Miksihän nettiyhteys ei aukea mokkulalla vaikka ilmoittaa 3G WCDPA tai jotain sinnepäin ja keltainen ledi palaa? Käyttöjärjestelmä Windows 7, A-Linkin kohdalla muutettu Vista-asetuksiin, tehty juuri firmwarepäivitys, liittymä Saunalahden. Yhdistämisen jälkeen ilmoittaa heti "Internetyhteyden kytkeminen epäonnistui"?
A-Link 3G Turbo USB Modem ei avaa nettiyhteyttä
4
588
Vastaukset
- Eptäoivoinen76
Mistä sä löysit uuden firmiksen? Mulla seiska tunnistaa tän tikkumodeemin vain ulkoisena kiintolevynä ja kysyy, formatoidaanko!
- apu myöhässä
Tästä löytyy ohje tosin liian myöhään kai... http://store.a-link.com/uk/TITAN.html?id=uppghytE&faq_id=48 . Tilasin itselleni juuri tänään kyseisen modeemin multitronikista kun maksaa vain 23 euroa ja etsein aikani kuluksi tietoa kyseisestä laitteesta ennen kuin olen edes sitä saanut.
- vielä ehtii
Ei ole apu myöhässä, aloitus on vain 3 vuotta ja 9 kuukautta sitten kirjoitettu, sielä kysyjä istuu näytön edessä ja odottaa vastauksia että saisi vehkeet pelaamaan.
- Eptäoivoinen76
johan tässä persaus puutui odotellessa..kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742902
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191488
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249