Aluehallintoviraston Hallintoylijohtaja Sami Kouki

Ei näe Köyliön sosiaaliviranomaisten, perusturvajohtajan ja sosiaalityöntekijä / lastenvalvojan toimineen virheellisesti, lakeja rikkoen poikani huostaanottoasiassa.

Olen toimittanut hallintoylijohtaja Sami Koukille todisteet siitä että Köyliön perusturvajohtaja on kirjoitellut virallisia lausuntoja poikani äidin kertoman perusteella, jotka ovat nyt todistajanlausunnoin, rikostutkinnalla todettu perätöntä tietoa sisältäneiksi. Paitsi että Köyliön perusturvajohtaja on rikkonut lakia kunnallisesta viranhaltijasta 4 luvun 17 § :ää, jossa tuodaan esiin että viranhaltijan on toimittava virassaan tasapuolisesti sekä että lausuntojensa on perustuttava totuuteen, on kyseinen viranhaltija ollut myös esteellinen suorittamaan huostaanottoa koska on kirjoittanut perätöntä tietoa sisältävän asiakirjan jo ennen poikani huostaanottoa.

Olen toimittanut myös hallintoylijohtaja Koukille tiedon siitä, että Köyliön kunnan sosiaalityöntekijä on syyllistynyt perättömän lausuman antamiseen oikeudenistunnossa häntä todistajaksi kuultuna.

Hallintoylijohtaja Sami Kouki ei kuitenkaan ole nähnyt kyseisten viranhaltijoiden toiminnassa mitään moitittavaa.

2

1524

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toimi!

Huostaanottoasiat ovat vaikeita. Kukin asianosainen sen tietää. Niin myös kuntien a.o. viranomaiset ja heidä päällikkönsä.

Olen ollut huomaavinani viranomaisten kätkeytyvän kerta toisensa jälkeen salassapitovelvollisuuden pimennysverhon taa. Useimmiten mikään laki ei kuitenkaan määrää asioita salassapitoon, vaikka ihan kivasti niin halutaan väittääkin. Päinvastoin useimmat viranomaisasiakirjat - ehken sairauksia koskevia lausuntoja lukuunotamatta - ovat julkisia.

Myös itse johtava virkaoneisto näyttää käsittäneensä tehtävänsä väärin, sanoessaan, etteivät voi puuttua tai ottaa vastuuta alaistensa tekemistä päätöksistä. Eikös johtajille juuri johtamisesta ja vastuunkannosta makseta alaisiinsa verraten moninkertaista palkkaa? Kuinka helpoksi hoitaa he ovat saaneet tulkittua virkasääntönsä?

• jhhhhhh

.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7515
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5424
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      262
      4683
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      48
      4582
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      64
      3312
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2728
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2378
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      51
      2372
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2352
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2214
    Aihe