Elikä jos hannkkisin beauceronin niin onko pakko ravata toko kentillä?
vai riittääkö haku tms.? ja sitten kun on kokemusta tuosta agilitystä niin voiko sitä sitten harrastaa itse koiran kanssa vaikkapa koirapuistossa? vai onko välttämätöntä että se tarvitsee "jatkuvaa" harrastamista?
paimenkoira
2
231
Vastaukset
- 98yuio
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8922583
Niin liikunnalline rotu kuin vain olla ja voi. - Blaablaah!
Jospa et nyt ottaisi sitä Beussia. Koira rotuna on vaativa ja ilmeisesti et kovinkaan paljoa tietoa kyseisestä rodusta itse kerännyt ja jo semmoista olet hankkimassa. Kasvattajilta varmasti enemmän neuvoa kuin täältä keskustelupalstoilta ja internet muutenkin täynnä tietoa jos englantia vähääkään ymmärtää. Kohta varmasti koira taas "kierrossa" tai lopetettu, kun olikin rotu mihin ei ollut tarpeeksi perehtynyt. Varmasti riittää tokoilu jos muuten liikkuu sen kanssa. Ei se koira mikään robotti ole ja samanlailla nukkuu kun on kotona. Aivotreeni eli psyykkiset virikkeet yllättävän tärkeitä, kun saattaa muuten tulla "hulluksi" ja rikkoa kalliit huonekalut/muut tavarat. Koira varmasti jaksaisi itse harrastaa 24/7, mutta kuten sanoin ei sun sitä juoksumatolle kotona tarvitse laittaa tai rakentaa olohuoneeseen agility kenttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692673
- 632614
- 681772
- 241607
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106