Menen kahdeksi viikoksi Lontooseen. Victorialta pääsisi halvalla päiväksi Brigthoniin ja Hastingsiin kun ostaa junaliput hyvissä ajoin netistä etukäteen. Kumpaa kaupunkia suosittelette päivänreissuun 50-vuotiaallenaiselle?. Kulttuuri ja historia kiinnostavat, sekä rannalla löhöily ja luonto. En säiky nuorisolaumoja, kunhan eivät päälle käy.
Hastings vai Brighton
2
763
Vastaukset
- Surreyn mies
Hei!
Tunnen Hastingsin melko hyvin, omistan siella yhden asunnon jota vuokrailen ja niinpa useasti siella poikkean. Hastingissa on mukavasti tekemista yhdelle/kahdelle paivalle, mutta sitten voi aika alkaa kayda pitkaksi. Niinpa mun suositus on Brighton. Siella riittaa tekemista (museoita, kulttuuria etc) ja paljon suurempi paikka joten valinnanvaraa on. Brightonissa on hiukan kalliimmat hotellit, jos yota haluaa olla.
Molemmissa paikoissa on kivat beachit, tosin Hastingsissa pienemmat. Yleensakin Brittilan etelaisten merenrantakaupunkien sea promenades on hienoja.- opiskelija65
Ihastuin Hastingsiin kun olin siellä kolme viikkoa kielimatkalla. Todella kiva paikka!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043364
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201913- 691896
- 381847
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337