Ovarko uskikset vaipuneet jo noin alas? Mitä teitä reikäpäitä oikein innostaa häiriköimään täällä?
Mitä täällä tapahtuu?
10
177
Vastaukset
Parempi palata asiaan taas aamulla kun trolliviestit on siivottu pois. Hyviä öitä!
Uskonnon harrastusta taitaa olla.
Esittelevät kait niitä jumalan todistavia juttujaan.- ihailkaamme
Eipä täällä tapahdu mitään muuta, kuin että kristityt näyttävät meille uskonsa kauneuden.
Koska he eivät voi enää polttaa meitä laillisesti rovioilla (vaikka mieli niin tekisi), niin he
näyttävät tämän rakkauden uskontonsa sanoman meille muilla tavoilla.
Ja sehän tässä on kaikkein surkuhupaisinta, että oikeastaan he eivät voisi tehdä mitään
parempaa mainosta ateismin puolesta ja mitään pahempaa mainosta kristinuskoa vastaan.
Tämä mitä he täällä tekevät näyttäessään meille sen kristittyjen oikean karvan ja sen
kuuluisan "suvaitsevaisuuden" kertoo kaiken mitä kristinuskosta tarvitsee ikinä tietää.
Mutta onneksemme he ovat niin läpeensä tyhmiä debiilejä, etteivät edes kykene tajuamaan
mitä he teoillaan saavat aikaiseksi. Omaa oksaansa sahaavat vimmatulla innolla ja me vain
nauramme räkäisesti ja seuraamme oksan katkeamista...- Kössönöm
Minä menen kyllä nyt nukkumaan kissan kainaloon, kun tuo silminnäkijä-ohjelmakin aiheutti päänsäryn. Jos en kirjoita huomenna eiku tänään, niin olen kuollut. Ei kannata kaipailla. Heippatirallaa vaan kaikille. Ja konnalle terkkuja.
- salasanaa
häirikköpennut, joilla ei ole oikeita harrastuksia, haluavat ärsyttää muitakin kun oma olo on niin hirmu paska. terrorisoivat foorumeita, varastelevat salasanoja jne. pitäisi katkoa sormet rangaistukseksi tuollaisilta.
'Lista jolta löytyvät kymmenientuhansien ihmisten nimet, käyttäjätunnukset ja salasanat kiersi maanantaina verkossa.
Iltalehden tietojen mukaan yli 120 000 nimeen yhdistettävää suomalaista käyttäjätunnusta ja salasanaa päätyi vääriin käsiin maanantaina. Nimen, käyttäjätunnuksen ja salasanan lisäksi listalta löytyy myös jokaisen tunnuksen sähköpostiosoite. Joukossa on muun muassa useiden poliisien tietoja, sekä eduskunnan osoitteita.
Listalta löytyviä nimiä, tunnuksia ja osoitteita on hankittu luvatta ainakin tietovisailusivusto Älypää.com:n käyttäjärekisteristä. Tietomurron tekijät laittoivat valtavan listan saataville kuvafoorumi Kuvalauta.fi:n kautta, joka suljettiin kokonaan maanantai-iltana. Myöhemmin illalla myös Älypää-sivusto suljettiin.
Myöhään maanantai-iltana lista oli julkisesti saatavilla vielä ainakin ulkomaisilla verkkosivuilla.
Suomalaisilla keskustelusivustoilla käyttäjät kertoivat kokeilleensa jo vieraiden ihmisten tunnuksia tunnettuihin sähköpostipalveluihin. Monilla tunnuksilla sähköpostitilit olivat auenneet.' - atte 2
röyhtäsyttää
- Ateismim on suuri 0
No miksi et ole ollut sitten meitä valistamassa? Palstan alussa on ohjaus, keskustella ateismista? Mitä ateismissa on sitten keskusteltavaa. Se on usko etttä Jumalaa ja iankaikkisuutta ei ole. Eikö se sitten riitä. mitä asiassa olisi sitten muuta keskusteltavaa, jos juttu on noin yskinkertainen.
Jos täällä keskustellaan on puhuttava elämän rikkauksista uskossa ja Jumalasta ja ne jotka eivät usko alkavat sitten trollailemaan. Ateismissa itsessään riitä mitään keskusteltavaa? - tiedät kysymättäkin
Ihan sitä samaa kuin ennenkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565430Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212377- 1141637
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2391620- 931487
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91163Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3241150Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3241136