Saakohan lauantai-iltojen We Will Rock You -musikaaliin lippuja paikan päältä esityspäivänä vai onko se niin suosittu, että liput kannattais hommata Suomesta käsin?
We Will Rock You -musikaaliliput?
3
628
Vastaukset
- 9 + 20
Ei kannata ostaa etukäteen, tulee paljon kalliimmaksi. Se on pyörinyt Lontoossa jo niin kauan, että aina on lippuja saatavissa. Yleensä jopa TKTS:stä, joka on ns. virallinen puolen hinnan lippukioski. Esim. tänään TKTS:stä saisi We will rock you päivänäytökseen klo 14.30 lippuja £33 (norm. £60), mutta tänään kylläkään ei ole illan näytökseen näitä puoleen hintaan alennettuja paikkoja. Mutta siinäkin tapauksessa uskon, että kävelemällä Dominion-teatterin omalle lippuluukulle paikkoja kyllä löytyy. Teatteri on hyvin keskeisellä paikalla oxford Streetin ja Tottenham Court Roadin risteyksessä, joten joka tapauksessa varmaan kuljette siitä ohi ja voitte kysyä lippuja. Yleensä teatteri itse ei myy alennushintaan, mutta siellä ei myöskään tarvitse maksaa mitään välitys- tai muita palkkioita vaan lipun saa sillä perushinnalla.
- Nanaki...
Itse marssisin leicester squarille ja ostaisin lippuni sieltä. Kymmeniä lippukojuja, joten sieltä sitten vaan metsästämään paras hinta ja paikka :D
- B. May
Lippuja saa hyvin Leicester squarelta puoleen hintaan. Show on todella loistava ja katsomoon saa ostaa olutta mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881537
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101410- 851344
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69941
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255930Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18885- 34856