyvin naisen epävarmuuden tuollaisessa tilanteessa ja onhan se jopa vähän söpöä, jos nainen hermoilee minun takiani :)
Naiset sen sijaan ovat hyvinkin ankaria tuon asian suhteen. Mies ei saa jännittää eikä olla yhtään epävarma. Aina täytyy olla hurja itseluottamus ja puhua juuri ne oikeat asiat, tai ei ole mies ollenkaan. Jos mies näyttää jännittävän tai olevan hermostunut, nainen antaa heti pakit.näin , ja täytyy myöntää että VITUTTAA että se on juurikin näin !
"Aina täytyy olla hurja itseluottamus ja puhua juuri ne oikeat asiat, tai ei ole mies ollenkaan. Jos mies näyttää jännittävän tai olevan hermostunut, nainen antaa heti pakit." - retardt
mieluummin menen juttelemaan sille hiukkasen ujolle ja ei niin itsevarmalle miehelle, joka katselee baarin nurkasta.... sellainen mies on mielestäni paljon seksikkäämpi kuin nämä "mä kyl saan naisen ku naisen" idiootit...sat
- naikkonen mieki
Jokunen 2 kirjoitti:
oi,missä tuommosia naisia on! :)
jossain muualla mistä oot ettiny.....
- WRONG, BABY
Naiset sen sijaan ovat hyvinkin ankaria tuon asian suhteen. Mies ei saa jännittää eikä olla yhtään epävarma. Aina täytyy olla hurja itseluottamus ja puhua juuri ne oikeat asiat, tai ei ole mies ollenkaan. Jos mies näyttää jännittävän tai olevan hermostunut, nainen antaa heti pakit.wrong baby wrong
- Anonyymi
Jepp. Mussa epävarmuus näkyy liikaa ynm niin sen heijastaa toiseen tosi helposti.
- ۞ѶДЦhÐἷĿLᴀ ΔҬӍ⁞mÂﮕﮎÃ
Miespuolinen bodarikaverini antoi lukioaikoina kahdelle ihan hyvännäköiselle nuorelle naiselle pakit. Hänelle ei vain seurustelu silloin sopinut ja hän olisi antanut pakit kenelle tahansa. Ei pakeissa ole mitään uutta niille, jotka rohkeasti yrittävät tehdä aloitteita. Itsekin sain viimeksi naista yrittäessäni pakit ja en ole edes yrittänyt muita naisia saada vaikka tuostakin tapauksesta on kulunut jo tovi. Yksikään nainen ei ole vain aiheuttanut niin suurta kiinnostusta, että olisin edes miettinyt iskemistä.
- faaafafaaaffa
heh, kysyppä vaan että montako kertaa olen saanut pakit... :D takkiin on tullut niin että rutisee!
Nyt ehkä jo naurattaakin, mutta kyllä se vähän ketuttaa kun saa ne pakit ja monesti. Itse olen useinkin aloitteentekijä ja otan ensin selvää että onko mies varattu, jos ei niin sitten vaan joko lähetän viestin, mailin, tai kysyn suoraan.
Omalla kohdallani on käynyt niin että olen kyllä päässyt ekoille treffeille tai jopa tokallekin, mutta sitten miesten mielenkiinto lopahtaa (en olen hypännyt sänkyyn heidän kanssaan) ja olenkin tullut siihen tulokseen että kait minussa on sitten joku vika kun kukaan ei voi tykästyä minuun sen enempää.
So what, onhan sitä elämää sinkkunakin.- NIIIHINMMJSDJAS
ALUKSI:
Itse olen useinkin aloitteentekijä ja otan ensin selvää että onko mies varattu, jos ei niin sitten vaan joko lähetän viestin, mailin, tai kysyn suoraan
JA TÄMÄ ON LOPPUTULOS 99% TAPAUKSISSA MISSÄ NAINAN ON ALOITTTEENTEKIJÄ (TS. HELPPO)
Omalla kohdallani on käynyt niin että olen kyllä päässyt ekoille treffeille tai jopa tokallekin, mutta sitten miesten mielenkiinto lopahtaa (en olen hypännyt sänkyyn heidän kanssaan)
ja olenkin tullut siihen tulokseen että kait minussa on sitten joku vika kun kukaan ei voi tykästyä minuun sen enempää.
EI SINUSSA EI OLE MITÄÄN VIKAA. ÄLÄ TEE ALOITETTA.
- (nuoret) naiset
räjäyttävät pankkeja. Miehet vain yrittävät murtautua niihin. Useimmiten huonoin seurauksin.
- neiti ei-ei
Heh, joo. Mulla onkin aika jännä track record, kun en muuta saakaan kuin kieltäviä vastauksia. En usko, että ulkomuodossa on ihan kauheasti vikaa, sillä hyvännäköisiä ja itsevarmoja heppuja tulee kyllä usein MINUA iskemään. Itse kuitenkin tunnun tykkäävän enemmän ujoista, vähän nörttimäisistä ja hiukan omituisistakin tyypeistä, jotka eivät ole perinteisesti komeita, ja koska tällaisilta tyypeiltä saa harvemmin aloitteita, niin lähestyn sitten itse, vaikka ujo olen minäkin. Ja mitä siitä seuraa? Yleensä tylytystä, tai sitten tyyppi lähtee karkuun, tavalla tai toisella. Kieltävä vastaus joka tapauksessa.
Ei se silloin naurata, mutta aika huvittavaahan tämä on...- kkhkj
Hej!
Olen kokenut ton saman monestikinja musta tuntuu et monet miehet jotka esim tapaa baarissa jos niit siel nyt tapaa niin saattaa olla kiinnostuneita seksistä,jostain muusta tai ei vaan tiedä et mistä,ajankuluks vaan käy treffeil tai jotai.Mul on kans yleensä toi et pari kertaa nähää ja sit ei.Itel on nyt tepsiny se et esitän vähän vaikeesti tavoteltavaa jos oon oikeen kiinnostunu.eli odottaa et mies laittaa viestii vastaa ja kysyy jotai mut sit taas miehen vuoro,ettei se mee siihen et on yliinnokas,monet miehet pelkää sitä... - 23523645768879
Jos nämä "nörttimäiset" jne tyypit ovatkin ujoja ja menevät niin sanotusti paniikkiin?
- 3336552525656565
23523645768879 kirjoitti:
Jos nämä "nörttimäiset" jne tyypit ovatkin ujoja ja menevät niin sanotusti paniikkiin?
Mitäpä nämä nörtit sitten naisella tekisivät? Eipä tarvii panikoida.
- ................
jotka yrittävät iskeä itseään huomattavasti tasokkaampia miehiä, saavat pakkeja.
Sellaiset naiset, jotka ymmärtävät oman tasonsa ja omantasoisistaan miehistä, eivät saa pakkeja. Sellaiset naiset saavat ihanan poikaystävän/ hellän rakastajan/ rakastavan aviomiehen, ihan mitä nyt sattuvatkaan hakemaan.
Kumpaan naisryhmään kannattaa kuulua?- Tasokas(ko)
Kenellekkään ei varmaan jäännyt epäselväksi kumpaa sukupuolta edellisen vastauksen kirjoittaja edustaa ja mitä "tasoa" hän edustaa ;)
Nuori ja nätti nainen. Iskee "tasoaan" selvinpäin ja hymyssä suin. Pakkeja on tullut. Tylystikin. Jos naisia haukutaan töykeiksi niin eivät ne miehetkään kovin kauniisti ilmaise, ettei kiinnosta. - :P
Tasokas(ko) kirjoitti:
Kenellekkään ei varmaan jäännyt epäselväksi kumpaa sukupuolta edellisen vastauksen kirjoittaja edustaa ja mitä "tasoa" hän edustaa ;)
Nuori ja nätti nainen. Iskee "tasoaan" selvinpäin ja hymyssä suin. Pakkeja on tullut. Tylystikin. Jos naisia haukutaan töykeiksi niin eivät ne miehetkään kovin kauniisti ilmaise, ettei kiinnosta.Joo pakkeja on tullut vaikka mua kehutaan kauniiksi ja kivaksi. Jos ei natsaa niin ei vaan natsaa vaikka ois kuinka ihana nainen. Ja todella tylyjä pakkeja olen kanssa saanut, etenkin ujoilta.
Voit olla varma ettei sinussa ole vikaa, olet vain sattunut yrittämään miehiä jotka eivät ole sinulle tarkoitettuja. Joku muu on kohtalosi ja häneltä et saa pakkeja! :)
Älä vaan lannistu ja lakkaa tekemästä aloitteita! Jatka samaan malliin, mutta ujojen kanssa kannattaa harkita tarkkaan kannattaako tehdä aloitetta, heiltä kun yleensä saa tylyimmän kohtelun. Itse en sellaisia enää lähesty. Kokemuksia ettei ujo voi edes vastata tervehdykseen! Mitä tylyyttä ja ylpeyttä! - dlfkg
:P kirjoitti:
Joo pakkeja on tullut vaikka mua kehutaan kauniiksi ja kivaksi. Jos ei natsaa niin ei vaan natsaa vaikka ois kuinka ihana nainen. Ja todella tylyjä pakkeja olen kanssa saanut, etenkin ujoilta.
Voit olla varma ettei sinussa ole vikaa, olet vain sattunut yrittämään miehiä jotka eivät ole sinulle tarkoitettuja. Joku muu on kohtalosi ja häneltä et saa pakkeja! :)
Älä vaan lannistu ja lakkaa tekemästä aloitteita! Jatka samaan malliin, mutta ujojen kanssa kannattaa harkita tarkkaan kannattaako tehdä aloitetta, heiltä kun yleensä saa tylyimmän kohtelun. Itse en sellaisia enää lähesty. Kokemuksia ettei ujo voi edes vastata tervehdykseen! Mitä tylyyttä ja ylpeyttä!te mahdatte lähestyä miehiä, jos tulee tylyjä pakkeja? Tanssimaan ei välttämättä kannata pyytää, koska kaikki eivät tykkää tanssia. Jos nainen on liian aggressiivinen tekemisissään (ei siis seksuaalisesti välttämättä) voi tulla sellainen olo että rauhoitupa nyt vähän. Mies tykkää kuitenkin usein ainakin jollain tavoin pitää tilannetta hallinnassa eikä olla vain joo tai ei-mies.
Jotkut ujot miehet ei ehkä oikein osaa toimia sosiaalisesti yllättävissä tilanteissa, eli kun nainen tulee yllättäen jututtamaan.
Mutta tuo "ei edes vastaa" on naisten taholta baarissa kyllä ihan normimeininkiä. Itsekin törmään siihen usein, vaikka en käsittääkseni mikään ruma jannu olekaan. - Itsekin ujo
Joo pakkeja on tullut vaikka mua kehutaan kauniiksi ja kivaksi. Jos ei natsaa niin ei vaan natsaa vaikka ois kuinka ihana nainen. Ja todella tylyjä pakkeja olen kanssa saanut, etenkin ujoilta.
Älä vaan lannistu ja lakkaa tekemästä aloitteita! Jatka samaan malliin, mutta ujojen kanssa kannattaa harkita tarkkaan kannattaako tehdä aloitetta, heiltä kun yleensä saa tylyimmän kohtelun. Itse en sellaisia enää lähesty. Kokemuksia ettei ujo voi edes vastata tervehdykseen! Mitä tylyyttä ja ylpeyttä!Minua kyllä kiinnostaisi kuulla, että miellaisia ne ujojen antamat pakit sitten ovat olleet? Siis miten tuli ilmi että mies oli ujo ja millaiset pakit hän antoi. Kerro vaan ihan konkreettisia esimerkkejä, tuskin kukaan itseään niistä tunnistaa.
"Kokemuksia ettei ujo voi edes vastata tervehdykseen! Mitä tylyyttä ja ylpeyttä!"
Tulikos mieleen, että hän ei välttämättä tehnyt sitä tylyyttään tai ylpistellessään, vaan ehkä meni hämilleen tai ei sen ujoutensa takia saanut suutaan auki. Itseäni vähän ärsyttää se että ihmiset monesti tulkitsevat sen ujostelun tai hiljaisuuden joksikin ylpeydeksi, tylyydeksi tai ylimielisyydeksi. Eihän se sitä tarkoita, päinvastoin! Monella ujollahan on nimenomaan huono itsetunto, eivätkä he siksi kehtaa mennä juttelemaan muille, tai menevät hämilleen kun joku vieras tulee heille juttelemaan. Sitten muut supisevat keskenään että "Tuokin ylpeä nirppanokka vaan istuu tuolla hiljaa ja ylpistelee", vaikka se ujo haluaisi mennä juttelemaan muille, mutta ei kehtaa.
Itse alan olla ihan kypsänä tähän palstalla jatkuvasti harrastettavaan ujojen ja hiljaisten miesten haukkumiseen. Rajansa kaikella! - zamppa63
Itsekin ujo kirjoitti:
Minua kyllä kiinnostaisi kuulla, että miellaisia ne ujojen antamat pakit sitten ovat olleet? Siis miten tuli ilmi että mies oli ujo ja millaiset pakit hän antoi. Kerro vaan ihan konkreettisia esimerkkejä, tuskin kukaan itseään niistä tunnistaa.
"Kokemuksia ettei ujo voi edes vastata tervehdykseen! Mitä tylyyttä ja ylpeyttä!"
Tulikos mieleen, että hän ei välttämättä tehnyt sitä tylyyttään tai ylpistellessään, vaan ehkä meni hämilleen tai ei sen ujoutensa takia saanut suutaan auki. Itseäni vähän ärsyttää se että ihmiset monesti tulkitsevat sen ujostelun tai hiljaisuuden joksikin ylpeydeksi, tylyydeksi tai ylimielisyydeksi. Eihän se sitä tarkoita, päinvastoin! Monella ujollahan on nimenomaan huono itsetunto, eivätkä he siksi kehtaa mennä juttelemaan muille, tai menevät hämilleen kun joku vieras tulee heille juttelemaan. Sitten muut supisevat keskenään että "Tuokin ylpeä nirppanokka vaan istuu tuolla hiljaa ja ylpistelee", vaikka se ujo haluaisi mennä juttelemaan muille, mutta ei kehtaa.
Itse alan olla ihan kypsänä tähän palstalla jatkuvasti harrastettavaan ujojen ja hiljaisten miesten haukkumiseen. Rajansa kaikella!jos miehenä puuttuupi takahampaita ja toinen kives ja lisäx on köyhä (eli; pappa inte betalar), vaikka ei o ruma hullu,ja on vielä hyväluontonen, ni peli on aika lailla menetetty.
- segseg
Älä vaan lannistu ja lakkaa tekemästä aloitteita! Jatka samaan malliin, mutta ujojen kanssa kannattaa harkita tarkkaan kannattaako tehdä aloitetta, heiltä kun yleensä saa tylyimmän kohtelun. Itse en sellaisia enää lähesty. Kokemuksia ettei ujo voi edes vastata tervehdykseen! Mitä tylyyttä ja ylpeyttä!Joko et tajua edes mitä se ujous on tai sitten oot tehny lähestymisyrityksesi niin tyhmästi, että se mies on vaan halunnu tilanteesta pois..
