BONDTYTTÖ Tom Berenger

14+6=20

Missä bondissa ihana kasari-blondi tom berenger oli bondtyttönä ? en muista juonesta muutakuin sen että jossain vaiheessa berengerin esittämä blondi bondtyttö oli hirttolavalla tai häntä oltiin myymässä orjaksi (en muista kumpi oikea vaihtoehto). bond oli vankina vanhassa linnamaisessa rakennuksessa jonka ikkunasta hän katseli linnan sisäpihan tapahtumia. bond pääsi pakoon hevosella ja pelasti bondtytön hevosen selkään ja yhdessä he ratsastivat pakoon. bondia näytteli sean connery ja elokuvan katsoin viimeksi v. 1987. mikähän bondelokuva tämä oli ?

3

867

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SeaCon

On tuon kauniin naisen nimi ja elokuva on "Never say never again"

• ... mä taas

kun aina sekaan Tom Berengerin ja Kim Basingerin heh heh... Kiitos kun hjelppasit !

• hansolo2
        ... mä taas kirjoitti:

kun aina sekaan Tom Berengerin ja Kim Basingerin heh heh... Kiitos kun hjelppasit !

Ja tiedoksi ihan vaan että tuo ei ole varsinainen Bond-elokuva tuo Älä kieltäydy kahdesti, koska sen ei tehnyt virallinen Bond-elokuvia tekevä yhtiö EON Productions. Joten se on niinsanotusti "epävirallinen" Bond.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1567
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1440
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1250
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      95
      1137
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      961
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      256
      958
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      925
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      897
    Aihe