Nettideittailu kannattaa!

Nainen25

Monet ovat kirjoitelleet täällä sekopäistä sun muista, mutta mulle kävi hyvin. Bongasin miehen profiilin, jolla oli kuva ja jonka jo oikeastaan tiesin harrastusten kautta, olin siis nähnyt tämän tyypin aikaisemminkin mutta ei oltu ikinä juteltu. Nooh, rohkeana tyttönä sitten otin häneen yhteyttä, ja nyt ollaan nähty siitä lähtien lähes joka päivä ja ollaan hullun rakastuneita toisiimme. Eihän sitäkään ikinä tiedä miten tässä käy, mutta täytyy sanoa, että tällähetkellä olen todella onnellinen.
Ja en usko, että oltaisiin ikinä "oikeassa elämässä" tavattu, ellen olisi tämän miehen profiilia täältä löytänyt.

Niin että puollan kyllä nettideittailua sikäli, joskus käy tosi hyvä tuuri.
Tsemppiä kaikille deittailuun!

15

678

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huhhuhhuh

Itse en suosittelisi kenellekään täysjärkiselle kyseistä tapaa etsiä kumppani... Ehkä sinun ikäluokassasi ei niitä pelimiehiä, narsisteja, nettideitti-addikteja sun muita höyrypäitä ole, mutta mitä vanhemmaksi mennään, sitä sekopäisemmäksi miehet tulevat.

• Nainen25

Niin, no mulle kävi kyllä hyvin. En edes kauaa ehtinyt olla tuolla deitissä.. nopeasti kaikki tapahtui ja hyvä niin :)

• tyytyväinenmyös
        Nainen25 kirjoitti:

Niin, no mulle kävi kyllä hyvin. En edes kauaa ehtinyt olla tuolla deitissä.. nopeasti kaikki tapahtui ja hyvä niin :)

Hieno homma! :) Itse olen sitä mieltä, että joillakin nettideitti toimii ja joillakin ei. Jotkut saavat parisuhteen yökerhosta ja jotkut ei.

Mäkin olen aina miettinyt, että oli se kyllä niin ihana sattuma, että kummatkin minä ja mies satuttiin löytämään toisemme nettideitin kautta. Kumpikaan ei ollut ennen vastaavaa koittanut eikä oikein usko, että sieltä mitään löytyykään. Itse rustailin ilmoituksen lähinnä huvin vuoksi, kun tylsä ilta oli, uskomatta että edes tulee vaihdeltua maileja kenenkään kanssa. Mutta toisin kävi ja hyvä niin. Mutta joo ainahan ne sellasia on, mahdoton tuurihan se aina on, että kaksi ihmistä sattuu samaan paikkaan ja synkkaa niin, että parisuhde muodostuu - tapahtui se sitten netissä tai jossain muualla.

• 12+7
        tyytyväinenmyös kirjoitti:

Hieno homma! :) Itse olen sitä mieltä, että joillakin nettideitti toimii ja joillakin ei. Jotkut saavat parisuhteen yökerhosta ja jotkut ei.

Mäkin olen aina miettinyt, että oli se kyllä niin ihana sattuma, että kummatkin minä ja mies satuttiin löytämään toisemme nettideitin kautta. Kumpikaan ei ollut ennen vastaavaa koittanut eikä oikein usko, että sieltä mitään löytyykään. Itse rustailin ilmoituksen lähinnä huvin vuoksi, kun tylsä ilta oli, uskomatta että edes tulee vaihdeltua maileja kenenkään kanssa. Mutta toisin kävi ja hyvä niin. Mutta joo ainahan ne sellasia on, mahdoton tuurihan se aina on, että kaksi ihmistä sattuu samaan paikkaan ja synkkaa niin, että parisuhde muodostuu - tapahtui se sitten netissä tai jossain muualla.

Tuuria siinä pitääkin olla. Omat kokemukseni näistä nettideiteistä ovat sellasia, että vain uusien tapausten kanssa voi onnistua. Tai miksei vanhojenkin, jos ovat ymmärtäneet että kymmentä ei voi pyörittää samaan aikaan. Mutta siis omassa tapauksessani uudet yrittäjät ovat aina tuottaneet parempaa tulosta kuin koukkuun jääneet jatkuvasti parempaa nurkan takaa etsijät. Ja kyllä, olen kokeillut itsekin myös sitä puolta, mutta yritän välttää sitä koska se ei yleensä johda mihinkään kiinnostukseen.

• Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn, miten tämä meidän vanhempien miesten sekopäisyys ilmenee? Tietäisin sitten ehkä tarvittaessa muuttaa omaa käytöstäni :-)

Mies, eronnut, 50 v. ja kai sitten sekopäinen

• netnetnet:)
        maverics kirjoitti:

Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn, miten tämä meidän vanhempien miesten sekopäisyys ilmenee? Tietäisin sitten ehkä tarvittaessa muuttaa omaa käytöstäni :-)

Moro. Pitkään yksin kärvisteltyäni minä sitten uskalsin laittaa itseni julki nettiin.
        Vastauksia tuli monenlaisilta naisilta, mutta tuli ja paljon.
        Yhden kanssa alettiin soittelemaan ja sovittiin kahvit puolueettomalla maalla.
        Ja se oli täysosuma. Vakaasti yhdessä nyt. Kumpikaan ei sekopää, tai sitten ollaan sopivalla tavalla hulluja molemmat, että meillä on kivaa.
        Minä suosittelen kyllä. Jos en olisi näin tehnyt... ikinä en olisi tavanut maailman mukavinta naista. Minulle sopivaa, muille ei tarvitse sopiakaan.
        Eronnut ja yli 50 v. mies minäkin.

• Se sama kuin joskus
        maverics kirjoitti:

Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn, miten tämä meidän vanhempien miesten sekopäisyys ilmenee? Tietäisin sitten ehkä tarvittaessa muuttaa omaa käytöstäni :-)

...Olla deittipalstalla? Eikö ala tulla kyllästys vastaan?
        Itse olin aikani ja silloin tällöin ja löysin seuraa Paljon. Tosin suurin osa on löytynyt muualta kuin netistä. Missä mättää sulla?
        Nyt livenä löytynyt helmi (39v. mukava kaunotar), ja asutaan jo yhdessä.
        Joku on pielessä, jos mies ei löydä ketään!
        Oletko liian ""viisas"? Musamakusi ei tosin viittaa siihen suuntaan.:)
        Naiset eivät kestä kuivaa viisautta. Haluavat Miehen, hauskan, ei epätoivoisen jne.
        "Liika älykkyys syö ihmistä rotan lailla"... (Dave Lindholm). (jos ymmärrät, kun älykäs mies sanoo noin)
        Tuollaisen kuvan sinusta on saanut.

T. saman ikäinen...

• Se sama kuin joskus kirjoitti:

...Olla deittipalstalla? Eikö ala tulla kyllästys vastaan?
        Itse olin aikani ja silloin tällöin ja löysin seuraa Paljon. Tosin suurin osa on löytynyt muualta kuin netistä. Missä mättää sulla?
        Nyt livenä löytynyt helmi (39v. mukava kaunotar), ja asutaan jo yhdessä.
        Joku on pielessä, jos mies ei löydä ketään!
        Oletko liian ""viisas"? Musamakusi ei tosin viittaa siihen suuntaan.:)
        Naiset eivät kestä kuivaa viisautta. Haluavat Miehen, hauskan, ei epätoivoisen jne.
        "Liika älykkyys syö ihmistä rotan lailla"... (Dave Lindholm). (jos ymmärrät, kun älykäs mies sanoo noin)
        Tuollaisen kuvan sinusta on saanut.

T. saman ikäinen...

Profiilin ikä ei ehkä kerro koko totuutta. Keskityn nykyisin enemmän elävään maailmaan ympärilläni ja näiden palstojen "antiin" tutustun pieninä annoksina harvemmin ja hervemmin.

Omasta "viisaudestani" en osaa mitään sanoa, sen arvioikoon joku muu, ihan millä kriteereillä kukin katsoo asiakseen :-).

Onnea ja menestystä Sinulle, ja hyvää kevättä (jos se nyt joskus alkaa).

Mav

• Se sama vaan
        maverics kirjoitti:

Profiilin ikä ei ehkä kerro koko totuutta. Keskityn nykyisin enemmän elävään maailmaan ympärilläni ja näiden palstojen "antiin" tutustun pieninä annoksina harvemmin ja hervemmin.