Joka tapauksessa nää naisten ja miesten iskemispalstat saa yleensä suorastaa raivonsekaisia tunteita aikaan.. Näitä ei kannattaisi ikinä lukea. Miten helvetissä voi ihmiset olla noin tyhmiä. - Ääni2
zamppa63 kirjoitti:
jos miehenä puuttuupi takahampaita ja toinen kives ja lisäx on köyhä (eli; pappa inte betalar), vaikka ei o ruma hullu,ja on vielä hyväluontonen, ni peli on aika lailla menetetty.
Ei se ole menetetty, kun muistat olla huutelematta kaikkea heti ensimmäisessä repliikissä.
- Mies1985
Ei muuta sanottavaa kuin että tanssimaan hakeminen ei ole mikään luotettavin tapa testata kiinnostusta. Itseäni se ainakin turhauttaa koska en oikein tykkää tanssia ja naiset väittävät että käyvät ihan huvikseen tanssimassa...tuskin kovin monet onnellisesti varatut miehet käyvät asioikseen baareissa tanssimassa mutta naiset saattavat näin tehdä. Siis kun kutsutaan tanssimaan vain tanssimisen takia niin siinä tuntee itsensä vähän kritiikinalaiseksi ilman että on mitään voitettavaa.
-
Joka tapauksessa helpompi tapa on ihan jutella muuten vain ja tuo puh.numero on ainakin tosi varma tapa testata.
Olen muutaman kerran kieltäytynyt tanssimasta ihan kiinnostavannäköisen naisen kanssa. Olen joskus vähän tanssinutkin.- ...............
jos sulla tulee naisia pyytämään tanssiin kun olet baarissa, niin mitä ihmeen ongelmia sulla muka sitten on naisten saamisessa? Siis jos nainen tulee pyytämään tanssimaan, niin sehän on sama kuin nainen sanoisi "mennääks paneen?". Ei sen suorempaa lähestymistä voi naiselta saada. Taidat olla vaan aika nirso.
- ..........
............... kirjoitti:
jos sulla tulee naisia pyytämään tanssiin kun olet baarissa, niin mitä ihmeen ongelmia sulla muka sitten on naisten saamisessa? Siis jos nainen tulee pyytämään tanssimaan, niin sehän on sama kuin nainen sanoisi "mennääks paneen?". Ei sen suorempaa lähestymistä voi naiselta saada. Taidat olla vaan aika nirso.
miehellä on mennä tanssimaan naisen kanssa jos hän ei tykkää tanssia? Itse tekisin tuossa tilanteessa näin: sanoisin naiselle etten tykkää tanssimisesta mutta voisin jutella hänen kanssaan jossain sivummalla. Jos tämä ei naiselle kelpaa, niin eipä hän ymmärtänyt mitä menetti ja saa mun puolesta jatkaa iltaansa ilman mua. :)
- Handulaatti
............... kirjoitti:
Mikä ihmeen landesysteemi toi nyt on et jos pyytää tanssii niin se tarkoittaa samaa kuin mennään panee? Siis oikeesti?? Missä tollanen "peräkammariteini"meininki on, niin tiedän etten ikinä mee sinne.
Tanssimaan ku mennään niin tottakait saa vapaasti pyytää muita tanssimaan. Hetken tanssitaan ja jos ei kiinnosta niin sit voi vaan sanoa et kiitos tanssista ja heippa vaan. Siitä vaan seuraavaa kehiin tai vaikka baariin hetkeksi huilaamaan.
Ällöttävää tollanen ajattelu - oot varmaan heti kieli korvassa jos joku vahingossa pyytää tanssimaan. Taitaa pienellä paikkakunnallasi aika äkkiä tulla sellainen maine et.. hulala :)
Vinkki, jos vaikka joskus kun aikuisena kättelet jotain naista, niin älä nostele niitä kulmakarvojasi ja lipoile kielellä huuliasi.. se kättely ei tarkoita sitä että hän haluaa ehdottomasti runkata sua. - Paljonko menettänyt?
.......... kirjoitti:
miehellä on mennä tanssimaan naisen kanssa jos hän ei tykkää tanssia? Itse tekisin tuossa tilanteessa näin: sanoisin naiselle etten tykkää tanssimisesta mutta voisin jutella hänen kanssaan jossain sivummalla. Jos tämä ei naiselle kelpaa, niin eipä hän ymmärtänyt mitä menetti ja saa mun puolesta jatkaa iltaansa ilman mua. :)
Mutta selvät pakithan siinä on kyseessä, jos mies ensin tanssii muiden naisten kanssa ja kun itse pyydät, ei lähde. Eikä edes ehdota yhtä "fiksusti" (eikä ole käytökseltään muutenkaan yhtä "fiksu") kuin sinä, että mennään juttelemaan kivoja tuonnemmas. Onneksi kukaan ei ole ehdottanut minulle tuollaista, joten en ole ainakaan törmännyt sinunkaltaiseen "aarteeseen", nyyh..
- ..............
Paljonko menettänyt? kirjoitti:
Mutta selvät pakithan siinä on kyseessä, jos mies ensin tanssii muiden naisten kanssa ja kun itse pyydät, ei lähde. Eikä edes ehdota yhtä "fiksusti" (eikä ole käytökseltään muutenkaan yhtä "fiksu") kuin sinä, että mennään juttelemaan kivoja tuonnemmas. Onneksi kukaan ei ole ehdottanut minulle tuollaista, joten en ole ainakaan törmännyt sinunkaltaiseen "aarteeseen", nyyh..
"Ei mikään helvetin velvollisuus Mutta selvät pakithan siinä on kyseessä, jos mies ensin tanssii muiden naisten kanssa ja kun itse pyydät, ei lähde. Eikä edes ehdota yhtä "fiksusti" (eikä ole käytökseltään muutenkaan yhtä "fiksu") kuin sinä, että mennään juttelemaan kivoja tuonnemmas. Onneksi kukaan ei ole ehdottanut minulle tuollaista, joten en ole ainakaan törmännyt sinunkaltaiseen "aarteeseen", nyyh.."
Siis hä? Onko se mielestäsi epäkohteliasta jos mies sanoo ettei tykkää tanssimisesta mutta haluaisi jutella naisen kanssa jossain pöydässä esimerkiksi? Mikä siinä olisi niin kamalaa?
- ..........
"Olen nuori nainen ja saanut useasti pakkeja. Tuntuu että muut naiset ei koskaan puhu pakeistaan.. Ehkä he eivät tee aloitteita, tai sitten eivät vain viitsi puhua."
Johtuu ihan siitä että suuri enemmistö naisista ei tee elämänsä aikana yhtäkään oikeaa aloitetta. Ne harvat naiset jotka tekee jonkin sortin aloitteen, tietää yleensä jo etukäteen että mies on kiinnostunut jolloin on erittäin epätodennäköistä että nainen saisi pakit.
Ne harvat naiset ja nyt puhutaan siis ihan muutamasta prosentista naisia, jotka tekee oikean aloitteen eli menee juttelemaan miehelle jonka kiinnostuksesta heillä ei ole mitään tietoa ja saavat pakit, niin näistä tapauksista sinä et kuule koskaan koska pakkien saaminen on naiselle niin suuri häpeä. Naiset kun ovat niin ylimielisiä että kuvittelevat olevansa niin kauniita että kaikki miehet haluavat heitä.- Njööh
Entäs itse? Kuinka paljon teet itse aloitteita?
- höpö höpö
Olen nainen ja deittailen silloin tällöin koska olen sinkku ja ajattelen että josko löytyisi joku kiva mies. En kelpaa teille miehille ja olen saanut monet pakit. En ole ruma lainkaan, asun yksin ja olen hoikka. Missä sitten mättää?
Siinä, että teissä miehissä on niin paljon pikkupoikaa ja tirkistelijää että istutte siellä koneidenne ääressä vonkaamassa naisilta myös kuvaa...ja jos ei kuva ole suomen kauneimmalta ja nuorimmalta naiselta, niin ette sitten viitsi tehdä mitään ja teidät löytää täältä vielä viiden vuoden päästä notkumasta.
Minä olen aloitteellinen, lähestyn teitä flirteillä ja kivoilla viesteillä. Ja te ette tee yhtään mitään.
Oikeassa live-elämässä on paljon paremmat mahdollisuudet löytää kumppani kuin treffipalstoilta koska oikeassa elämässä eletään oikeaa elämää. Netissä deittailu mahdollistaa armottoman kritiikin, valinnan ja nenän nyrpistämisen jokaiselle naiselle, joka yhdessä ainoassa viime vuonna otetussa valokuvassa ei täytä teidän herrojen niitä vaatimuksia mitä te asetatte omalle "maailman upeimmalle naiselle" vaikka itse ette peiliin ikinä katsoisikaan ja vaikka olisitte seinästä revästyn näköisiä kaljamahoinenne...silti haluatte parasta mitä maailma voi tarjota. Miksi?
Ja sitten te etsitte naista parisuhteeseen loppuelämäksenne tai siksi kun olette KYLLÄSTYNEET yksin elämään. Ota teistä selvää. Te voisitte mielestäni aivan hyvin viettää sen loppuelämänne sen tietokoneen ruudun kanssa ja lakata täällä itkemästä ettei naiset muka ota teihin yhteyttä. Miksi ottaisivat? - ..........
Njööh kirjoitti:
Entäs itse? Kuinka paljon teet itse aloitteita?
kuuluu?
- ..........
höpö höpö kirjoitti:
Olen nainen ja deittailen silloin tällöin koska olen sinkku ja ajattelen että josko löytyisi joku kiva mies. En kelpaa teille miehille ja olen saanut monet pakit. En ole ruma lainkaan, asun yksin ja olen hoikka. Missä sitten mättää?
Siinä, että teissä miehissä on niin paljon pikkupoikaa ja tirkistelijää että istutte siellä koneidenne ääressä vonkaamassa naisilta myös kuvaa...ja jos ei kuva ole suomen kauneimmalta ja nuorimmalta naiselta, niin ette sitten viitsi tehdä mitään ja teidät löytää täältä vielä viiden vuoden päästä notkumasta.
Minä olen aloitteellinen, lähestyn teitä flirteillä ja kivoilla viesteillä. Ja te ette tee yhtään mitään.
Oikeassa live-elämässä on paljon paremmat mahdollisuudet löytää kumppani kuin treffipalstoilta koska oikeassa elämässä eletään oikeaa elämää. Netissä deittailu mahdollistaa armottoman kritiikin, valinnan ja nenän nyrpistämisen jokaiselle naiselle, joka yhdessä ainoassa viime vuonna otetussa valokuvassa ei täytä teidän herrojen niitä vaatimuksia mitä te asetatte omalle "maailman upeimmalle naiselle" vaikka itse ette peiliin ikinä katsoisikaan ja vaikka olisitte seinästä revästyn näköisiä kaljamahoinenne...silti haluatte parasta mitä maailma voi tarjota. Miksi?
Ja sitten te etsitte naista parisuhteeseen loppuelämäksenne tai siksi kun olette KYLLÄSTYNEET yksin elämään. Ota teistä selvää. Te voisitte mielestäni aivan hyvin viettää sen loppuelämänne sen tietokoneen ruudun kanssa ja lakata täällä itkemästä ettei naiset muka ota teihin yhteyttä. Miksi ottaisivat?"Olen nainen ja deittailen silloin tällöin koska olen sinkku ja ajattelen että josko löytyisi joku kiva mies. En kelpaa teille miehille ja olen saanut monet pakit. En ole ruma lainkaan, asun yksin ja olen hoikka. Missä sitten mättää?"
Ei pelkkä hoikkuus tee naisesta kaunista. Eihän naistenkaan mielestä pelkkä hoikkuus tee miehestä komeaa. - Oliovaan
Olen nainen ja miehiltä olen oppinut oikeanlaista asennetta pakkeihin. Niistä voi kertoa ääneen ja niille voi nauraa. Paitsi että sen jälkeen minuun alettiin suhtautua kuin jätkään.
- 4+8
.......... kirjoitti:
"Olen nainen ja deittailen silloin tällöin koska olen sinkku ja ajattelen että josko löytyisi joku kiva mies. En kelpaa teille miehille ja olen saanut monet pakit. En ole ruma lainkaan, asun yksin ja olen hoikka. Missä sitten mättää?"
Ei pelkkä hoikkuus tee naisesta kaunista. Eihän naistenkaan mielestä pelkkä hoikkuus tee miehestä komeaa.Onko sinulla ruma ääni, nouseeko intonaatio lauseen lopussa ja narisetko?
- höpöhöpö taas
.......... kirjoitti:
"Olen nainen ja deittailen silloin tällöin koska olen sinkku ja ajattelen että josko löytyisi joku kiva mies. En kelpaa teille miehille ja olen saanut monet pakit. En ole ruma lainkaan, asun yksin ja olen hoikka. Missä sitten mättää?"
Ei pelkkä hoikkuus tee naisesta kaunista. Eihän naistenkaan mielestä pelkkä hoikkuus tee miehestä komeaa.Olet oikeassa, ei hoikkuus ketään kauniiksi tee. Vaikka mainitsinkin hoikkuuden ei se ollut asiani perimmäinen sisältö. Itse mainitsit sanan kaunis, onko se sinun ainoa kriteerisi naisellesi, eikö muuta? Ja aivan totta että pidän itse myös tukevammista miehistä, mutta te arvoisat herrat usein vaaditte/haluatte sitä hoikkuutta, en minä itse. Jos itse olisin mies haluaisin ehkä mieluummin komean ja rehevän naisen, mutta en ole mies.
Summa summarum...onko meistä kukaan koskaan tyytyväinen mihinkään tai keneenkään kun mahdollisuuksia näillä deittisaiteilla on niin paljon... ihmisestä tulee täällä äärimmäisen nirso.
Ai niin, ei minun äänessänikään mitään sen kummempaa vikaa ole...ainakaan omasta mielestäni.
Aselepo ja sovinto!
- MiettinytAsiaa
Tulihan naisiltakin vastauksia ja niin on että kaikki naiset jotka aloitteita tekee tuntuu saavan joskus pakkeja :) Harmi ettei näitä minun kavereistani löydy.
Tuntuu että onko kohta enää yhteistä yhdenkään naispuolisen kaverin kanssa, kun puheenaiheet pyörii vaan siinä miten joku mies on ollut heti kiinnostunut, miten se unelmien mies todistelee välittävänsä ja rakastavansa, miten suunnitellaan tulevaisuutta.. Siis häh? :) Tuollaiset asiat on niin kaukaisia minulle, en osaa kuvitellakaan että oikeastaan kukaan mies moisiin kotileikkeihin ryhtyisi minun kanssani. Ja minä kelpaan seuraksi tietysti silloin kun "joutuu olemaan yksin" ja tällöin minulle itketään kuinka ikävä on sitä miestä.
Sellaisilta hiljaisemmilta/varautuneimmilta miehiltä olen usein pakit saanut, koska sellaisista usein kiinnostun.. Luulen että se johtuu siitä että nämä miehet etsivät tosissaan, heille ei kelpaa kuka tahansa ja odottavat oikeaa naista joka veisi jalat alta. Ja kun en vaan aiheuta suurempia tunteita niin sitten en :)
Minusta itsestäni taas on olleet kiinnostuneet äänekkäät, useimmiten vähän törkeät ja piikikästä huumoria laskevat miehet joilla alkoholia kuluu. Nämä saavat minut jotenkin lukkoon, enkä kykene kiinnostumaan.- NNainen
On hyvä, jos mies antaa selkeästi pakit, jos ei ole kiinnostunut, sen sijaan, että jättäisi asian roikkumaan jotenkin, että ehkä tässä jotain, ehkä ei tms. Yleisempää varmaan on, ettei saada sanottua asiaa, pakkien antaminen kun on vaikeaa niin naisille kuin miehille. Itse olen kyllä saanut pakkeja ja yleensä on vedottu johonkin syyhyn, mutta varattuna oleminen ei ole muistaakseni pertaakaan ollut syy pakkeihin, vaan varatut kyllä lähtee.
Ite oon antanu kahdesta syystä pakkeja... Nuorempana kun ujoilin, enkä oikein tiennyt mitä halusin ja vanhempana kun tiedän mitä en halua. Se että onko joku jonkun näköinen... Jos henkilö on mun mielestä ruma, niin en tietenkään halua häntä, mutta kauneus on aina katsojan silmässä. Oikeastaan vain kerran on se rumuus ollut syy siihen miksi pakit oon antanu jollein. Muulloin vain ollut erityylinen ihminen ja tiennyt heti, ettei voisi toimia vakavempi suhde hänen kanssaan. Miksi siis säheltää mitään, mitä sais kuitenkin katua jälkeen päin. Ajattelen liikaa. Jotkut panee kaikkea mikä on riittävän humalassa vastustellakseen... Musta ei ole siihen. :(
Mutta joskus oon kyllä koettanu tosi epätoivoisiakin juttuja, että en oo niiltäkään välttynyt. :D- Leskenlehti_84
Olen N26 ja ihan ok omasta mielestäni mutta ehkä joidenkin tämän palstan miespuolisten henkilöiden hämmästykseksi olen pari kertaa deittaillut normaalia nuoria miehiä, jotka sitten parin deittikerran jälkeen sanoneet usein sen naisille omistetun virkkeen "Oot ihan mukava mutta mitään kipinää/kemiaa tässä ei ole". Kiitos ja näkemiin siis. Pari on myös feidannut, eli jossain välissä ei enää vastaa treffit pyytöinhin - tiedoksi vaan, että ne feidaukset ei ole tapahtanut heti sen jälkeen kun pesää on saatu vaan ennen pesään päääsyä.
Kyllä ihan tavallisetkin miehetkin vaatii ja valitsee eikä naisilla tosiaankaan olen mitään "seksuaalista ylivaltaa". Kaikkea ei nuorena naisenakaan saa vaikka tarjoasi lämmintä syliä,meloneita, teetä ja riisipiirikkaa ;) Ei meissä naisissa ja miehissä niin paljoa eroja loppuen lopuksi ole.
Toisaalta on kiva, että jotkut ovat sen verran itsevarmoja, että haluatvat suhdettaa/harrastaa seksiä vain silloin kun oikeasti pitävät vastaparista mutta onhan se itselleen ollut harmillista, kun en ole enempää innostanut. Ja jälkeenpäin miettinyt, että missä se vika oli, olenko ruma, tylsä jne. Mutta siihen rumbaan on turha mennä. Ei mitään vikaa tarvitse olle, joku ei vaan pitänyt.
Baareissa pakkeja on tullut kun olen kysellyt puh.nro perään tai olemmeko aikaisemmin tavanneet jne. niin, että jätkä on vain pyöräyttänyt silmiä, vastannut kieltävästi ja kääntänyt selän. Ihan samaan tyyliin kun naiset antaa pakkeja miehille ja se on kyllä pistänyt miettimään omaakin tapaani torjua miehiä baareissa. Ei se paljoa maksa olla vähän kohteliaampi. Kaikki pistää itsensä nimittäin aika likoon kun tulevat iskemään ja kyllähän siitä noloksi menee kun saa pakit.
- sdfsdfsdfsdfd
saanut koskaan pakkeja, hän on joko todella kaunis tai sitten ei tee paljoa aloitteita.
Ensinnäkin vaikka olisi kuinka viehättävä tahansa, jos kylmiltään tekee aloitteen esim. baarissa komeaan mieheen, se on todennäköisesti varattu. Toiseksi, jos on vain tavanomainen, usein käy niin ettei aloitteen kohdetta yksinkertaisesti kiinnosta.
itse olen antanut pakkeja sekä rumille, tavanomaisilla ja kauniille naisille.
" Tulee paha mieli kun moni sanoo vaan alkaneensa piirittää jotain miestä ja mies on ollut heti mukana ja kiinnostunut.. Ei minun kohdallani koskaan näin."
tähtäät liian komeisiin miehiin.- MiettinytAsiaa
Viimeisin mies jolle tunnustin ihastukseni (kyllä, valitettavasti pidän häneen vielä yhteyttä..) haukkuu itseään usein rumaksi jne. ja ei auta vaikka mitä sanoisi vastaan.
Hän ei ole ruma, vaan tavallinen minusta ja ihastuneena sitä tykkää monesta tavallisesta asiastakin toisesta. Ei mitenkään noin yleisesti ottaen komea, mutta ei tosiaan rumakaan.. Sellaisia olleet muutkin kai. - MiettinytAsiaa
MiettinytAsiaa kirjoitti:
Viimeisin mies jolle tunnustin ihastukseni (kyllä, valitettavasti pidän häneen vielä yhteyttä..) haukkuu itseään usein rumaksi jne. ja ei auta vaikka mitä sanoisi vastaan.
Hän ei ole ruma, vaan tavallinen minusta ja ihastuneena sitä tykkää monesta tavallisesta asiastakin toisesta. Ei mitenkään noin yleisesti ottaen komea, mutta ei tosiaan rumakaan.. Sellaisia olleet muutkin kai.Monesti kyllä mietin onko se jonkunlaista käänteistä "filosofiaa" miehiltä :D
Minä olen niin ruma = En pidä SINUN ulkonäöstäsi
Olen sairas paska = Sinä olet sairas
Minua ei voi ymmärtää kukaan = Sinua ei voi ymmärtää kukaan
jne. Nykyiseltä ihastukselta kuultua, jolta siis sain pakit..
- -sporttityttö-
Täytyy tunnustaa etten ole koskaan saanut pakkeja. En ole koskaan tehnyt aloitettakaan. En ainoatakaan. En ole tullut edes ajatelleeksi koko asiaa mutta nyt kun tuli esille... miten lie näin mennyt.
- deft
Niinh...
Mitäpä luulet. Oletko enemmistössä vai vähemmistössä?
Sehän nyt on selvää(?), että ei sellaista tule ajatelleeksi, kun ei ole ollut tarvis. Aina on vientiä löytynyt ja kaikki ensimmäiset kontaktit ovat onnistuneet. Hienoa, hyvä sinulle.
"Miten lie näin mennyt."
Tuohon tuskin tarvitsee vastata, paitsi jos itse haluat tehdä analyysia.
- m20v.
No ainakin minulta naiset ovat saaneet pakkeja.
Mutta se on ihan hyvä vaan, että naisetkin tekee aloitteita. Itse olen niin ujo, että en uskalla tehdä aloitteita. :D
Ei vaan ole sattunut sitä oikeeta kohdalleni. :(- -niiskuneiti
No, olisko ihan tasa-arvon nimissä liikaa vaadittu, että myös sinä miehenä tekisit aloitteita :)
- Pipari39
Mä olen miettunyt ihan samaa, kun tuntuu että kaikki muut saa heti vasta kaikua ja miehet on ihan love samantien.. Itsellä taas on ollut huonompaa tuuria.. Tosin eipä nämä muutkaan välttämättä kovin kauaa pyöri niiden miesten kanssa, että tiedä sitten mikä on totuus..
Mun mielestä olen odttanut aina ja katsonut, että vastapuoleltakin tulee kiinnostusta mutta voi kuinka monet kerrat olenkaan ollut väärässä.. :) Sitten mä aina päätän, et oli kyllä viimeinen kerta kun teen minkään valtakunnan aloitetta, mut jotenkin vaan tulee tehtyä jotain vinkkiä. Mut ei se ole niin vakavaa, olenhan saanut useamman miespuolisen kaverin tällä touhulla.. Toki olisi kiva löytää joku joka olis enemmän.. - 13
En kyllä kauheesti ole pakkeja saanut, kun en oikein ketään ole uskaltanut yrittääkään. Itse joudun antamaan pakkeja usein, sillä minua isketään paljon, vaikka olen varattu. Kun muistelen, suorat (eli olen ilmaissut mielenkiinnon miehelle, eikä hän ole ollut kiinnostunut) pakit olen saanut kahdesti. Toinen tosin oli ala-asteella, joten en tiedä, lasketaanko sitä.
Kerran tuli kyllä melko nöyryyttävät pakit, kun kokeilin nettideittailua. Mies oli ihan innoissaan minusta ja halusi tavata, mutta kun hän näki kuvani, jouduin odottamaan "jos oltais ihan kavereita..." -vastausta kolme kuukautta :D Mies paljastuikin myöhemmin jonkinlaiseksi amatöörimalliksi ja minä olin niihin aikoihin ylipainoinen, enkä oikein ollut käsittänyt, miten pukeutua ja laittautua kauniisti. - 12+13
En yhtään ihmettele, että saat pakkeja. Aloitteen tekeminen kuuluu miehelle.
- Misu9999
VAIN RUMAT SAA PAKIT.
En pysty puhumaan muiden naisten puolesta, mutta kyllä itse olen niin avoin ja rehllinen tunteistani, että kerron myös pakeistani. Minullakin niitä on tullut vastaan vaikka kuinka monta, varsinkin nuorempana. Se on mielestäni hienoa, että siitä pystyy puhumaan..rehellisyys on parempi vaihtoehto omatunnolle aina, vaikka asia ei saattaisikaan olla aina iloinen :) Olen kuullut monen naisen sanovan, että pitää valita mies joka on rumempi kuin sinä itse, niin ei tule pakkeja läheskään niin usein. Kaveri piirissäni on ikävä kyllä myös näitä ihmisiä, jotka toimivat näin. Jospa se saattaisi olla yksi syy siihen miksi jotkut eivät saa pakkeja niin usein..syitä voi olla monia, joten arvailun puolelle vain menee!! Itse lähestyn miehiä ihan erillaisita syistä..aikalailla tunteen mukana vain, mutta eiköhän noita miehiä riitä..kyllä sieltä joku sitten jossain vaiheessa vastaa takasin :)
- just me
siis minä ainakin oon saanu pakkeja ja olen nuori 28w nainen.eikä siinä oo mitään outoo/häpeemistä oonhan itekkin antanut pakkeja varmaan tulokset on melkolailla 50-50 tyyliin...nyt kun oon elellyt viimeset 5vuotta ihan selibaatissa&"erakkona" muutenkin niin en oo edes liiemmin miettinyt asiaa..toki kait sitä joskus vois jonkun ukon ottaa itelleen muttei ainakaan vielä ole liiemmin tarvetta ilmenny..ja jos joskus ukon otan niin laadusta en tingi:)
- Pää pystyyn
on tullut pakkeja. Muutama vuosi sitten eräs mies jonka olin tavannut treffien kautta ilmoitti ettei ole rakastunut, olimme tuolloin tapailleet viikonloppuisin parin kk ajan. Hyvä silti että ilmoitti. Toinen oli myös treffien kautta, häneltä tuli viesti että on tavannut itselleen sopivamman naisen,jolla on prätkä ja kaikki.
En tiedä kuinka näille herroille sitten kävi, kuinka ihmeellisiä kumppaneita löysivät... - Pakkia pakille.
Se vasta on hauskaa, kun ne pakin antajat yrittää myöhemmin uudestaan itsevarmoina, kun huomaavat mitä menettivät. Kosto on suloista ei voi mitään.
Summa summarum, syitä pakeille voi olla mitä ihmeellisimpiä. Ei kannata ottaa vakavasti, vaan uutta peliin. - asdasdg
Itse en oo koskaan saanu pakkeja, mutta en oo elämässäni lähestynykkään itse kuin yhtä miestä. Kaikki muut miehet ovat lähestyneet minua. Mutta on erittäin hieno juttu, että menet rohkeasti itse tekemään aloitetta! Ei niitä miehiä aina kannata oottaa :D ja kyllä muutkin naiset niitä pakkeja saa, luultavasti asiasta ei vain puhuta.
Mä en edes periaatteesta lähesty naisia, kyllä ne mimmit tulee sit ite kertomaa jos näytän niitten mielest tarpeeks kiinnostavalta :)
- onnea Sinulle
Odota vain ihan rauhassa, että mies tekee aloitteen, sillä näinhän se usein menee. Minun kohdallani mies on aina tehnyt aloitteen ja sitten tuli pakkeja kumminkin päin. Nyt olen sitten löytänyt itselleni minulle sopivan miehen ja ollaan onnellisesti naimisissa. En tiedä miksi saat pakkeja, mutta odota ihan rauhassa miehen aloitetta. Eihän sitä tarvita niin suuria syitä miksi annetaan pakkeja, sillä sitä ei vain sillä hetkellä ole kiinnostusta henkilöä kohtaan.
- Tyydyttävä
Olen saanut fiksuja pakkeja eli ei ole uusia treffejä ehdotettu mutta ei ole suoraan kerrottu ettei kiinnosta. Hieman jäänyt toisinaan mietityttämään mitä toinen osapuoli oikeasti ajatteli mutta suora torjuminen olisi ollut isku vasten kasvoja. Minulla ei ole kovin hyvä itsetunto enkä osaa siten ottaa torjumisia lainkaan kevyesti.
- ar'g
Pahimmat pakit, jotka olen eläessäni saanut sain yökerhon kulkuruuhkassa lennettyäni vahingossa miehen syliin. Sanat: "no et sinä ainakaan" ovat kaikuneet mielessäni siitä lähtien.
Enkä ole edes mikään persnaama eikä mies ollut adonis. - Ikisinkku mies
En ole ikinä saanut pakkeja näin live elämässä, mutta en ikinä aloitetta tehnytkään..
Naiset ei ikinä tullut juttelemaan, ja kun itse en uskalla niin saan koko illan olla yksin..
Netissa asian suhtaudun helpommin jos jollekin ei kelpaa niin otetaan joku toinen, live elämässä jotenkin ottaisin liika itseäni jos joku sanois että kiitos mutta ei kiitos..- tietäjä..
