Minulla on renaul laguna vm 2002 1,8 koneella.
Auto alkoi eilen hyytymään ajosta ja tyhjä käynti aaltoilemaan 1000/2200 kierroksen välillä
auto ei myöskään tottele pedaalia vaan kierrokset aaltoilevat noilla kierros alueilla
myös moottorin häiriö valo palaa
HELP onko kellään aikaisempaa kokemusta tällaisesta viasta vaivasta HELP kiitos jo valmiiksi
RENAULT LAGUNA KÄYNTI HÄIRIÖ HELP
3
748
Vastaukset
- ex lagge
olla se kerran vuoteen uusittava sytytysyksikkö.itellä aikoinaan rellun omistaja ollessani oireili parikertaa ensin noin kunnes liikennevaloissa hyytyi eikä enää käynnistynyt ja yksikön vaihto ja taas toimi jonkun aikaa.mutta en tiedä sitten..
- JK
Varmaanki jokin esim. lämpötilan tunnistin anturi rikki!! Tai jokin vastaava. Mulla BMW:ssä sillointällöin kierrosluvun heitto ongelmia, vaihtoivat just ton lämp.tilan anturin!! Mutta ei toiminut ku kuukauden ja taas alkoi satunaiseti! Varsinkin kostee ilma aiheuttaa enempi sitä!
- varmatietooo
kaasuläppävika, käytäppäs liitin siitä kaasuboksin päästä irti virrat päällä ja sit takaisin, jos häiriö ei poistu ekalla kerralla kokeile uudestaan, jos eivät ko toimet tehoo menee läppä vaihtoon..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738