Mikä on tilanne ajokortin suhteen nykyään, kävin viimeksi kaksi vuotta sitten Miamissa ja vuokrasin auton
Avikselta, minulla oli/on se isompi muovinen ajokortti,- ei siis luottokorttikokoinen, silloin se kelpasi
ilman minkäänlaisia kommentteja. Tänä talvena ystäväperhe meni samaiseen vuokraamoon samanlaisella
kortilla ja olivat saaneet pitkien keskustelujen jälkeen kortin kelpaamaan, eli pitääkö nykyään olla se
luottokortti kokoa oleva kortti että homma toimii ?
Ajokortti ?
Mastang
3
499
Vastaukset
Taitaa tämä vanha muoviläpyskä olla jo niin harvinainen, että selitteleen todennäköisesti joutuu. Minä vaihtaisin sen täällä ennen matkaa tähän luottokorttikokoiseen, joka kelpaa sellaisenaan lähes kaikkialla maailmassa.
- mtaman
Tuossa kuukausi sitten Alamon autovuokraamossa kaveri vaan naureskeli sille ja totesi että hän haluaisi myös tällaisen, kun ei menisi varmaan hukkaan niin helposti kuin heidän kortti joka on paljon pienempi.
siittä että isossa ei ole myöntämispäivää.
kortin pitää olla ollu vuoden haltijalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622532
- 681742
- 221536
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151342
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076