Miksi se on niin hirveetä jos joku sanoo että kiitos mutta ei kiitos? Eihän se oo ku yks ihminen! Eiks se vaan oo hyvä jos heti sanoo ettet oo hänen tyyppiä. Eihän vika ole sinussa vaan siinä toisessa! Sua jos joku miellyttää ja sä et miellytä sitä, niin eihän se tod oo sun vika. Pitää vaan mennä toisen luo! Nyt kuule urheiluhenkeä peliin ja naisille juttelee. Muuten voi käydä niin että se sun mahdollinen tuleva naises menee sivu suun. Ei kun kokeilee.
- 20
Kuulun tosiaankin niihin, jotka eivät saa pakkeja, koska eivät koskaan uskaltaisi tehdä aloitetta.
Periaatteessa haluan kuitenkin julistaa kaikille naisille sekä miehille, että tehkää aloite aina, kun siltä tuntuu. Tämä nössöttely ei ole mistään kotoisin ja uskokaa, että monet kerrat on raskaasti harmittanut ja pitkään. Eli parempi itkeä pakkeja, kuin aloitekyvyttömyyttä. - Zinner
Miten miehet tuntuu ensinäkemältä tietävän, onko nainen oikea juuri hänelle? Kummallinen, mutta aika yleinen asenne näköjään. Jätetään soittamatta pikkuseikkojen takia, vaikka minusta on juuri kunnioitettvaa jos joku osaa tehdä aloitteita. En tarkoita, että itse jakelisin puhelinnumeroa jokaiselle vastaantulijalle, mutta parin minuutin juttelu ei paljoa vaadi. Jos ei ole kiinnostunut sillä hetkellä seurustelusta tai kys. naisesta, sen voi sanoa ihan kohteliaasti ilman ihmeempää draamaa.
Minusta ei oikeastaan paljoa apua tähän keskusteluun ole, kun en ole koskaan pakkeja saanut (yllätys yllätys kun en ole koskaan aloitetta tehnytkään). Minun suurin aloitteeni/vihjeeni miehelle on katse. Viimeistään katseesta huomaa jos joku on kiinnostunut. Sitten kun saa ihmiseen katsekontaktin vaikka huoneen toisesta päästä niin pääsee analysoimaan tilannetta. Mies saa sitten hoitaa loput. (Anteeksi miehet, mutta minusta ei siihen ole! :D)
Itse annan pakkeja lähinnä yli-innokkaille, säälittäville ihmisille. Ymmärrän, että joitakin voi iskemistilanteessa jännittää (mikä on ihan ok, että sen sanoo ääneen) ja sanat saattavat mennä sekaisin, ei siinä mitään. Semmosissa tilanteissa saa jään parhaiten murrettua niin että heitän itse jotain väliin.
Tykkään testata ihmisiä, vaikka kertomalla heille jotain shokeeraavaa itsestäni ja katsoa kiinnostaako miehiä sitten. Minulta menee jotenkin maku kun kuulen, että mies on kiinnostunut minusta vain ulkonäön takia ja vaikka yrittäisin olla kuinka etäinen tahansa, säälittävää yritystä jatketaan. Tulee olo, että ''Hei, hanki ensin selkäranka ja tule sitten juttelemaan. Ei tarvitse yrittää myötäillä minua jokaisessa asiassa niin kuin mikäkin mato ja samalla yrittää todistella kuinka miehekäs olet, sillä se ei tee sinua yhtään miehekkäämmäksi että yrität mielistellä minua kuin mikäkin tossun alle helposti tallattava pieni luuseri.''
Täältä käsin on vähän vaikea sanoa mistä syystä kukakin on pakkeja saanut, mutta itse annan pakkeja (noiden aikaisemmin sanomieni syiden lisäksi), jos
a) Mies on täysi sika. Joko örveltää kännissä, iskee paikan jokaista naista, yrittää puheillaan nostaa itseänsä kaikkien muiden yläpuolelle, puhuu vain itsetään, leveilee omaisuudellaan. Ja mikä tärkeintä: Leveilee uudella urheiluautollaan. Anteeksi ihmiset pukautuminen, mutta EN VOI SIETÄÄ SITÄ!! :D
b) Yrittää säälittäviä iskurepliikkejä. Pidän romantiikasta toki, mutta mielestäni ei ole romanttsita luvata kuuta taivaalta jos olemme tavanneet minuutti sitten.
c) Ei osoita minkäänlaista persoonallisuuden tynkää. Liittyy vähän tuohon aikaisempaan sitaattiini..
Mutta älkää masentuko ihmiset. Ette ansaitse miehiä, jotka vastaavat töykeästi ihan nätisti aloitettuun keskusteluun. Kyllä joku vielä arvostaa aloitetta. :)
Ehkä kaverit eivät puhu paljoa pakeistaan, vaan ennemminkin onnistumisistaan. Eiköhän sitä suuri osa kuitenkin ole jossain muodossa pakkeja saanut. Ja eihän sitä tiedä mitä ne miehet oikeasti pohjimmiltaan ovat, jotka on kavereittesi kanssa ollut heti säntäämässä yhteen..
Tuskin miehetkään kauheasti puhuvat pakeistaan vai..? - *****
Yksi tuttu nainen, avoliitossakin elää, alkoi pillittämään baarissa kun miehet eivät edes puhuneet hälle mitään, oli oikein kampaajalla käynyt ja laittanut ykköset päälle, yritti kyllä miesten kanssa itse jutella vaan ei niitä kiinnostanut. Kyllä hävetti ja vaihdoin itse pöytää. Itse olen niin vanhanaikainen etten tee aloitetta, en kyllä seuraa haekaan, kun on jo.
- missvihannes
asenteesta. ei sitä piä vaa mennä suoraan sanomaan että "tykkään susta, kuis ois..?"
totta varmaa jokkainen saa pakkeja vähä enemmän ja vähemmän, mutta oikeella asenteella ja lähestymistavalla niitä pakkeja tullee vähemmän :> - Seireeni90
Usein miehiä ennemmänkin pelottaa naiset jotka on itsevarmoja sekä ns. niskan päällä liehittelemässä. Toisinaan sitten taas ns. pleijereillä nää itsevarmat tapaukset on hakusessa. Mutta usein ne jotka oikeesti kiinnostuu, ei välitä jos olet vähän ujo ja salaperäinen, se useimmiten vain herättää kiinnostusta miehissä.
Ja vaikka saakin pakkeja nuorella iällä, ei saa lannistua. ajattele vaikka ettei ne ollu sun arvosia tai eivät tiedä mitä menettivät. Ei ulkonäkö saa määrätä sitä että voiko ihastua/rakastua. Se sisin ratkaisee..
Itse olen 19 piakoin 20, ja seurustelen miehen kanssa joka täyttää 40 ensikuun 15 päivä. En ajattele hänen ikäänsä, hän on kuin amispoika konsanaan popittaa musiikkia mitsussa niin että ikkunat helisee. Huoliteltu ulkonäkö ja elämän tyyli ovat niinkuin kuuluu. Olen onnellinen siitä että hän ymmärtää minua jolla on oma hankala menneisyys jonka vuoksi moni ihminen varoo minua, jo uskontonikin puolesta. sekä ulkonäön, ei kaikki miehet halua naista joka erottuu massasta nahkahousuissaan ja korsetissa. Toki mieheni joskus huomauttaa hillitymmän pukeutumisen toivossa muttei ikinä takerru siihen. Koska välittää minusta näin eikä vain velvollisuudesta. yms :)
Kyllä sinä sen oikean löydät! usko pois!!! - jessus näitä
Käsittämätöntä että naiset kehtaavat valittaa sitä että eivät kelpaa miesten seuraksi vaikka itseään tyrkyttävät.
Että sillai. Kyllä joka mies tietää mistä se silloin naisen osalta kiinni on jos ei hän miehille kelpaa.
Suuret laumat hyvin naisia iskemään ja käsittelemään tottuneita panomiehiä piirittää heti naista jos hän nyt vähänkin säällisen näköinen on ja ylipäätänsä avoimille parisuhde/seksi-päätyy eikä mene kaupaksi jo ennen sitä tiskin alta. Kaikkein rumemmatkin naiset pääsevät vakipanijallekkin seuraksi ja vähintäänkin yhden illan panoseuraa hekin vielä aina halutessaan saavat. - 15+10
Ei kaikki miehet tykkää tyrkyistä ja helpoista nakeista.
- Martinus
Miehenä olen sitä käytännön mieltä, että ensin pitää vaikka istua iltaa pitkään ja keskustella. Siinä ehtii löytyä mahdollisuus tai ei. Kauneimmat muistot minulla on naisesta, jonka kanssa istuimme tanssiravintolassa koko illan ja yhdessä poistuimme. Naisen luona istuimme toisiamme vastapäätä alasti noin 6 tunnin ajan keskustellen elämää suuremista asioista edelleen. En tehnyt fyysistä aloitetta, vaan jätin sen naiselle. Kyllä miehen täytyy olla kinnostunut naisesta muutenkin kuin fyysisesti. Rakastelimme lopuksi naisen aloitteesta. Se oli illan ja yön täyttymys. En muista enää tarkoin syytä, mutta jatkoseurustelun osalta tuli pakit. Luulen, että pitkissä keskusteluissa totesimme, että emme sovellu jatkuvaan yhdessä oloon, mutta eletään kuitenkin se hetki, kun olemme yhdessä.
- Nainen..
Olen saanut pakkeja ja olen myös niistä kertonut kavereilleni. Ei tosin muistu mieleen kun kahdet pakit. Toiset tuli mieheltä josta olin tosi kiinnostunut enkä tiedä vieläkään miksi hän antoi minulle pakit vaikka juteltiin pitkään ja hän vaikutti kiinnostuneelta. Myöhemmin selvisi että hän ei edes ole varattu vaikka näin silloin pakit saatuani ajattelin.
Miehet ovat ylipäätänsä todella kohteliaita antaessaan pakit, joten meidän naisten on turha pelätä aloitteen tekoa. Ajatelkaa näin että jos sinkkumies antaa pakit niin omapas on tappionsa. - itsevarma ja ylpeä
olen saanut monesti pakit. Olen ylipainoinen, ja toiset miehet kun katsovat vain ulkonäköä, tuntuu jotenkin siltä, että myöntäisin kavereilleni olevani ruma, jos myöntäisin saaneeni pakit. Toki jos kysytään, niin vastaan rehellisesti, mutta ehdoin tahdoin en kyllä kerro. Olen vuosia taistellut itsetuntoni kanssa, ja nykyään olen sujut, pidän itseäni kauniina ja seksikkäänä painostani huolimatta. Siksi se samalla olisi kolaus myös omalle tunnolleni, jos myöntäisin saaneeni pakit. Ihmisen pääkoppa on varsin mielenkiintoinen, ja emme varmaan koskaan tule täysin ymmärtämään sen toimintaa. Mutta totuus on, että ei varmasti löydy sellaista ihmistä, joka ei olisi koskaan pakkeja saanut. Ihmiset vaan eivät pysty myöntämään olevansa "rumia". Ja aina kun ne pakit eivät kumminkaan ulkonäöstä johdu. Mutta varsinkin me naiset aina ajattelemme niin.
Oma poikaystäväni rakastui minun luonteeseeni, ei ulkonäkööni, mutta nykyään hän kauhistelee laihoja naisia, eivät vissiin näytä enää miltään, kun on saanut Kunnon naista :D saman asian vois helposti kääntää päinvastoinkin, kyllä miehetkin useasti saavat pakit ja ne nostaa esille aivan samat kysymykset.
- 661326
On hienoa että naiset tänä päivänä uskaltavat tehdä aloitteita, mutta harva heistä on vielä valmis saamaan pakkeja suuttumatta. Miehelläkin on oikeus sanoa ei ja jos mies sanoo ei se tarkoita sitä että nainen on jotenkin ruma. Vaan on olemassa miehiä jotka ovat niin kunnollisia ja uskollisia puolisoilleen että kauniitkaan naiset eivät saa heitä pettämään puolisojaan.
Kokemusta on vähän liiaksikin. Onhan teitä naisia 100.000 enemmänkin kuin miehiä ja kun ikää tulee lisää niin vapaana olevia kunnollisia ja omillaan toimeen tulevia miehiä on vähän. Joten naiset, rohkeasti kimppuun vaan.- vauhtiranne
Yhdelle naiselle olen antanut pakit.
Syynä oli hänen kiinnostus vain yhden illan seksiin.
Seksi kuuluu vain avioliittoon.Itse seurustelin aikoinaan 2 vuotta ennen naimisiin menoa,eikä koko
aikana harjoitettu sänkyhommia.
Tosin runkkasin viidesti päivässä,mutta sitä ei lasketa.
- sfvrt
Minä en ole oikeasti ikinä saanut pakkeja. Ei sen puoleen että en ole ikinä kyllä iskenytkään ketään äijää, että odottelen aina että he iskevät minut :D
- B-peruutus
Olen saanut pakit ihastukseltani. hyväksyn sen helposti. itse olen jaellut pakkeja lukemattomille ukkomiehille sekä nyt treffipalstalle kirjautuneena blokkaan kaikki itseäni reilusti nuoremmat ilmaisen hu***n etsijät.
- Malliv37
On todella hienovarainen.Me miehet olemme hyvin arvaamattomia tuossa-asiassa,mienikin virhe naiselta vie "asiasta Maun pois"...Kehiin hienovaraisuutta...
- young lady
Hmm... Ehkä aloitat jollain väärällä tavalla, jos lähestyt miestä liian hyökkäävästi?
No kenelle naiselle ei muka olisi tullut pakkeja kiinnostuksen kohteeltaan! aivan varmasti siinä asiassa jokainen nainen on saanu edes kerran pakit.
Itse en muistaakseni kyllä koskaa baarissa ole saanu pakkeja, mutta kerran ollessani sinkku meinasin vahingossa lirkutella varatulle miehelle :D
Kyl mä ainakin pystyn myöntämään jos saan pakit, ei oo kolaus mun "egolle" :D - Nyt sinkku.
Olen nainen 40v. ja haluan mieluummin antaa vinkin sille miehelle josta olen kiinnostunut,
mutta ei nainen kuulu mennä tyrkyttämään itseään.
Kuten ei miehenkäänpidä mennä tyrkyttämään ihan samallalailla, kokeile kepillä jäätä ennenkuin lähestyt .
Monesti mies/nainen menee iskemään itseään huomattavasti kauniimpaa/komeempaa kaveria, jolloin tulemme siihen pakkeihin sitten.
Itse naisena olen saanut 2 pakit, oli mies kiinnostun mutta sanoi haluavansa vain sitä yhtä, minä en rakenmna suhdetta alapään kautta vaan yläpään kautta.
Kerran menin tavallisena naisena komeeta miestä hakemaan tanssitaitoisena tanssimaan, sanoi tanssii vain hoikkien kanssa, minulla kun on se 10kg ylipainoa mutta tanssin kyllä eroottisesti ja olen hyvin vietävissä lagttialla en muuten..hah..
