Ehdotan että kuukaudesta ja vuodesta toiseen kirpparipöytiä pitävät trokarit laitettaisiin välillä lomalle.
Jos pöytiin jonottajia on 5-6 viikonkin verran niin eikö ole kaikkien etu että hekin pääsevät nopeammin tavaroitansa myymään. Meille asiakkaillekin olisi etu ettei tarvitsisi katsella samojen myyjien vakipöytiä vuodesta toiseen.
Kirpputoreille uusia tuulia
9
434
Vastaukset
- ostaisin kanssa
Samaa mieltä.Usein kun käy kirpputoreilla,niin huomaa kuinka samat tavarat ovat pitkiä aikoja samoilla pöydillä.Ei niitä edes viitsi katsoa,vaikka joukkoon olisi tullut jokunen uusikin tavara.Jos pitää pöytää jatkuvasti,olisi parempi,jos välillä vaihtaisi myyntitavarat.Itse olen todennut,kun olen myynyt kirpputorilla,että neljä viikkoa on maksimi,kun kannattaa pitää.Ihmiset kyllästyvät ja kävelevät ohi pöydän,joka on vuosia saman pitäjän tavaraa pullollaan.
- fiksua porukkaa,
kun otitte asian puheeksi. Kirpputorin pitäisi vuokrata pöytää vain kuukaudeksi kerrallaan. Se olisi kaikkien etu.
On se kumma, jos Suomessa ei vielä ole tarpeeksi rajoja. Kait jokainen saa pitää pöytää niin kauan kuin haluaa, paskaaks se kellekkään kuuluu. Kirpputorinpitäjälle vakiasikashan on unelma. Pöytä on käytössä silloinkin kun ei ole paras aika.
Mutta minusta yksi määrätty ruisleipä on kaupastani aina loppu.
Niinpä haluaisinkin, että samat henkilöt EIVÄT saa ostaa sitä joka päivä, jotta minäkin saan töiden jälkeen.
Kauppiaan pitäisi sitä tarkkailla.
Samoin ensiksi busiin tulleiden pitäisi antaa paikka matkan varrelta tulleille, ettei samat aina istu. Bussikuskin tulisi sitä valvoa ja kuuluuttaa päätepysäkiltä busiin astuneet ylös istumapaikoilta.
Monta muutakin asiaa on pielessä, jotka haluaisin joltakin itselleni. No kirpparipöytää en ole keltään viemässä. Saan omani silloin kuin haluan.- tanakele
Kirpparien syvin olemus on hukattu.Bisnes tullut kirppareillekin.Kiinalaista paskaa ja vanhaa kamaa myydään muka antiikkina kovalla hinnalla.Joku tyhmä nähtävästi maksaa,kun hinnoittelutapa pysyy.Helppohan se on pöydältä myydä eikä tarvi verojakaan maksaa.Jotkut on keksiny jopa rahdata idästä vanhaa "neukkuantiikkia" ja tyhmät ostaa.
- Hietsun Kolli
Vielä tyhmempää on ostaa jostain Citymarketista, Terrasta tai Lindexiltä sitä samaa täysin ala-arvoista kiinaroskaa. Kauppiaat ostaa Kiinasta kukkaruukut tai pikeepaidat 1 eurolla ja myy ulos "tarjouksena" 19,95e.
Kirpparilta sen saman sonnan saa 50-90% alennuksella... - veromursu
Hietsun Kolli kirjoitti:
Vielä tyhmempää on ostaa jostain Citymarketista, Terrasta tai Lindexiltä sitä samaa täysin ala-arvoista kiinaroskaa. Kauppiaat ostaa Kiinasta kukkaruukut tai pikeepaidat 1 eurolla ja myy ulos "tarjouksena" 19,95e.
Kirpparilta sen saman sonnan saa 50-90% alennuksella...verottomana!
- tarkastaja,
veromursu kirjoitti:
verottomana!
lääninhallituksen taholta koska siellä myydään paljon aivan uutta tavaraa ja verottomana,kirpputorin olemushan on että kierrätetään vanhaa osin käytettyä "romua" joten tarkkailua,,,,.
- kirppppis
tarkastaja, kirjoitti:
lääninhallituksen taholta koska siellä myydään paljon aivan uutta tavaraa ja verottomana,kirpputorin olemushan on että kierrätetään vanhaa osin käytettyä "romua" joten tarkkailua,,,,.
Mä odotan ja odotan, että pääsisin omien tavaroideni kanssa myymään, vaan ei pöytää taida vapautua ikinä.
- nurkat tyhjiks
kirppppis kirjoitti:
Mä odotan ja odotan, että pääsisin omien tavaroideni kanssa myymään, vaan ei pöytää taida vapautua ikinä.
Ihmettelen minkä takia niitä jätteitä säilytetään maksua vastaan niissä halleissa? Sillä muovi- ym. turhalla roinalla olisi paljon suurempi arvo poltettuna lämpöenergiaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481