kattomassa tätä kuuluisaa chattia ja häivyin hyvin äkkiä.
Ei ainakaan mua varten!
Tyhmä minä, nyt sinne tietty jäi jäljet, vaikken mitään sanonutkaan ja galleria
täyttyy porukasta. Vai jäikö??
Kävin
14
179
Vastaukset
- ?
Mitkä jäljet, mihin ihmeeseen? Eikö nikki ole siellä vain sen ajan, kuin sinä olet siellä.
- ?
minttupuu kirjoitti:
en tiedä???
Siks mä just kysyin!Elä itke, Iines! :)) Ei kai sinne minnekään mitään sormenjälkiä jää, en minä ainakaan usko. Mulloli aikoinaan chatti-nikki.
- ...
Chatikeskusteluja säilytetään jonkin aikaa, ehkä muutama kuukausi. Noin poliisitoimia tms varten. Ihan sama näissä keskusteluissakin. Kun jokin viesti poistetaan, se poistuu ainoastaa yleisesti näkyvista, kaikki säilytetään muutamia kuukausia jne. Logeissa sinällää ei ole kai paljoa, tekstit tietenkin, ip, selaimen merkki, kellonajat jne.
Mutta chatti oli ja meni, ei niitä jorinoita taviskäyttäjä ikinä löydä, jos ei kopioi omalle koneeleen kaikkea. Niinkin tyhmiä ihmisiä muuten on olemassa :DD
Vedä vessasta profiilisi, siitä ei ole kuin harmia.
=DW= - Meriläinen
Kerran olen käynyt rekattuna, ei mitään kummallista tapahtunut galleriassa.
Puskasta pari kolme kertaa käynyt, tylsää oli mullakin siellä.
En tykännyt.huoh, ei kai siinä sit mitään kummempia....
Paitti etten enää mee...
"moi, mitä kuuluu"
"eihän täälloo ketään".
Järkee??- Meriläinen
minttupuu kirjoitti:
huoh, ei kai siinä sit mitään kummempia....
Paitti etten enää mee...
"moi, mitä kuuluu"
"eihän täälloo ketään".
Järkee??Tylsintä ne pelkät hymiöt, mutta sehän onkin chatti ei keskustelu palsta.
Ja sitten siellä on niitä toisilleen tuttuja paljon.
Mutta hyvä että jokaiselle on jotakin, onneksi ei ole pakko mennä :) Meriläinen kirjoitti:
Tylsintä ne pelkät hymiöt, mutta sehän onkin chatti ei keskustelu palsta.
Ja sitten siellä on niitä toisilleen tuttuja paljon.
Mutta hyvä että jokaiselle on jotakin, onneksi ei ole pakko mennä :)ne tietty tuntevat siel toisensa.
Piti käymäni utelias ku oon, vilkasemassa sitä seksiosiotakin, mut kerrankin hyötyä kun mokkula takkuaa, en päässyt.- katti-patti
Ei siihen tunnelmaan pääse kerran eikä kahden perusteella, jos edes on tarve päästäkään. Näyttääpä hyvin vetävän toisia, nikkien perusteella. Paikka kuin tämäkin, jos haluaa syventyä, vaatii vain aikaa.
- Meriläinen
katti-patti kirjoitti:
Ei siihen tunnelmaan pääse kerran eikä kahden perusteella, jos edes on tarve päästäkään. Näyttääpä hyvin vetävän toisia, nikkien perusteella. Paikka kuin tämäkin, jos haluaa syventyä, vaatii vain aikaa.
Niin varmaan on. Kun ei ole tarpeeks mielenkiintoinen niin ei viitti sen enempää siellä kuleksia.
Tänne jäin koukkuun kerrasta, mutta silloin täällä oli paljon hauskoja ketjuja.
Nyt on hyvinkin taso mennyt alaspäin, mutta pois en näköjään ole jäänyt. - patti-katti
Meriläinen kirjoitti:
Niin varmaan on. Kun ei ole tarpeeks mielenkiintoinen niin ei viitti sen enempää siellä kuleksia.
Tänne jäin koukkuun kerrasta, mutta silloin täällä oli paljon hauskoja ketjuja.
Nyt on hyvinkin taso mennyt alaspäin, mutta pois en näköjään ole jäänyt.Kyllä minä sinun tulosi muistan. Kirjoitinkin sinulle sillon jotain alun ihanasta alkuhuumasta. :))
Hauskuutta oli joka ilta, sitä on ikävä, silti tosiaan ei saa itseään täältä ympättyä vege. - Meriläinen
patti-katti kirjoitti:
Kyllä minä sinun tulosi muistan. Kirjoitinkin sinulle sillon jotain alun ihanasta alkuhuumasta. :))
Hauskuutta oli joka ilta, sitä on ikävä, silti tosiaan ei saa itseään täältä ympättyä vege.Ai se olit sinä :)
Minäkin muistan jotain siitä kuherruskuukauden maininnasta.
No tää on nyt sitä tasaantunutta liittoa sitten vissiin :))
- Homles
nyt niin kamala on että pelottaa jälkien jääminen? Jokin Seksi, homo-lesbo-chatti vai mikä?
- *minttupuu*
tiätty!!
Jos vaikkka Seksi-Sulo hokaa, että kävin siellä. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465787Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6042265Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821171Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591048- 771013
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä531001Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61936- 61905
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58778