Neuvoni sinulle usein pakit saaneelle, ole iskettävissä, lähellä ja anna miehen huomata kiinnostuksesi, älä tyrkytä mies haluaa saalistaa... - asenneilmasto
etten tiedä, koska olen yrittänyt ja saanut pakit ;) tanssimaan en hae, koskaan. En vaikka olisi naisten haku. Jotain tapoja sentään täytyy olla.
- savon uros
moii mistäs päin oot??haluaisitkos tutustuu??mailaa passy@suomi24.fi
- Martinolle
Ei ensiksi pidä pyytää pakkeja, vaan olisko naapuri tuoli vapaa... Luvan saatuaan voi sitten kohteliaasti aloittaa esim "sullapas on mielenkiintoinen drinkki...tms". Olen monasti aloitellut tyyliin, että "Oot aika mielenkiintoinen, mutta ..." Minähän siinä joudun siloin selittämään ja sehän onkin tarkoitus. Jokainen ihminen on kiinnostunut itsestään ja varsinkin siitä, mitä mieltä muut ovat hänestä. Omat kehut on parasta jättää siihen aikaan, kun mimmi esittää kysymyksen. Jos se tulee kättelyssä, niin silloin pitäis olla Ruuneperin sanallista taitoa käytössä.
- pakit saanut
ehkä tekevät saamistaan pakeista numeron. Itse naisena en muuta ole saanutkaan kuin pakkeja ja syitä on ollut siihen yhtä monta, kuin mitä on ollut niiden antajiakin. Ei kuitenkaan mitään yhtenäistä muuta syytä, kuin se että olen kuulema aina liian jotain. Huomionarvoista tässä on se, että lähes poikkeuksetta miehet eivät tunnu hyväksyvän sitä, että nielaisen pakit sellaisenaan. Heti kun reaaliteetit on tunnustettu ja siirryn eteenpäin, alkaa hillitön huomionhaku ja tekemisissä olemisen verukkeiden keksiminen.
Aikani jaksoin ja olen lopettanut piirittämiset. Turha käyttää aikaansa sellaiseen, josta ei saa muuta kuin lisää haavoja. Jos jätkä on niin pässi, että päästää minut käsistään niin tappio olkoon puhtaasti hänen. En jaksa ymmärtää mitä kitisevät yksinäisyydestään tai saamistaan pakeista, jos kiinnostunut nainen ei kelpaa. Itsekäs ajattelumalli, mutta valitettavasti miesten opettama. - miepämietypy
Se ei pelaa joka pelkää! Usein ihmiset ovat ihastuneita mutteivat ikimaailmassa uskalla kysyä ketään ulos. Ei vaikka kumpikin vaikuttaisi kiinnostuneilta.
Kannattaa tehdä aloitteita, vaikka 99% menisi mönkään niin se 1% sattaa sitten onnistua ;) - saavat pakkeja
Naiset rukkasia.
- makkarahousu
niitä sattuu! puolin ja toisin....
- Once i had a girl
En ole ikinä jättänyt naista pulaan. Pakkeja olen tosin saanut.
- -M-
pakkeja. Senkuin oottaa oikeaa.
- Joosepppi
Totuushan on, jos puhutaan baareissa touhuamisesta- keskiverto nainen saa aina, kun haluaa. Keskiverto mies paljon harvemmin, naisilla tässä selkeä etu. Enkä siis puhunut pakkien saamisesta...
- varmamerkki
Miehet usein ovat luulleet minun yrittäneen iskeä kun olen tullut vain ja ainoastaan juttelemaan. Eikö yöelämässä ole muuta elämää kuin toisen ihmisen iskeminen?:o
En muista saaneeni koskaan pakkeja pakkien oikealla nimellä vaan sitävastoin tietynlaisen torjunnan et hei, ei nyt vaan pahemmin innostuta jutella. Yks kundi baarissa sanoi mulle suoraan et "sä karkotat kaikki naiset pois mun luota" ja annoin jätkän olla, vaikkakaan en ollut edes yrittämässä iskeä vaan olen vain sosiaalisesti ehkä liiankin aktiivinen..:/// No tuo kyseinen jätkä tuli hiukan myöhemmin mua yrittää iskee kun huomasi että olin ns. "kuumaa kamaa miesten keskuudessa". Pakit tuli:)
Jotenkin mua harmittaa nämä iskemisjutut, eikö ihmiset voi olla ajattelematta sexiä ja toisen valloittamista hetkeäkään? Kyllä sen useimmiten tuntee ja tietää kun se oikea on vastassa, tai ainakin toisen ihmisen kiinnostuksen tuntee koska ei kemioita ihmisten välillä voi olla huomaamatta!!
Turhaan väsytätte itseänne iskemisyrityksillänne, jos sohitte vain ympäriinsä ilman tiedon jyvästäkään mitä oikeasti haluatte. Yrittäkää katsoa ensin toisen osapuolen mahdollinen kiinnostusaste ja sitten tehdä aloite mikäli tuntuu siltä.- Armas Herra
Olen mies ja tottunut itse hakemaan naisia tanssimaan (lue pokaamaan) ravintoloissa mutta minuakin naiset hakee usein (lue pokaamaan). Tuli kerran tällainen tapaus koettua. Olin nähnyt baaritiskillä kiinnostavan näköisen tapauksen, menin kysymään voinko tarjota hänelle jotain juotavaa. Sehän yleensä sopi. Nainen kysyi juoman saatuaan, voinko katsoa juomaa sen ajan kun hän käy naistenhuoneessa. Kapakka oli ihan täynnä ja siellä ei kannattanut jättä juomia vartioimatta.
No siihen tuli heti sen naisen lähdettyä toinen nainen hakemaan minua tanssimaan. Kieltäydyin kohteliaasti, selittäen että en voi jättää toisen juomaa vartioimatta kun olin sen luvannut. Tälle kauniille naiselle pakit oli ilmeisesti aika nolo juttu, vaikka olinkin kohtelias. Aikani odotettuani sitä toista naista vessasta saapuvaksi, se olikin ilmeisesti häipännyt koko ravintolasta pois. No minä menin hetken päästä hakemaan sitä rukkasen saanutta naista, koska minulle jäi huono omatunto, ja nythän minun ei tarvinnut enää sitä tuoppiakaan valvoa. Tietenkin nyt se nainen antoi minulle rukkaset.
Arvasin mistä se saattoi johtua ja kysyinkin häneltä suoraan ja kohteliaasti edelleen, että johtuiko minun saamani rukkasen hänen aiemmin saamistaan rukkaista. Nainen sanoi suoraan että johtui.
Minua tämä tapaus on vain naurattanut jälkeenpäin. Naisille rukkasien saaminen on itsetunnolle suurempi häpeä kuin miehille. Naiset, kun opitte saamaan rukkasia yhtä paljon kun miehetkin, alatte ymmärtämään, että tästä asiasta on tasa-arvo kaukana. - Zinner
Itse oon tän takia paljon mieluummin jossain rauhallisessa baarissa ilman ihmeempiä meluja kuin poppia huudattavassa yökerhossa, kun niissä paikoissa pystyy oikeasti juttelemaankin ihmisten kanssa (ja vielä selvin päin olevienkin ihmisten kanssa) ihan asioista. Tapaa jotain tuttuja ja niiden tuttuja rauhallisessa paikassa niin se juttu lähtee luistamaan yllättävänkin hyvin.
Yökerhoihin taasen ei näköjään voi mennä ilman miespuolista seuralaista jos haluaa olla rauhassa.. Ihan ok:han se on jos joku tulee iskemään tai juttelemaan, mutta näissä paikoissa ihmiset ei aina tunnu tietävän soveliaisuuden rajoja.. - Zinner
Zinner kirjoitti:
Itse oon tän takia paljon mieluummin jossain rauhallisessa baarissa ilman ihmeempiä meluja kuin poppia huudattavassa yökerhossa, kun niissä paikoissa pystyy oikeasti juttelemaankin ihmisten kanssa (ja vielä selvin päin olevienkin ihmisten kanssa) ihan asioista. Tapaa jotain tuttuja ja niiden tuttuja rauhallisessa paikassa niin se juttu lähtee luistamaan yllättävänkin hyvin.
Yökerhoihin taasen ei näköjään voi mennä ilman miespuolista seuralaista jos haluaa olla rauhassa.. Ihan ok:han se on jos joku tulee iskemään tai juttelemaan, mutta näissä paikoissa ihmiset ei aina tunnu tietävän soveliaisuuden rajoja..Tarkotus oli lähettää ''varmamerkki'' - nimimerkillä lähettäneen viestin alle, mutta näin ei näyttänyt tapahtuvan ainakaan minun koneella. Sorry.
- kokemus minulla
Minä annoin naiselle pakit joka ensimmäisenä kysyi mitä teen työkseni ja ilmoitti heti keskustelun aluksi mitä hän tekee. Ilmeisesti halusi tietää sosiaalisen luokkani ja riittääkö se hänelle ja se jäi kyllä siltä naiselta selvittämättä. Ulkoisesti ei ollut mitään valittamista, mutta tuollaiset kysymykset het alussa karkoittaa ainakin meikeläisen.
- arrrrrrggggghhhhhhhh
Olen 45 vuotias nainen. 175 cm ja 70 kg.Punaiset hiukset(oma väri,ei värjätty) Olen saanut pakit seitsemän vuotiaana. Ihastuin eka luokalla poikaan jolla oli valtavan kokoiset,ihanat,pitkäripsiset lehmän silmät. Hän oli lestadiolais perheestä ja ilmoitti minulle että punatukkaiset ei pääse taivaaseen koska ne ovat noitia!!! Tästäpä en traumatisoitunut,mutta tänä päivänä miehet tuntuvat ottavan pulttia siitä kun ilmoitan etttä en tarvitse kainalosauvoja! Olenko pitkine säärineni ja hiukseni ja pituuteni kanssa liian pitkä? Kysyy nimim. Saatanan tumpit!!!
- miekö se oon
..mitä tarkalleen ottaen tarkoitat pakeilla...
itse en jää miettimään,jos satun kysymään baarissa miestä esim tanssimaan ja hän kieltäytyy, kieltäytymistä pakkeina...tanssiin pyytäminen voi olla multa vaan hetken mielijohde, ei mikään "olen-palavan-kiinnostunut-juuri-susta"-ele.
olen aina ollut mieluummin itse aloitteentekijä,koska silloin ainakin voi itse päättää ketä yrittää... sinänsä mielenkiintoista,että itsekin ajattelen,että ne, jotka tekevät aloitteen mua kohti, eivät ole niin mielenkiintoisia koskaan ;).
mulle pakit ois varmaan sellaset,että on jonkun kans jo jotain enemmän kuin se ensikontakti ja sit toinen ei haluiskaan enempää,esim parin viikon deittailun jälkeen. mutta niitä tulee harvoin, koska deittailen vain toooosi paljon mua kiinnostavia. vastapainoksi aloitteellisuudelle yöelämässä :) (vai onkohan tullu koskaan :O)- Hockeygirl
ovat yleensä rumia ja väkivaltaisia, kokeile vaihteeksi hyökkääjiä. Niistä missitkin tykkää.
- saanut ja ei saanut
Jos olet valmis seksiseikkailuun niin varmasti miehet ei anna pakkeja
Jos pukeudut oikein seksikkäästi niin se auttaa sinua saamaaan seuraa
Jos esität siveetä ja ilmoitat että sinua ei heti naida niin yleensä miehet pakenee - Astu uuteen rooliin
Väärä uskomus ja naisten ylläpitämä myytti!
Naisen tehtävä on muka vain torjua ja kusettaa miehiä sekä sitten tietty syyttää ja alistaa! Toki hyväksyä joskus "omilla ehdoilla". Tämä on se järjettömyys mikä on jatkuvasti ongelmien aiheuttaja.
Pakit naiselle (tietenkin heidän itsensä aiheuttamasta käsiteistä johtuen) on aivan normaalia ja toimeltaa vain yhtä outoa kuin miestenkin torjutuksi tuleminen.
Naisen aseman on muuttanut heidän ja naisten oma käytös ja asetelma ja tuota pakkipiilottelu on seuraamus tuosta samasta sillä taitaa tuntua oudolta olla aloiteen tekijä ja kiinnostuksen osoittaja ja samaan aikaan tulisi näytellä tavoittamatonta ja ylisuurta egoa.
Toivon mukaan vielä löytyisi arvot omaavia naisiakin?- en enään aloita
Ajattelin ekan kerran elämässäni rohkaista itseni ja lähestyin ensimmäisenä miestä, kerroin suoraan hänelle, että pidän hänestä. Tuntui aika pahalta, kun toinen ei antanut selkeää vastausta puoleltaan, vaan jätti asian ns. "kellumaan". Eikö ollut rohkeutta ilmoittaa suoraan , ei kiitos, vai eikö tiedä mitä itse ajattelee, voisitteko miehet kertoa kummasta tällöin kysymys ?
- SG Jack
en enään aloita kirjoitti:
Ajattelin ekan kerran elämässäni rohkaista itseni ja lähestyin ensimmäisenä miestä, kerroin suoraan hänelle, että pidän hänestä. Tuntui aika pahalta, kun toinen ei antanut selkeää vastausta puoleltaan, vaan jätti asian ns. "kellumaan". Eikö ollut rohkeutta ilmoittaa suoraan , ei kiitos, vai eikö tiedä mitä itse ajattelee, voisitteko miehet kertoa kummasta tällöin kysymys ?
Miehenä voin vain todeta että tapauksessasi kumpikin, siis että hänellä ei ollut rohkeutta ilmoittaa suoraan tai että ei tiennyt mitä asiasta ajatteli (tai mitä halusi tehdä), saattoi olla sen miehen kohdalla mahdollista. Mahdollisia syitä ihmisen käyttäytymiseen tietyllä hetkellä on tietysti monia.
On mahdotonta vetää varmaa johtopäätöstä vaillinaisesta datasta. Ja tämä on myös syy siihen miksi pakkien saaminen on niin sattuman varassa: et voi koskaan tietää mitä se mies ajattelee kunnes olet esittänyt kysymyksesi (ja omassa tapauksessasi se mitä hän ajatteli oli epäselvää kysymyksen jälkeenkin).
On luonnollista saada pakkia muilta, mutta se on samalla myös vähän noloa monille. Voin kuvitella että monet naiset (ja myös miehet) eivät paljon puhu niistä tilanteista joissa ovat saaneet pakkia.
- Toinen onneton
Samaa olen aina ihmetellyt!!!Minä nyt en uskalla kyllä edes noin pitkälle et numeroani tai ilmoittaisin ihastumisestani kaverille.Mutta kun jo katsekontaktissa näkee ettei toinen ole kiinostunut ku pää kääntyy pois. Enkä todellakaan ole pahan näköinen..joka ei ole yksin minun mielipiteeni!
