Kaapin kätköistä löytyi jonkin verran noita pupukoodeja ja en ole ikinä mitään tuonne liberoon ite lähettänyt.. Siispä mikäli joku tarvitsee PUPU-koodeja niin lähetän ne postikuluja vastaan. Jostain luin että ne olis vielä toukokuuhun?? (korjatkoon joku ketä tietää) voimassa libero kaupassa. Tarkennuksesksi vielä: mulla ei ole niitä numerokoodeja vaan ainoastaan pupukoodeja x määrä noin 10-15, en nyt muista tähän hätään tarkkaa määrää...
Eli se saa nämä ketä ekana laittaa oman sähköpostiosoitteensa tähän kirjoitukseen.
Annetaan Libero PUPU-koodeja
Mä vaan
2
576
Vastaukset
- Ingu
Onko sinulla vielä niitä pupu merkkejä? Olisin kiinnostunut s-posti osoitteeni on inguietomistero@hotmail.com
- Mä vaan
Eli koodit on menneet eli niitä on enää turha kysellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773095
- 862989
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 241677
- 211661
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299