Remmiä

Tahtoo piiskaa..

Olisi ihanaa saada mieheltä remmiä isolle pyllylleni. En ole koskaan sellaista tohdinnut ehdottaa edes ja siksi haluaisin kysyä varsinkin miehiltä, että mitä he tuumaisivat jos nainen kertoisi haluavansa remmiä?? Remmille toinen vaihtoehto olisi se, että mies ottaisi polviensa päälle ja antaisi kädellä piiskaa pakaroille ja kunnon piiskauksen/remmin saannin jälkeen hän panisi minua kunnolla. Pelkkä ajatus kiihottaa todella paljon, toteutus vain on ollut mielessä jo kauan..
Olisi kiihottavaa, jos mies laittaisi vaikka tekstarin, että oo ihan kohta kotona ja minun pitäisi olla pimppi ajeltuna ja pylly pystyssä valmiina sängyllämme kun hän tulisi kotiin. Tai toinen kiihottava ajatus olisi se, että kun olisin "ollut tuhma", hän komentaiis luoksensa ja ensin käskisi ottamaan paidan ja liivit pois ja hieroisi isoja rintojani ja nännejäni oikein kunnolla, niin että se tekisi hieman kipeää ja sitten komentaisi ottamaan housutja alushousut pois, eli pyllyn paljaaksi ja sitten hän komentaisi minut ottamaan hänen housuissa olevan remmin irti ja antamaan häönelle ja sen jälkeen hän käskisi minut sängyllemme vatsalleni ja sitttn alkaisi remmi laulamaan ja hän olisi sanonut, että minun on oltava aivan hiljaa, jokaisesta äänestä paitsi kiitossanasta tulsii yksi remmin isku lisää. Ja minä tottelisin, kävisi sängyllemme mahalleni, tyynyt vatsan alla ja jalat levälleni niin että pillu näkyisi kunnolla ja pylly pystyyn ja sitten hän löisi ensimmäisen kerran.. haave on aika kova, mutta se olisi mahtavaa kun se toteutuisi.. pelkästään tuon ajattelusta alkaa olla kostea olo..
Eli kertokaa miten kertoisin miehelle mitä haluaisin kokeilla ja entä jos hän sanoo että ei käy, hän ei halua?? Etsinkö sitten jonkun masterin ja menen piiskattavaksi??

7

4478

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Whip.

Kukapa Kinky-palstalla ei suostuisi naistaan piiskaamaan.

• sm

juu mailaa hane57@suomi24.fi,,niin toiveesi toteutuu,

• SamiJuhani

luottamuksellisesti. Juuri siten ja niin kovaa kuin haluat.

Minulta samijuha@suomi24.fi saat haluamaasi. Olen kuin se vanhan koulusi rehtori, tiukka ja nakara, mutta oppilaitaan ajatteleva.

• Mr.hihna

Meillä olis SKS:n remmivalikoima käytettävissä persettäsi varten, lähtisin liikkeelle kevlar vahvistetulla AT-10 hammashihnalla, jolla hyvät kestävyysominaisuudet

• tekis.h5vää

Eikös vitsa olisi kipakampaa?

• Kirjoittele niin jutellaan lisää

• Näitä naisia kun ei livenä tapaa, missä lie pyörivät.... Jos nyt kuitenkin keräät rohkeutesi niin raumalla saa moisen käsittelyn.
      Nim. Merkin takaa löytyy meiliä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5130
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      516
      1704
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      860
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      793
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe