Jahas???

Vai tällaista koko yön?
Joo. Varmaan ollu hauskaa...
Niin Tai sit ei..
Tummeli-Terhon Looooistavat riimitykset puuttuvat??
Joku menee ja joku tulleee, kait.. siis ihan normaali vikl aloitus..
Ja joku on varmaan taltioinut kaiken jotta voi syöttää niitä tekstejä tulevina kuukausina..niinaina..juuh..hmmm

dimmu borgir
http://www.youtube.com/watch?v=F9cqKafnUrk&feature=fvw

10

113

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun eilen

epähuomiossa nappasi kaksi laattaa diabamia, yhden sijasta. On nyt teholla vatsahuuhtelussa ja parin päivän päästä siirtävät mielisairaalaan takaisin. Kyllä se taas osastonhoitajan koneella laittaa tekstiä huuhaalle, kunhan ensin "kotiutetaan" teholta. Älä ole huolissasi. ;/)

• Koko ajan

nasevia kommenttejaan.

• voi kirjoittaa
        Koko ajan kirjoitti:

nasevia kommenttejaan.

mitään, mutta ootas kunhan herään! ;DDDDDDD

• rauhan puolesta

ajatella lapamatomaisesti, jotta jokohan se tää palsta nyt sitten hieman rauhoittuis viimeinkin. ilmanaikuinen toisten jahtaaminen pois, niin hyvä tästä tulee. ei sota yhtä miestä kaipaa, vaikka yks mies voi sotaa kaivatakin :)

• Rauha.

toivotaan että rauhoittuu. Olisit sinäkin voinut jättää tuon viittauksen erääseen tyyppiin pois. Vähän provolta haiskahti kommenttisi.

• rauhan puolesta
        Rauha. kirjoitti:

toivotaan että rauhoittuu. Olisit sinäkin voinut jättää tuon viittauksen erääseen tyyppiin pois. Vähän provolta haiskahti kommenttisi.

on legendaarisesta faktasta, jos tuon joku haluaa henkilöittää, niin ei se mun vika ole :) jotenkin lause passas palstalla tapahtuneisiin tilanteisiin?

• Hummeri-Tenho.

Välillä ollut taas muuta tekemistä ja kirjoittanut muillekin palstoille. Nytkin lähös uimaan ja illalla raveihin.

• Musta Ori

oma heppa?

• V75-raveihinko?

• ori erihidaste
        LaardiBee kirjoitti:

V75-raveihinko?

mihkään V75-raveihin Joensuuhun oo menossa, vaan Turuun mettämäessä ajetaan iltaravit :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5320
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2357
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      113
      1582
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      228
      1529
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1467
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1165
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1133
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      291
      1085
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1047
    Aihe