Kaverit saa ja onnistuvat aina iskuissaan.Pakeista ei puhettakaan! - Mies30Häme
Hienoa, että teet aloitteita. Ei sen tekeminen pitäisi olla sukupuolesta kiinni. Itseäni miehenä innostaa ja kiinnostaa nainen, jolla on (pitäisikö sitten sanoa vaginaa?) jalkojen välissä niin, että uskaltaa/kykenee tekemään aloitteen. Nainen, joka ei tähän kykene tuntuu liian "lahnalta" ja ei innostavalta. Aloitteet parisuhteessakin pitää olla molemminpuolista asiassa kuin asiassa. En minä ainakaan jaksa olla aina se... Ja kyllä naisella pitää olla rohkeutta, viisautta ja kauneutta, ei vain kauneutta! Eli kyllä meillä miehilläkin vaatimukset ovat korkealla! Kauan sai hakea kun tuntui olevan vaikea yhtälö naiselle, mutta löytyipä lopulta.
Itse olen luonteeltani syvällisempi, "voimakasluonteinen", rehellinen jne... Teen aloitteita, mutta samoin "odotan" aloitteita naiselta, eli kyllä se homma kaatuu jos nainen vain on... Se minkä huomasin sinkkuaikoinani oli se, että moni nainen teki aloitteen keikistelemällä, silmäpelillä jne...(ainakin baarissa). Oli kyllä näitä rohkeitakin, jotka tulivat puhumaan. Kyllä naisetkin aloitteita tekevät, mutta ne ovat monesti juuri sellaisia, että jos eivät saa vastausta kyseiseltä kaverilta niin se on helppo osoittaa seuraavalle. Ja tuollainen keikistelyhän ei välttämättä tehoa jokaiseen mieheen, joka etsii kumppania. Liian innokaskaan ei saa olla, sekin voi pelottaa pois sukupuolesta riippumatta.
Tsemppiä sinulle. Löydät varmasti etsimäsi!! Aikaa voi mennä, mutta minkäs teet? Jätä etsimisasenne pois(jos sellainen päällä), yritä ottaa rennosti, kiinnostu, mutta älä innostu liikaa ja todellakin tee aloitteita(yksin tai yhden kaverin kanssa oleva mies on kannattavampi;)(jos miehen kaveri häviää seurasta tavalla tai toisella, niin voi se kertoa tämän miehen kiinnostuksesta, jos taas tuntuu ettei häviä vaikka kysyisit kahdenkeskistä juttuseuraa niin vaihda seuraavaan)(jos ihmettelet mistä tämä kaveri tietäisi, koska pitäisi häipyä niin voin sanoa, että kyllä se tietää;) (et ehdi edes huomata kuinka se käy:D, näin ainakin meillä toimi hyvän ystävän kanssa), mene viereen ja kysy jotain(esim. miten ilta mennyt tms... jne...). Siitä se lähtee. Yleistän, mutta teinit, pintaliitäjät, paskahousut ja idiootimmat miehet löytyvät yleensä suuremmista porukoista, joissa myös omat suoritus ym. paineet. Sama se on "naisporukoissa"... Mene yksin, et tarvitse kaveria toiseen tutustumiseen.
Toivottavasti sait tästä puurosta jotain irti. Ihmisiä on monenlaisia, asiat eivät ole sukupuolesta kiinni. - talkkari vaan
Naiset toki saa pakkeja, mutta niistähän ei "saa" puhua . . . Ja vielä jos jonkun tietyn miehen itselleen nainen haluaa, kaikki siis kaikki keinot on kuulemma sallittuja.
Miehelle on paljon helpompaa "antautua" ja sitten erota, kuin piirittävää naista vältellä.
Joku ihmeelinen "mania" tsm. joillain naisilla on . . . . ulkonäön puolesta, miehen "pitäisi" langeta polvilleen, kun nainen sormeaan koukistaa/ napsauttaa. Mutta auta armias, jos niin ei käykkään . . . . helvetti on ihanan kylmä paikka vielä siihen verrattuna, kun nainen "päättää" . . . . . - piupau pakit
Tuttua minullekkin nuo mainitsemasi pakit. Ystävättereni, joka osaa minua huonommin tanssia ja on vanhempi,, mutta on pitkä laiha lyhyt vaalea tukka,, nenä ylöspäin suunnattuna (kuvaa varmaankin hyväää itsetuntoa),, saa tanssia ja lohduttaa minua ettei paikalla vaan ollut minun tyylisiä miehiä..
Pidän kyllä itsestäni ja omasta milestä olisin ihan tutustumisen arvoinen,, En tiedä missä vika,, Toisilla on hauskaa tanssilattialla,,, minä saan vaan harjoitella kursseilla ;))))- naiset.
Saavat pakit,kun ulkonäkö on kuin latoharakalla,tai ovat humalassa.Jos omaat kauniin ulkonäön ja hyvät käytöstavat,silloin sinut torjutaan harvemmin.Sehän on itsestään selvää,ettei rumat,ylipainoiset seinäruusut ketään kiinnosta.
- hmm,.,nb
Tämä on varmasti sama ilmiö kun koulu ja työelämässä, ihmetytti aina tyypit jotka kehuskeli saaneensa taas kympin tai ysipuoli lukematta tai jotka eivät ikinä sano, että työt loppuivat vaan aina joka kerta kun firma vaihtuu sanotaan lähdin meneen kun oli niin v mäinen paikka.
Voihan olla, että hakeudut väärän laisten ihmisten pariin moni naispuoleinen tuttuni on päivitellyt kolmekymppisenä, että on hukan elmästään liian monta vuotta roikkumalla kusipäiden seurassa. - kunnian mies
Lutkatyyppiset naiset ovat näitä miehille tarjoutujia. Usean eri mihen nussimia saastaisia jätöksiä, joista itse en ole pätkääkään kiinnostunut. mietin vain kuinka monen eri miehen spermat heidän sisällään on ollut ja juon kahvia kupillisen ja syön sämpylän ja annan kiimaisten lutkien jatkaa uuden peniksen etsimistä ahnaaseen lutkanreikäänsäkiimaa tyydyttämään ja vauvaa teettämään. Itse sanoudun lutkista irti. Neitsyt, joka on uskossa on minun valintani tai jos tällaista ei minulle löydy niin elän mieluummin kumppanitta. Minun naistani toiset miehet ole spermanneet
- Mies tässä
Ehkä olet liian ylpeän oloinen tai liian tunkeileva.. Se voi karkoittaa miehet siinä tilanteessa. Miehet katsovat kuitenkin aika paljon lopppujen lopuksi ulkonäköä, jos se on kunnossa niin ei hätää. Eikä pidä yliarvottaa itseään, tätähän monet naiset tekee. Se, että esim. baarissa jollain naisella näyttää olevan paljon miehiä, ei kerro mitään. Naisen itsevarmuus tai epävarmuus ei merkkaa miehelle oikeastaan mitään. Päinvastoin liian itsevarmasta naisesta voi tulla vaan miehelle mieleen vähän sellainen ylppis ja miehen tossuttaja. Ujon naisen kanssa on vaan vaikea päästä juttuun tai edes sen alkuun. Täytyy muistaa, että osa naisisista kelpaa kyllä seksikumppaniksi, mutta ei niiden kanssa aleta seurustelemaan, ainakaan tosissaan.
- 568
ovat niin idiootteja, että antavat pillua pelimiehille. Kukaan nainen ei tule KOSKAAN olemaan puutteessa. Oli ruma tai ei. Se on vaan omaa nirppanokkaisuutta, joka on naisille ominaista.
- MiettinytAsiaa
Taisin osua kiinnostavaan aiheeseen jota pohditaan, mutta ei erityisemmin ole vielä saanut keskustelua aikaiseksi.
Yllätyin että yhden naisen päässä pyörittelemä asia on saanut näinkin näinkin paljon vastauksia!
Hyvä juttu että asia herättää mietintää.
Tarpokaa eteenpäin naiset ja miehet, pakeista huolimatta ;)
Terveisin, Aloittaja - isä minä vain
Näyttää siltä että minä saan pakit kun kaverit viedään kaksin käsin ja minä jään nuolee näppejäni, ehkä sitä ei ole tarpeeksi rentun näköinen ja koskaan ole liian päissään. kaverit ovat näitä molempia niin paljon että pitäisi varmaan minunkin ruveta täyspäiväiseksi ""miksi""??,olen työssäkäyvä mies josta en luovu ryyppäämisen takia ja kun en kelpaa kenellekkään naiselle niin täytyy olla yksin ja nauttia siitä rauhallisuudesta.
- tätykkkä
... että kysytään suoraan tai ehdotellaan miehelle. Ensin herätetään miehen kiinnostus, vihjaistaan sopivasti että puhelinnumero ja muutakin ehkä saattaisi lohjeta, annetaan miehen keksiä ihan ite että voisi pyytää sun puhelinnumeroa. *Sitten annat tai et, päätös on sun*. Tai jos mies ei tee lähempää tuttavuutta, niin se siitä. Et ole saanut pakkeja, koska et ole mitään ehdotellutkaan. Siirryt seuraavaan kohteeseen.
Harjoittele kikkoja myös sellaisiin joista et oikeasti ole kiinnostunut (ks, kohta *...*). Olet sitten skarppina kun se oikea sattuu kohdalle =)- Mies täältä
Omasta puolestani sanon, että muuhun vetoaa avoimuus, rehllisyys ja suoruus enemmän kuin "annetaan miehen itse keksiä" tyyllinen tapa. Näin vältytään turhilta väärin käsityksiltä. Se, että omat toiveet tai halut jättää toisen ajatusten luvun varaan, antaa helposti vain passiivisen ja epävarman kuvan.
- superalfa63
Ite olen alfauros ja voin kertoa antaneeni usemmankin kerran pakit, kun liiveihin uiva nainen ei ole täyttänyt laatuvaatimuksiani.
- PC-manni
Itse olen jo keski-ikäinen.
n. 20v sitten kohtasin ihmisen joka hyväksyi minut sellaisena kuin olen. En siis ole mikää unelma...
Mutta kait sitä sitten halusin säästää häntä itseltäni, ja mieluimmin olin yksin. Halusin säästää häntä omilta taustoiltani, joissa sittemun on tullut paljon asioita joilla monen muunkin olisi ollut syy jäädä yksin.
ei se, että saa kieltävän vastauksen, ole mikää täysi tyrmäys... se ihminen joka haluaa olla kanssasi ja jolle olet sanonut :"NJET", niin voi pitää sinua rakkaana. Itse ainakin ajattelen, että joskus joku muu voi olla parempaa seuraa kuin olen itse... Ja onko sitten minulla mahdollisuutta ottaa osaan kaikkeen sellaisene mtä kahden ihmsen oikea elämä vaatii, jotta ei sitten tulisi kriisejä myöhemmin liian ison kakun kanssa. - MIES JA VAIHDE
Olen huomannut, että naiselle pakit ovat niin arka asia, että he muuntelevat herkästi totuutta. Kaiken lisäksi minä... ja luulen, että muutkin miehet antavat pakit yleensä hienovaraisesti. Ei ole halua nolata naista.
En luultavasti ole oikein aktivisti naisia iskemään, koska pakkeja ei ole vielä tullut. Muutaman kerran olen kyllä huomannut, että molemmat haluavat sanoa "heipat" ja oli kiva tavata.
Uskon, että kemiat ei sovi tai muuten ei syty yhteys aina. Jos koet ne pakeiksi, niin älä ota niitä liian sinun henkilöön kohdistuvaksi torjunnaksi. - ei tajua
Yksi tietty pakkiensaamiskokemus kalvaa vieläkin. Yksi tyyppi tuijotteli minua todella pitkän aikaa. Siis ei mitään vilkuillut silloin tällöin, vaan jopa TUIJOTTI. Päätin sitten rohkaistua ja mennä juttelemaan, ja hän oli todella ystävällinen ja kyseli kiinnostuneena asioistani. Hän ei kuitenkaan tullut minulle vuorostaan juttelemaan sen jälkeen, ja kun yritin lähestyä uudelleen, hän muuttui hyvin etäiseksi ja jopa tylyksi, mutta tuijotti silti edelleen etäältä. Pelkäsin möhlänneeni jutun jotenkin, joten päätin sanoa suoraan ja tunnustin olevani hänestä kiinnostunut. En saanut MITÄÄN vastausta, ei juuta eikä jaata. Täysin jäätävä hiljaisuus. Enkä ole nähnyt häntä enää.
Myöhemmin selvisi muuta kautta, että tyyppi oli kuin olikin varattu. Mutta sehän tässä just ihmetyttääkin: "sori, olen varattu" olisi ollut itsestäänselvä vastaus! Ei tylyä, vaan pelkkä fakta, jonka ainakin minä hyväksyisin sellaisenaan ja unohtaisin koko jutun. Miksi ihmeessä varattu mies kohtelee mieluummin tylysti ja lähtee karkuun, kuin kertoo suoraan miten asia on?? Varsinkin, kun hän osasi kyllä olla ystävällinen aiemmin!
Onko tämä kovinkin yleistä? Älkää nyt hyvät ihmiset pitäkö toisia tuolla tavalla löysässä hirressä tai antako heidän tuntea nolanneen itsensä. Sanokaa suoraan. Varsinkin jos vastaus on niinkin yksinkertainen, että olette varattu - se on sentään sellainen vastaus, ettei toiselle edes tule paha mieli tai nolo olo.Joo ikävä kyllä tämä tekee tästä hommasta kaikista vaikeinta. Varatut (tai ainakin varatut naiset oman kokemukseni mukaan) ovat kaikista kovimpia flirttailijoita, ja aina on käynytkin niin että kiinnostava nainen on osoittautunut varatuksi. Siihen se homma sitten loppuukin, koska en hae mitään seksikumppania. Olis pitänyt varmaan aktivoitua aiemmin :)
- VASEN PAKKI
Olisihan se tylsää, jos aina onnistuisi saamaan kenet haluaa?
Olen itse ollut sinkkuna vuoden verran ja tykkään keskustella tuntemattomien kanssa ilman ns. päämäärää jolloin nautin sinkkuudestani ilman jatkuvia kaatoja/tutustumisia.
Viihdyn itsekseni tapaamalla kavereita, urheilemalla, elokuvissa...usein yksinkin niin ei tarvitse ottaa toista osapuolta huomioon.
Olen joutunut kieltäytymään useiden naisten tutustumisehdotuksista, koska nautin riippumattomuudestani ja haluan suoralla kieltäytymisellä kunnioittaa kysyvääkin osapuolta ilman turhia selityksiä.
Korostan, että naisissa ei ole ollut mitään vikaa vain ajankohta on väärä ja itse kunnioitan naista, joka uskaltaa ilmaista aikeensa suoraan ilman turhia rituaaleja.
Tulevaisuudessa, jos tunnen tarvetta seurusteluun ja naisen luonne (pelkällä ulkonäöllä ei seurustella pitkään) vastaa tarpeisiini niin mikään ei voi olla mukavempaa, kuin olla kiinostuksen kohteena.
Monet ajattelevat pakit huonona kokemuksena, mutta voihan sitä tavattuaan sen oikean ajatella, että olihan hyväkin saada pakkeja "vääränlaisilta" ihmisiltä.
Parhaat pakit sain, kun hain naista tanssimaan niin kieltäytyi koska seurusteli...kävihän tsäkä, muutenhan sitä olisi joutunut tanssin jälkeen seurustelemaan.
Pidäthän tyylisi jatkossakin eihän sitä pyytämättä mitään saa ja pakkien jälkeen on aina vain uusia mahdollisuuksia eikä mielenkiintoiset ihmiset tästä maailmasta lopu. - Pakki päällä
Se on totta, että harvemmin kuule naisten saamista pakeista mutta toki olen miehenä usein pakit naiselle antanut. Yleisin syy on ollut naisen humalatila mikään ei ole vastenmielisempää kuin humalainen nainen joka hakeutuu seuraan. Selvänä sama asia olisi ok :)
Kamalinta aikaa on pikkujoulukausi ja joskus laskin, että valomerkin jälkeen annoin pakit kolmelle naiselle kun kävelin baaritiskiltä narikkaan. Eli kelpaan minäkin joskus naisille, sen johtopäätöksen tuosta voi tehdä :D Mutta on hyvä, että naiset ovat myös aktiivisia muttei liikaa sentään.
Jatka samaan tahtiin ja varmasti löytyy sopivaa seuraa. Miehet saa kyllä pakkkeja paljon useammin ja vanhaa sanontaa mukaillen 'ei haukku haavaa tee' niin eipä niistä kannata liikaa välittää! - Paljon elämää elänyt
Minä ainakin, seuraavat syyt tulevat mieleen:
Ei sovi sen hetkiseen aikatauluun.
Ei kiinnosta jostain muusta syystä.
Nainen on selvästi humalassa.
Nainen yrittää edetä suhteessä liian nopeasti.
En jostain syystä luota naiseen.
Voi olla, etta muitakin syitä on ollut, mutta nämä tulivat heti mieleen.
Ei mieskään pääsääntöisesti ole mikään pano tai tanssikone jolle heti kävisi kuka vaan. Oikea tunnelma pitää olla tai syntyä. - mk
Miehiä tai ovat pelästyneet kun teet itse aloitteen ja vapaa kunnon mies tyydyttää kaikki tarjokkaat naiset jos asenne on kohdallaan ja jos näin ei ole ovat ujoja ja pelkureitä kun ei nainen kelpaa.
- Sisältä kaunis
Minäkin olen saanut monta kertaa pakit ja se on saanut minut vetäytymään pikkuhiljaa kuoreeni. Koska en ole niitä kaikkein kauniimpia naisia ja olen vielä keskivertoa reippaasti pitempi (en siis mikään hento, suojeltava nainen) ja olen vielä luonteeltani rauhallisempi ja hiljaisempi, on aloitteen tekeminen ollut minulle todella vaikeaa. Nyt on jo ikää kertynyt (35v) ja tuntuu siltä että aikani "markkinoilla" on jo ohi. Tsemppiä siis sinulle ja älä luovuta vaikka saat pakit, ne miehet eivät tiedä mitä menettävät. Maailmassa on liikaa ulkokuoreen tuijottajia.
- TÄÄLÄ SE MIES
olen saanut muutamat pakit... Sanotaan noin tusinan verran. Antanut pakkeja olen saman verran tusinan, yleensä koska kiikarissa oli jo linssit tähdätty muualle. Mutta pakkeja enemmän olen saanut, mikä on pääasia :D
- hitlinkitling
Naisia ei tunnu ainakaan kovasti kiinnostavan netissä tapahtuva tutustuminen. Itse en pahemmin baareista piittaa niin ajattelin olla koko elämäni sinkku johan tässä on oltu 28 vuotta ja mittaakin on tullut yli 190cm. Naiset vaativat mieheltä 100% samankaltaisuutta ja urheilullisuus se on netissä pop jos et sitä ole niin jäät ilman ja tämä akateeminen tutkinto tekee susta vähintään Jumalan. Amiksen jos käyt olet pelle luuseri joka ei tajua mistään mitään.
- Remppareiska
Ennen "pakkiin" kuului niin paljon työkaluja, että haluaisin "pakit" vaikka joka päivä. Rukkasista ei niin paljon väliä, koska niitä saa Ropparista halvalla.
- pintaemppaaa
Mullekin kelpais pakki ja rukkaset ja remppareiska.
- Arvot kohdallaan
Pakkien antaminen ei tarkoita että toinen olisi huono ihminen, se tarkoitaa vain sitä että se toinen ei etsi kysyjän kaltaista ihmistä, tai ei halua vain seurustella. Syitä voi olla mitä kummallisimpia. Ja on se parempi saada heti tai viikon parin kuluessa pakit kuin muutaman kuukauden tai vuodenkin päästä kun toinen meni vaan virran mukana. Ja voi miettiä, jos itse jakelee tietynlaisille ihmisille pakkeja, ni ei voi olettaa että kukaan ei antaisi sulle pakkeja.
Itseläni tosin ei ole tapana kysyä (ns. yrittää iskeä) toista suoraan asiaa ilmaisemalla. En todellakaan ole ujo, itse vain haluan tutustua ihmiseen ensin ilman äkkikysymyksiä. Juttelen asianomaisen henkilön kanssa, tutustun, vietän aikaa. Loppu tapahtuu itsestään jommankumman aloitteesta aikanaan. voi viedä sen 3 päivää tai 2kk ei sillä väliä. Kun ensin tutustuu ilman äkkinäistä yhteenmenoa saa paremmin selville, haluaako seurustella sen toisen kanssa. Ei ole väärin kieltäytyä, jos tietää että ei pysty toisen kanssa elämään loppua elämäänsä jonkun asian/persoonan takia toisessa, on parempi kieltäytyä, turhaan sitä luo harmia toiselle menemällä sellaiseen. Tämänkin olen kokenut erheen kautta.
Kaikki miehet eivät hyväksy välttämättä naista oli hän kuinka kaunis tahansa.
Minun tapauksessani annan pakit jos hän ei täytä vaatimuksiani, vaatimukset ovat siis sellaiset että tiedän millaisen ihmisen kanssa ei edes kannata minun yrittää, en olisi onnellinen.
Koska en juo (alkoholi on vain myrkkyä keholle ja aivoille ja minusta ihmisen pitää olla itsensä, ei toisten aineiden vaikutusten alaisena), niin nainen joka juo, pakit varmasti. (viinilasia aterialla tai kuohulasia juhlissa ei lasketa, tarkoitan humalaan juomista)
Nainen joka polttaa saa pakit (en aio saada savuja omiin keuhkoihini enkä sellaisen kanssa seurustele)
Nainen joka on tyrkky, pukeutuu paljastaviin vaatteisiin ja yrittää iskeä miehiä seuran, huvin, huomion taikka iskemisen/flirttailun takia. (Kyllä se oikea nainen löytyy tutustumisen kautta, eikä ehdokaslistkiertelyllä kaupungilla) Baarissa en käy, sieltä en naista tule hakemaan.
Naisen pitää olla uskollinen miehelleen (seurustelukin on sitoumus toiselle)
Ei ole omistava (uskollisuus pitää olla täysin mutta toista ei voi omistaa)
Naisen pitää olla valmis koko elämän kestävään suhteeseen, en hae kesä, vara, tai muitakaan outoja nimityksiä omaavia vaan kunnon suhdetta.
Erityisen tärkeää on kommunikaatio kyky. Suhde toimii vain jos kommunikaatio toimii, sillä tarkoitan rehellisyytta ja tunteiden ja halujen ilmaisua kumppanille. Ujous ei ole este, kyllä se ujokin luotetulleen kertoo asiat. Jos ei niin voi miettiä onko kyseinen henkilö se luotettu.
Seksistä mainittaessa, se on haitaksi jos kyseessä ei ole molempien sen haluaminen (ei hetken mielijohde) ja suhde ei ole valmiiksi vakaalla pohjalla. (valitettavasti kokemusta on) kun suhde toimii on se varmasti mitä parhainta (siitä ei ole tietoa sillä on vain yksi suhde takana missä seksiä, mutta virheestä voi oppia :) )
Ensin tulee siis kahden ihmisen mentaalinen suhde, jonka pitää olla kunnossa.
Olen tosin vasta 18 nuori mies tai pojaksikin voisi joku sanoa mutta sen sanon että vaikka etsittekin kumppania suunnattomasti, muistakaa omat arvonne, ei kannata suostua olemaan sellaisen ihmisen kanssa jonka arvomaailma on toinen, riitainen "suhde" siitä vain tulee. Naisia ja miehiä on monia maailmassa ja itse jaksan odottaa omille arvoilleni sopivaa naista, jos ei tule sellaista eteen niin sinkkuna jatketaan loppuun asti. Toki sitä tekee virheitä toisten ihmisten ja itsensä suhteen mut vain sillä lailla elämä menee. Omat virheeni ovat opettaneet minulle ainakin sen että kumppanin pitää olla sopiva tai sit ei ollenkaan.
Onnea oman kullan löytämiseen jokaiselle joka kullalleen on valmis sitoutumaan. Häntä minäkin etsin. - Kokemusta on
Olen saanut pakkeja muutaman kerran, esim. kun olen pyytänyt miestä tanssimaan osoitettuani ensin muuten kiinnostukseni häntä kohtaan ja pari kertaa tilanteissa, joissa olen tavannut miehen ensimmäisen kerran treffeillä ja olisin itse halunnut jatkaa syvempää tutustumista, mutta hän ei. Täytyy myöntää, että kokemukset ovat erittäin noloja enkä halua puhua niistä kenellekään. En etenkään sellaiselle ystävälleni, joka valloittaa miehen kuin miehen (olen itse ollut mukana todistamassa, joten eivät perustu ystäväni puheisiin). Ehkä se on niin, että miehillä on perinteisesti aloitteenteko"oikeus" ja he myös tietävät, että pakit voi tulla ja se on "sosiaalisesti hyväksyttävämpää" eikä niin noloa kuin naisen saamat pakit.
- Kaikkiko
Älä lannistu, kyllä muutkin saavat varmasti pakkeja. En ole ikäisesi, mutta elämänkokemuksella tiedän, että naiset ovat vahingoniloisia ja kateellisia toisilleen. Olen itse yksinäinen keski-ikäinen sinkku ja vähän ihastunut erääseen mieheen. Minun iässäni nainen ei oikein osaa lähestyä miestä, vaan sen pitäisi olla toisinpäin. Sinun iässäsi on toisin. Älä menetä itsetuntoasi. Minäkin yritän olla menettämättä.
Nimimerkki tulee siitä, että tänne ei tahdo päästä sisälle, kun kaikki sanat on varattu. - sumuinen yön kulkija
...viimeksi viime yönä. Onhan se joillekkin kova paikka myöntää ettei ole kelvannut jollekkin miehelle josta on kiinnostunut.
Mun eilinen tarina ei ole mitenkään mieltä ylentävä sillä 1,5 kuukauden kirjoittelun ja kolmannen tapaamisen päätteeksi mies suuttui aivan älyttömästä asiasta ja sai oloni tuntemaan todella vaivaantuneeksi. Olin siis vierailulla hänen kotikaupungissaan ensimmäistä kertaa. Lopulta mykkäkoulun vallitessa tarpeeksi kauan kysyin haluaako hän että lähden kotiin. Vastaukseksi sain että tee itse omat johtopätöksesi. No eipä siinä muu auttanut kun kerätä kimpsut ja kampsut ja lähteä ajelemaan keskellä yötä omaan kotikaupunkiin. Voin sanoa että olo oli erittäin epätodellinen ja tyhjä. Takki päällä ja reppu selässä yritin vielä kysyä että oletko nyt aivan varma ettet halua keskustella ja selvittää asiaa. En saanut edes katsekontatkia, joten torjutuksi tuleminen tuntui erittäin pahalta. Kuitenkin tuntia aikaisemmin olimme kainaloikkain sohvalla ja kaikki oli hyvin. Eli sinulle sanoisin vaan sen että muista omanarvon tuntosi ja jos saat pakit niin muista että hän ei ollut sinua varten ja se parempi ja ihanampi mies odottaa sinua jossain. Tsemmppiä kevääseen ja kaikkea hyvää tulevaisuudelle!- Miehinen mies
No huhhuh! Ei voi muuta sanoa.
Kehtaatko kertoa että mikä oli se älytön asia josta mies sai itkupotkuraivarinn?
Olen minäkin naisille suuttunut ja naiset minulle, mutta kyllä asiat on aina sovittu ja kenenkään ei ole tarvinnut lähteä luotani mihinkään. Eikä varsinkaan sellaisille naisille suututa joihin on vasta hiljattain tutustuttu, koska silloin pelaa vielä kohteliaisuussäännöt.
Kerro pois vaikka asia on teidänkeskinen, mutta ei teitä kukaan tunne ja varmasti syy kiinnostaa kun on noin kovasti reagoitu. - sumuinen yön kulkija
Miehinen mies kirjoitti:
No huhhuh! Ei voi muuta sanoa.
Kehtaatko kertoa että mikä oli se älytön asia josta mies sai itkupotkuraivarinn?
Olen minäkin naisille suuttunut ja naiset minulle, mutta kyllä asiat on aina sovittu ja kenenkään ei ole tarvinnut lähteä luotani mihinkään. Eikä varsinkaan sellaisille naisille suututa joihin on vasta hiljattain tutustuttu, koska silloin pelaa vielä kohteliaisuussäännöt.
Kerro pois vaikka asia on teidänkeskinen, mutta ei teitä kukaan tunne ja varmasti syy kiinnostaa kun on noin kovasti reagoitu.Miehellä on uusi koti ja totta kai vein tarkkaan valitun miehisen kukan, jonka tietysti toivoin muistuttavan minusta aina kun hän sitä katsoo. Lisäksi vein pienen travel kit pussin missä oli nimenomaan miehille tarkoitettuja ihonhoito tuotteita. Mies meni suihkuun ja kun tuli sieltä niin totesin, että sun olis pitänyt kokeilla tätä pesuainetta siellä suihkussa. Osakseni sain kevyen naurahduksen. Ajattelin että no minäpä hemmottelen häntä ja laitan sitten rasvat omin pikku kätösin (jotka tekee sitä työkseen myös) ja otin pikkusormiini hieman silmänympärys voidetta ja lähestyin sormet ojossa häntä. Siinä kohtaa hän perääntyi sanoen että mitä toi on, kerroin ja sain vastaukseksi että mulle ei mitään tomm osia mömmöjä naamaan laiteta. Hän käänsi selän ja luulin että hän haluaa kiusoitella ja yritin selittää että ihan vähän vaan tuonne silmäkulmiin kun ne on niin kuivat. Silloin hän teki varsin selväksi ettei sitä rasvaa todellakaan laiteta ja totesin että fine, ole sitten ilman. Loukkaannuin, olen herkkä, yritin hyvää ja sain jäätävää kohtelua osakseni. Asian olisi voinut kertoa toisellakin tapaa jonka olisin ymmärtänyt ilman että tunnen itseni loukatuksi.
