haluisko joku vaihtaa palettikala pariskunnan sini rapu urooseen tai sukarapuihin:) hyvin ihana ja kaunis pari,tahtoo ne pois tosta 80l ja laittaa sen sitte rapu akvaksi.
palettikalat vaihdetaan
3
148
Vastaukset
- fish KING
Taitaa olla pahemman luokan ongelmia niiden kanssa, kutevat akvan täyteen ja kiusaaat muita akvasi kaloja, tässä hyvä esimerkki kenties, miksi ko. lajia ei kannata ottaa vaivoikseen akvaansa.
Ainoa kannattava keino päästä niistä eroon on palauttaa ne akvaliikkeeseen ja koittaa vaihtaa niitä siellä rapuihin ;)
Saksi rapuja jos haaveilet, niille siitten oma laji akvaario !!!- 22
siinähän se just on ku noi ei kude,tekee pesää minkä kerkee mut ei,ei oo näkyny kudun kutua.
eli ei sitä pelkoa. - fish KING
22 kirjoitti:
siinähän se just on ku noi ei kude,tekee pesää minkä kerkee mut ei,ei oo näkyny kudun kutua.
eli ei sitä pelkoa.AAAHAAAA... olisiko akvaariossasi sitten muita kaloja jotka tuon kudun söisivät vai onko pesäluola niille krantuille epäsopiva ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244