Jos olet käyttänyt Actimelia, niin mitkä olivat kokemuksesi sitä?
Auttoiko nuha-alttiuteen tai mahatauti-alttiuteen? Muita kokemuksia ko tuotteesta..?
En kaipaa ravitsemusluentoja, vaan käyttäjäkokemuksia.
Käyttäjäkokemuksia Actimelista
5
821
Vastaukset
- käytän
säännöllisesti, joka aamu juon yhden actimelin. Enkä ole sairastanut flunssia enkä vatsatauteja.
- ilmankin pärjää
"säännöllisesti, joka aamu juon yhden actimelin. Enkä ole sairastanut flunssia enkä vatsatauteja. "
- terveenä olen pysynyt ilman kyseistä humpuukituotteita. Ei flunssaa eikä vatsatauteja, en edes flussa tai sikapiikkejä ole ottanut. Syön terveellisesti, ei siihen poppaskonsteja tarvita. - Nuhanenä ja kuramaha
ilmankin pärjää kirjoitti:
"säännöllisesti, joka aamu juon yhden actimelin. Enkä ole sairastanut flunssia enkä vatsatauteja. "
- terveenä olen pysynyt ilman kyseistä humpuukituotteita. Ei flunssaa eikä vatsatauteja, en edes flussa tai sikapiikkejä ole ottanut. Syön terveellisesti, ei siihen poppaskonsteja tarvita.En kysynyt käyttäjäkokemuksia tuotteesta, jota et käytä
Mistä teitä neroilijoita aina löytyykään?
- Turhaa.
Ei muuttanut mitään.
- Nuhanenä ja kuramaha
Kiitos käyttäjäkokemuksista.
Tuli sekä puolesta että vastaan...
Itseasiassa katsoin aiheesta dokumentin juuri.
Maanantaina katsoin Prisma Dokun, jossa kerrottiin maitohappobakteereista sellaista, että joitakin auttavat hyvin ja toisille vaikutus voi olla jopa päinvastainen.
Oli mielenkiintoinen juttu siitä, miten jotkut terveysvaikutteiset jogurttivalmisteet aikaansaavat sen joilakin ihmisillä, että elimistössä alkaa kehittyä myrkyllistä kreosolia (puunkylläste aine)...
Siis lopputulos maitohappobakteereista oli se, että toisia auttaa tosia ei. Ja vaikutus on joko hyvä tai jopa huono.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101505- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219