Etsitään sisaruksia 31.12 2009 syntyneestä ww yangovipersin G-pentueesta :)
näyttely-linjainen yhdistelmä:
Eric van`t grooth fehn
&
Royal coctail gliffhan ger
Myös muita sukulaisia,ja vanhempia sisaruksia,ja sisarpuolia etsitään :)
Olisi kiva kuulla kuulumisia,ja tietää tuloksia jne.
toivoo:
Ww yangovipers Garbage-man
eli tutummin
Rommi :)
Ww yangovipers
10
1073
Vastaukset
- toisen rommin mami
Meinasin tipahtaa kun luin viestisi. Meillä on teidän koiran veli ww yangoviper´s gate-crasher. Olen itsekin ajatellut etsiä meidän koiran sisaruksia, mutta ehdit ensin :) Haimme koiran vasta viime lauantaina, kun se oli palautunut kasvattajalle allergian vuoksi, eli viikon ollaan vasta ehditty tähän riiviöön tutustua. Emme tiedä miksi edellinen omistaja koiraa kutsui, mutta me annoimme sille nimeksi rommi!!! Eli nyt on samassa sisarusparvessa kaksi rommi-poikaa :/ Tässä on sähköpostiosoitteeni: stiinap@ hotmail.com, olisi kiva jutella enemmänkin ja vaihtaa vaikka kuvia koiruuksista...
- meillä kans
meillä on eri kennelistä pentu, mutta sama isä! 9 viikkoinen poika.
- Romminmami
Olisi kiva kuulla myös sinusta :)
- Gamekeeper
Meilä on ww yangovipers gamekeeper ja appiukola ww yangovipers genius. Gamekeeper eli Kapu on erittäin pirullinen, rohkea ja itsepäinen eli kaikinpuolin mahtava kaveri :)
- Romminmami
Olisi kiva kun pistäisitte s-postia :) olisi kiva kuulla teistä ja nähdä kuvia poitsuista :) R_ealisti@hotmail.com
- --------------------
Hei! Meillä on ww yangovipers gate-crasher, olisi kiva kuulla teistä. Sähköpostiosoitteeni on stiinap@hotmail.com.
- janne kuusela
moi.meillä on seinäjoella narttu ww yangovipers galactic joka on syntynyt 31.12.2009 sähköposti osote on janne.kuusela@netikka.fi puh 0505469381
- täällä!
Kannattaako oikeesti laittaa omaa nimeä sekä numeroa tänne julkisesti esille! Täällä on kaikenlaisia sekopäitä, et ei kyllä oo ihan järkevää..
- Salla.Sulo
Meillä on Jack Russelin terrieri Yangovipers Uuno Turhapuro
- Anonyymi
Minulla uunon emä 👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742892
- 642753
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171639- 201590
- 191478
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249