Kummallinen käärme ja selkään puukottava takanapäin paskaa puhuva... huh millainen ihminen, enpä haluaisi olla hänen tuttavapiirissään.
Jounin Maarit
4
1862
Vastaukset
- 13
Vai niin. Ihanen seksikäs se kyllä muuten on.
- =21
Parhaimman näköinen nainen tällä kaudella, ihmettelen miten tuommoinen nainen haluaa tuommoisen miehen, vähän vaikuttaa marsulta?
- 11
=21 kirjoitti:
Parhaimman näköinen nainen tällä kaudella, ihmettelen miten tuommoinen nainen haluaa tuommoisen miehen, vähän vaikuttaa marsulta?
Jouni on varakas, Maarit ei enää lapsia tee ja... Seksikkyydellä ei pitkälle pötkitä. Maalla on aidosti viihdyttävä, töitäkin tekemällä.
- Maajussin katsoja
Maarit mässyttää koko ajan purkkaa. Aina se pistää mun silmään. Muutenkin se on jotenkin tosi epäsopivan oloinen tuohon sarjaan ja Jounille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107020- 954521
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524257Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493617- 513598
- 1923545
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242999- 492589
- 131964
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.191882