Hän sanoi että rasvaa vaikka selkä ja annoin vartalorasvan ja totesin että siinä ja menin vessaan. Sen jälkeen kun tulin sieltä mies oli mennyt työhuoneeseen ja istui tietokoneen ääressä ikään kuin minua ei olisi paikalla ollenkaan. Olo oli ennemmän kuin vaivaantunut, menin sohvalle ja istuin aikani kunnes rohkenin lähestyä ja kysyin mikäs nyt on? Suutuitko siitä noin paljon kun olisin laittanut sulle voidetta? Ei kuulemma kannattanut dramatisoida koko asiaa mutta minusta hän teki juuri sen koska mykkäkoulu jatkui. No uudestaan sohvalle miettimään mitäs nyt, yritin uudelleen ja menin kysymään että mitäs teet? Katseli kuulemma netistä maailman menoa. Aha.
Lopulta sain hänet sohvalle (ilman katsekontaktia) ja yritin kysyä että mikä nyt sai tämmösen aikaan. Hän ei tykkää että tyrkytetään........ just just ajattelin. En todellakaan enää tuntenut häntä samaksi jonka kanssa viestit ja puhelut ja aikaisempi yhdessä vietetty aika oli ollut helppoa ja mukavaa. Olin korvia myöten ihastunut, mutta en enää tähän mieheen, pelotti se muutos ihmisessä mikä kävi silmän räpäyksessä. Kysyin että haluaako hän että lähden, johon hän siis vastasi että vedä itse omat johtopäätöksesi. Lopuksi sain vielä syytköset siitä että olisin ollut kuulemma valmis tekemään mitä vaan! Täh.. nyt en ymmärrä, sanoin. Hän ei kuulemma käy selvittämään yhtään mitään jos en itse tajua. No ajattelin hiljaa mielessäni että hän varmaan tarkoitti seksiä!!!! Todellakin olisin ollut valmis siihen, olemme molemmat kolmekymmppisiä ja mielestäni se olisi edottomasti kruunannut onnistuneeseen illan tai aamun, kuin vain. Mutta halusin kunnioittaa hänen tahtiaan enkä millään lailla tehnyt asian eteen mitään sillä minusta alussa aloitteen tekeminen kuuluu miehelle. Mutta näin sain vaikuleman että olen hänen mielestään huora ja silmänympärys voiteen tyrkyttäjä. Ja siitä syystä sain luvan lähteä, ilman katsetta, halausta en saanut edes hyvästejä. Huusin ovella hyvää yötä johon en saanut vastausta.
On varmasti sekava tarina sekavasti kirjoitettuna, mutta se näin tunteet pinnassa ei tule oikein loogisesti "paperille". Näin unta että hän soittaa ja yrittää pyytää anteeksi käytöstään, mutta se oli vain uni. Mitään ei ole kuulunut. En usko että kuuluukaan. Teko mitä tein ei omasta mielestäni ollut kovin paha, päinvastoin, mutta järjettömän draaman siitä sai aikaiseksi mies, josta ehdin jo haaveilla elämän kumppanina. Mutta uskon kohtaloon ja teidän ettei mies joka kohtelee rakastaan noin voi olla minulle se oikea. Se minun oikea mies vaan antaa odottaa itseään. Nyt sydän naftaliiniin odottamaan että se paranee ennen kun sitä voi taas käyttää uudelleen. Valitettavasti luotto miehiin alkaa olla mennyt, eikä nyt ole vain tämän kyseisen karjun ansiosta vaan sopaan on saatu aineksia myös edellisestä suhteesta. Joten päätän raporttini näihin sanoihin, näihin tunnelmiin. Onneksi ulkona paistaa aurinko
- nuorta ja kaunista
Mitä enemmän teeskentelette,sen vähemmän innostaa.Suorannaiset valheenne näkyvät nopeaan läpi.Jos joku väittää olevansa yksin,ja esimerkiksi seuraavassa hetkessä ilmestyy huumekarju elämöimään,niin kyllä siinä laskee muidenkin uskoittavuus. Taikka jos joku meinaa pudottaa silmänsä päästään,kun jossain museossa näkee pienen Englantilaisen merimies osaston tutustumassa samaan museoon ja juoksee huoneesta toiseen vahtaamassa näitä?Siinä alkaa tyhmyys hävettämään yhtäpaljon Merisotilaiden edessä kuin kyseisen juntittarenkin puolesta.Kysymys ei tarvitse olla iästäkään.Hakekaa vain tasa-arvoa siinäkin ja tasa-arvoista seuraa kaltaisistanne,mikä on jo kirkossakin hyväksytty.
Ihanaa, kun jollain muullakin on samanlaisia kokemuksia! Olen ehkä sinua vanhempi, tätä kuuluisaa keski-ikäisten klaania. Kokemukset ovat silti samanlaisia.
Laskin tässä alkuvuodesta, että sain pakit parin viikon aikana ainakin viideltä mieheltä. Osaan heistä tutustuin tunnetussa Hgin keskustan tanssiravintolassa. Ja kyseessä oli vain joko tanssiminen tai juttelu tai molemmat, ei mitään sen vakavampaa.
Olen mielestäni suht koht viehättävä nainen, pitkä, hoikka ja tumma. Joidenkin miesten mielestä jopa upea. En todellakaan ole Elovena-tyttö, joten en tietenkään pärjää blondeille, joiden perään suomalaiset miehet tuijottavat silmät soikeina.
No - elämäähän tämä vain on kuten DNA julistaa meille kaikille. Kaikesta huolimatta olisi ihanaa, jos joskus kävisi ns. flaksi miesmaailmassakin!- .........
pakkomielle korostaa sitä kuinka miehet kuolaavat naisten ulkonäköä? Onko se jokin puolustusrefleksi? Eli ensin sanotaan "Olen minäkin saanut pakkeja miehiltä" ja sitten heti perään "vaikka olenkin varsin kaunis nainen, joidenkin miesten mielestä jopa varsinainen kaunotar!"
- Tiit ääää
Tietysti saa pakkeja nainen. En oikeastaan muista saamiani pakkeja, ilmeisestä syystä. Silloin ei tapahdu mitään kun saa pakit. On monta kertaa ollut näitä. Useimmiten vetäytymällä miehet ilmaisseet pakit. Kyselen mikä on ja olisi kuulemma pitänyt ymmärtää, ettei kiinnostusta ole. Sitten on sanottu suoraan ei. Siitä tulee lyhytaikaisen pettymyksen tilalle hyvä olo kun henkilöllä on selkärankaa.
- peteboy72
Miehet yleensä saa pakit helpommin mua on askarruttanut asia kun luin ton tekstin,en muita vastauksia.
Mut jos sä saat pakit niin ole iloinen silloin mies ei ole sun arvoinen.
Monet arvostelee itseään esim ulkonäkö yms.Mut tosiasiassa millään ei ole merkitystä jos jotain Rakastaa koko sydämmestään,tunnen monia naisia jotka ovat saaneet pakit mut niinhän se on ei ne miehet niitä pakkeja aina saa vaan sama koskee myös naisiin ....Elämä on Raakaa ja saa kärsi sydänsuruja sitten.
Ja toiset miehet on sellaisii jotkaa hakee vain sitä yhtä asiaa eli en viitsi edes sanoa mut kannattaa tutustua ihmisiin pidemmällä aikavälillä selvii kiinnostaako nainen vai sen jalkojen väli !- Näin se vaan on
sille mies nauraa kaveriporukassaan ja etsii toisen naisen. Jos nainen saa pakit niin nainen ei kehtaa puhua siitä kenellekkään ja joka on asia mikä voi pilata hänen itsetunnon vuosiksi.
Mikä on todella yleistä että naiset saavat pakkeja... - tosi.
Asioita on,että saa niitä pakkeja jos ei ole kaunis. Kliseitä sitten taas on,ei ole sinun arvoinen,jos antaa pakit...On vaan hyväksyttävä, jos sitä ulkonäköä ei ole. Ensivaikutelma kun ratkaisee yli 90% kenen kanssa ne kemiat synkkaa ja kenen taas ei. On aivan turhaa höpötystä kertoa sisäisestä kauneudesta,koska et siinä pääse loistamaan jos et pääse edes suutasi avaamaan. On vain hyväksyttävä faktat,toiset ovat kauniimpia ja niillä on parempi menekki miesten keskuudessa.
- mieskirjoittaja...
Näin se vaan on kirjoitti:
sille mies nauraa kaveriporukassaan ja etsii toisen naisen. Jos nainen saa pakit niin nainen ei kehtaa puhua siitä kenellekkään ja joka on asia mikä voi pilata hänen itsetunnon vuosiksi.
Mikä on todella yleistä että naiset saavat pakkeja...kun saavat elämänsä ekat pakit mieheltä, toteaa "Jaa, sain sitten pakit ja tuntu kyllä helvetin kamalalta. En enää ikinä tee aloitteita, miehet saa tästä lähtien lähestyä mua!" Eli siinä missä mies tekee elämänsä aikana 100 aloitetta ja saa 95 pakit, nainen tekee yhden aloitteen ja pakit saatuaan lopettaa aloitteiden teon. Kumpi sukupuoli olikaan se nössömpi? :)
- mieskirjoittaja...
tosi. kirjoitti:
Asioita on,että saa niitä pakkeja jos ei ole kaunis. Kliseitä sitten taas on,ei ole sinun arvoinen,jos antaa pakit...On vaan hyväksyttävä, jos sitä ulkonäköä ei ole. Ensivaikutelma kun ratkaisee yli 90% kenen kanssa ne kemiat synkkaa ja kenen taas ei. On aivan turhaa höpötystä kertoa sisäisestä kauneudesta,koska et siinä pääse loistamaan jos et pääse edes suutasi avaamaan. On vain hyväksyttävä faktat,toiset ovat kauniimpia ja niillä on parempi menekki miesten keskuudessa.
"Asioita on,että saa niitä pakkeja jos ei ole kaunis. Kliseitä sitten taas on,ei ole sinun arvoinen,jos antaa pakit...On vaan hyväksyttävä, jos sitä ulkonäköä ei ole. Ensivaikutelma kun ratkaisee yli 90% kenen kanssa ne kemiat synkkaa ja kenen taas ei. On aivan turhaa höpötystä kertoa sisäisestä kauneudesta,koska et siinä pääse loistamaan jos et pääse edes suutasi avaamaan. On vain hyväksyttävä faktat,toiset ovat kauniimpia ja niillä on parempi menekki miesten keskuudessa."
Oon pannu merkille että yleisesti pidetään kauniina naisia jotka on hoikkia ja meikannu taitavasti. Tällaisia naisia on yksitoista tusinassa koska suurin osa näistä naisista on tavallisen näköisiä naisia jotka vain meikkaa hyvin. Hyvin harva nainen on oikeasti kaunis. - se riippuu
Näin se vaan on kirjoitti:
Mikä on todella yleistä että naiset saavat pakkeja...miehestä. Minkälainen mies on kyseessä. Joillekkin miehille jo yhdetkin pakit voivat olla tarpeeksi lopettamaan kaiken naisiin päin lähestymisen.
- erkki e
naiset ei varmaan pakeistaan kerro, mutta entä kohdallasi, missä lie elämäntilanteessa ne miehet ovat,
joista olisit ollut kiinnostunut, ehkä se ei satu heille sillä kertaa. Voi myöskin olla, että ko miehet eivät yleensäkään ole kiinostuneita naisista tai sitten et vain ole heidän etsmäänsä tyyppiä, kaikillehan löytyy
oma tyyppi, kun vain sattuu kohdalle ja montakin.
Miks naiset muuten ovat jopa vihaisia, jos heille antaa tansseissa rukkaset, mutta he itse jakelevat
niitä runsaasti ?- mieskirjoittaja...
"Miks naiset muuten ovat jopa vihaisia, jos heille antaa tansseissa rukkaset, mutta he itse jakelevat
niitä runsaasti ?"
Naiset ovat narsistisia, ei siihen sen kummempaa syytä ole. - naiskyselijä....
mieskirjoittaja... kirjoitti:
"Miks naiset muuten ovat jopa vihaisia, jos heille antaa tansseissa rukkaset, mutta he itse jakelevat
niitä runsaasti ?"
Naiset ovat narsistisia, ei siihen sen kummempaa syytä ole.Eikö miehet muka ole vihaisia rukkasista? Missäs tällaisia kummajaisia elää?
- Anonyymi
Mie tuun hulluksi..Aina kun rupee jännittää tmv niin naiset on kaikonnu treffeitä ynm. Nyt ei oo kyllä tullut muuta kuin pakkeja.menihän siinä ikään 33et sain ekat pakit..ykspuolista jepp.. eij niin kiva.
- Anonyymi
On siistii et sie teet aloitteita :)
Riippuu toki mut miks en ois sulle antanut numeroani kun noin rehti ja avoin oot.- Anonyymi
Nainen teki aloitteen 14 vuotta sitten. Palstapojat 14v myöhemmin: Minä voisin lähteä!
Näkee että naiset tekevät aloitteita vain poikkeuksellisen komeille miehille.
- Anonyymi
Kyl ne saa muutkin.
Yleensä just niiltä ketkä on niitä paskoja jne... - Anonyymi
Moi
- Anonyymi
Miesten valtaosa jää yhä enemmän koukkuun internetpornoon; he, jotka eivät voi valita oikeista naisista partneria, mutta joilla tuo mekanismi toimii nettipornon kautta. Siinä missä naisten "nettipornoa" on se, että valitaan tinderistä tai netistä aina uusi kumppani sänkyyn, on miehillä se sitä, että uuden kumppanin sijasta, valitaankin uusi kuva - aivokemiallinen efekti on kutakuinkin sama molemmissa.
Tässä astuu naisten hypergaminen noidankehä kuvioon: Kun hyviä vaihtoehtoja tuntuu olevan paljon, on vaikea valita tai edes olla täysin tyytyväinen valintaansa. He ovat sitä tyytymättömämpiä, mitä enemmän vaihtoehtoja on ja jäävät pohtimaan, oliko valittu mies sittenkään se paras mahdollinen.
Naisilla on Tinder-efektin vuoksi siis runsaudenpula, ja siksi tilanne alkaakn olla varsin katastrofaalinen; kun kyseessä on 1. sukupuoli jolla on seksuaalinen valta ja 2. joka on muutenkin hypergaminen; mitä enemmän vaihtoehtoja on, sitä vaikeampi sen on valita yksi mies ja sitoutua valintaansa.
Naisille ei myöskään enää kelpaa "ihan hyvä", mikä on seksuaalisen vapauden sekä hypergamian luontaista kehitystä. - Anonyymi
Saavat. Kaikki ihmiset, jotka itse lähestyvät, saavat myös pakkeja. Näin se vain menee.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2513364
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253294No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281974Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2671672Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81389Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141376Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3841225Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501129Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏28997Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73995