Eli, mikä jyrsijä sopisi dunaan (muoviterraario) joka on kooltaan 35x50cm ja 30cm korkea???
Mikä jyrsijä??
6
206
Vastaukset
- ei jaksa keksiä nime
Uroshiiri
Miksei naarashiiri kävisi yhtä hyvin, ja olen sitäpaitsi kuullut, että hiiret haisevat voimakkaasti, joten siksi en oikein tiedä että olisiko hiiri minulle hyvä lemmikki...
- 18+7
nasupassa kirjoitti:
Miksei naarashiiri kävisi yhtä hyvin, ja olen sitäpaitsi kuullut, että hiiret haisevat voimakkaasti, joten siksi en oikein tiedä että olisiko hiiri minulle hyvä lemmikki...
Koska naarashiiriä kuuluu ottaa vähintään kaksi, uroksia taas mieluummin vain yksi ;) ja parille naaraalle tuo on omasta mielestäni hippasen liian ahdas.
18+7 kirjoitti:
Koska naarashiiriä kuuluu ottaa vähintään kaksi, uroksia taas mieluummin vain yksi ;) ja parille naaraalle tuo on omasta mielestäni hippasen liian ahdas.
mutta siis haiseeko uros hiiri kovin vahvalle??
- gfhfhfghbg
nasupassa kirjoitti:
mutta siis haiseeko uros hiiri kovin vahvalle??
Jos pitää hiiren asuinpaikan puhtaana(eli siivoaa noin kerran viikossa) niin ei juurikaan.
- suski87
Uroshiiri, 3-4 naarashiiren lauma tai kääpiöhamsteri ovat jyrsijöistä oikeastaan ne ainoat, joille miniduna kunnolla sopii. Toki nämä ovat myös hieman makukysymyksiä, kuinka paljon tilaa lemmikeilleen haluaa, mutta esim. tuo 3-4 naarashiirtä minidunassa on kyllä varsin normikansoitus hiiristeillä.
Hiirillä tuo haju on aikalailla kiinni yksilöistä, etenkin uroksilla. Osilla hajun huomaa vasta kun nenän tunkee lähes puruihin kiinni, toiset haistaa jo eteiseen tultaessa. Toki hajuun voi sitten vaikuttaa myös esimerkiksi kuivikkeilla (turve-puruseos sitoo hajuja pelkkää purua paremmin), sijoittamalla huoneeseen aktiivihiilisuodattimella varustetun ilmanputsarin tai esimerkiksi asettamalla jonnekin sopivaan kohtaan huoneessa etikka-astian hajuja neutralisoimaan. Hajun hallinta vinkkejä löytyy hyvin esim. hiirifoorumilta.
Uroshiiressä on tosin yleensä se etu naarasporukkaan nähden, että yksittäinen uros kesyyntyy tavallisesti paremmin mitä porukalla olevat naaraat. Tämäkin on tosin makukysymys, kuinka seurallista lemmikkiä kaipaa. Ja yksilöllisiä eroja löytyy toki myös; meillä etenkin yksi naaraista on sellainen, joka on aina itse kädelle tulossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1053322- 1472003
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä352002- 1041951
- 1211763
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871443- 1231361
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241220