Omasta "viisaudestani" en osaa mitään sanoa, sen arvioikoon joku muu, ihan millä kriteereillä kukin katsoo asiakseen :-).

Mav

Keskity oikeasti enemmän elävään elämään. Se on kuitenkin lopulta se joka toimii.
        Ennemmin tai myöhemmin. Netissä iskee turhautuneisuus helpommin.
        Joku jonain päivänä "astelee eteesi" ja silloin..
        Se hevi...booooring:)

• Se sama kuin joskus
        maverics kirjoitti:

Mav

HAista maverikki paska, äläkä vastaa minulle ENÄÄÄ, olet vitun hölmö rienaaja!

t: Se sama kuin joskus

• Se sama kuin joskus
        Se sama vaan kirjoitti:

Keskity oikeasti enemmän elävään elämään. Se on kuitenkin lopulta se joka toimii.
        Ennemmin tai myöhemmin. Netissä iskee turhautuneisuus helpommin.
        Joku jonain päivänä "astelee eteesi" ja silloin..
        Se hevi...booooring:)

"boooooooring", mikä vitun 09-vuotias teini oletkaan?

• JooJooJooJoo

Kuullostaa ihan firman palopuheelta!

Kyllähän se on niin että täältä 99% todennäköisyydellä löydy yhtään mitään.
      Ei ainakaan miehille ... ehkä jolleikin naisille, en tiedä enkä olisi niinkään varma.

Ite aattelin juuri repäistä oma raapustukseni treffit.suomi24.fi:stä pois.

Tällänen tietokone/internet-sensseily mihinkään johda.

• alkuperäinen25

No en kyllä ole firman leivissä :DD
        Mulla nyt vaan sattui käymään hyvä tuuri. Kaikilla ei käy. Enkä olisi uskonut, että näin äkkiä löydän täältä jotain (profiili ehti olla jonkun 1,5 viikkoa ennenkuin kolahti). Kyllä niitä ihmeitäkin sitten ilmeisesti tapahtuu

• Vaativa Mies

Joo, kyllähän se kannattaa, varsinkin jos on nainen ja etsii itse aktiivisesti kumppania.

Naisia on palvelussa huomattavasti miehiä vähemmän ja naisilla on yleensä miehiä kovemmat vaatimukset. Kärjistetysti voidaan väittää, että 100 miehestä naiselle on sopivia kumppaneita ehkä se 10-20, kun taas miehelle 100 naisesta sopivia on se 50-100. Naiset ovat yleensä myös melko passiivisia ja valitsevat miehiä vain niiden miesten joukosta jotka lähestyvät heitä.

Suhde syntyy kun mies ilmaisee halukkuutensa siihen ja nainen hyväksyy miehen. Ja koska naiset ovat miehiä valikoivampia kumppanin suhteen, eivätkä useimmiten ole aktiivisia toimijoita, niin suurin osa miehistä kokee vain torjuttuja iskuyrityksiä ja useimmat naiset saavat treffikutsuja vain "huonoilta" miehiltä. Tämä voi johtaa yksilöiden katkeroitumiseen, niin naisten kuin miestenkin keskuudessa.

Jos taas nainen ottaa aktiivisen roolin ja ottaa yhteyttä häntä itseään kiinnostaviin miehiin, niin suhteen syntymiselle on olemassa huomattavasti paremmat mahdollisuudet. Ensinnäkin naista kiinnostamattomat miehet jo alkuvaiheessa sivuun ja koska miehille kelpaa "melkein kuka tahanssa", niin suhteen syntyminen on melko todennäköistä.

• mmmokkura

Itse löysin tyttyökaverini netistä. Hän oli ensimmäinen jonka tapasin kasvotusten. Nyt olemme olleet yhdessä yli vuoden ja hyvin menee. Olen ehdottanut kavereillenikin nettideittailua ja ainakin kaksi ystävääni on jälkeeni löytänyt omansa sieltä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7260
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      724
      3446
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      160
      1741
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      335
      1723
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1385
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1361
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1260
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1237
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      257
      1228
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1144
    Aihe