Vatsa sekaisin

rytmäri

Meneekö muilla vatsa sekaisin ja tulee tarve ulostaa rytmihäiriön aikana? Sekä myös kusihätä?
Onko hikoilu, pyörrytys ja oksettava olo myös oireita rytmihäiriössä?

4

220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

En tiedä, kun ei oo sydäntä.
      Olen sydämetön!

• Anonyymi
      UUSI

Rytmihäiriö on aina rasitus sydämelle. Rytmihäiriön aikana elimistö yrittää päästä eroon kaikesta ylimääräisestä taakasta, jotta sydän selviytyisi työstään ja elimistö saisi tarvitsemansa hapen.

• Anonyymi
        UUSI

mulle sanottiin näin " kun sulla on paniikkihäiriö ja sen kautta mahdollisesti rytmihäiriöt jotka liittyisi paniikkihäiriöön niin ei syytä huoleen koska se ei oo kuolemanvakavaa noi rytmihäiriös koska ne liittyy paniikkihäiriöön"

näin kyllä sanottiin mulle. En sitten tiiä onko hoitaja ollut ihan oikeassa. Sen sanoi hoitaja, ei lääkäri.

• Anonyymi
      UUSI

mul oli tosa 1-2 kuukautta sitten mm tällaisia oireita kuin;

paha ripuli, ruokahaluttomuutta, öisin kylmä hien tulo rytmihäiriöiden seurauksesta että sydän löi joko liian voimakkaasti, hitaasti tai nopeaa mutta kun puhuin tästä terveyskeskuksessa niin todettiin vain että liittyisi paniikkihäiriööni. Asiaa ei tutkittu mut sanoi että pitää ens kerralla soittaa ambulanssi paikalle että oon tietenki kiitollinen että tuon neuvon sain mut oisin halunnu mennä jatkotutkimuksiin joissa voidaan selvittää esim onko tukos että mahdollinen sama juttu kuin mikä todettiin isälleni varjokuvauksessa eli ranteeseen työnnettiin joku juttu jolla ne pystyi näkeen ne jutut ja sitte isälle piti tehdä toimenpitteet kun löydettiin tukoksia ja verisuonikin oli katkennut sydämen läheltä ja oli hänellä myös eteisvärinää ollut ja rytmihäiriötä.

mulla oli myös pahoinvointia silloin ripulin ja ruokahaluttomuuden lisänä sekä rytmihäiriöt mutta nämä ongelmat alkaa olla takanapäin että oireilu on ollu niin lievää etten ole soittanu ambulanssia mut aion toki soittaa jos menee hankalaksi.

Mulle sanottiin kyllä että jos paniikkihäiriön seurauksesta tulee rytmihäiriöitä niin se ei ole koskaan kuolemanvakavaa että näin on sanoneet mulle ainaki yksi lääkäri ja yksi ulkopuolinen(joka ei ole lääkäri eikä hoitaja).

epäilin ripulin johtuneen stressistä että sain aika pahan stressin seurauksesta stressivatsan. Rytmihäiriöistä en ossaa sanua että mistä ne on tulleet mutta ehkä liian kovan liikunnan ja niukahkon syönnin seurauksesta että silloin eräänä paastopäivänä tein pahan virheen kun tein 6.5 kilsan lenkin ripeällä tempotasolla ja sen jälkeen kolomen tunnin päästä otin aika tiukat löylyt ja sitten yöllä alko ensimmäiset vakavantuntuiset sydänvaikeudet. Terveyskeskusessa hoitaja oli oikein vihainen minulle että miten sä nyt tuollai menit tekemään noin väärin paastopäivänä koska paastona ei saa tehdä noin koska aina sydämelle voi olla iso rasite.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      20
      3233
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      16
      2162
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      362
      1884
    4. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      237
      1864
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      31
      1497
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      30
      1400
    7. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      24
      1321
    8. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      67
      1172
    9. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      64
      1039
    10. En todellakaan halua että

Tämä päättyy näin
      Ikävä
      54