Mun mieli virsi on Maan korvessa ja toinen Kristallivirta todeella hienoaja molemmat. Olen kuullutn molemmat virret hautajaissisa ensimmäistä kertaa.
Maan korvessa
HOK
2
606
Vastaukset
- Urkujen takaa
vaan hengellisiä lauluja. Virsiä ovat virsikirjassa olevat 632 virttä, jotka kirkolliskokous hyväksyi nykyiseen virsikirjaan. Lisäksi uusissa painoksissa on Toimitusten lauluja-liite, mutta nekään eivät vielä ole varsinaisia virsiä eivätkä kumpikaan mielilauluistasi kuulu niihin. Kauniita lauluja, siinä olen samaa mieltä kanssasi.
- stan stanislav
Mutta mua on ihmetyttänyt, että onko satanistille sopivaa virsikirjkaa tehty? Noi kirkosta löytyvät ei oikein meikkuun iske tai uppoa. Liikaa sitä Jeesusta, juu nou.
Voisko joku suositella?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897