Elisabeth Haich

hmm...

Mistä saisin uudet Elisabeth Haichin tarot-kortit? Olen yrittänyt katsella netistä, mutta kaikissa tulee aina se tarot-kirja mukana ja en sitä kirjaa enää tarvitse koska se minulla on jo.

2

1194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarotpuu

Hei,

Haichin kirjan mukana tulevat Valttikortit (eli Suurten Salaisuuksien kortit, 22kpl) ovat lähes tulkoon samat kuin mitkä löytyvät Oswald Wirthin Tarot-pakasta. Haichin kortit ovat aavistuksen suuremmat kuin Wirthin, ja niiden värimaailma on hieman vaaleampi (esim. Wirthin korttien punainen on vaaleanpunainen Haichin korteissa). Lisäksi Haichilla korteissa on symbolinen ornamentointi, mitä taas Wirthin korteissa ei ole. Wirthin pakkaa ei nykyisin ole saatavana kuin standardina 78:n kortin pakkana, mutta voithan siitä jättää Pienen Arkanan pois ja käyttää vain Valtteja. Pakkaa löytyy esim. Unio Mysticasta ja Era Novasta, ehkä Suomalaisesta ja Akateemisesta myös. Wirthin pakka on painettu normaalille kartongille, eli sen puoleen kortit kestävät paremmin käytössä - Haichin kortit ovat melko ohutta julistepaperin tyyppistä materiaalia. Vertailun vuoksi Taikurin kortit molemmista pakoista:

Haichin Taikuri: https://www.aatma.fi/imgs/muut_tuotteet/haichtarot.jpg

Wirthin Taikuri: http://www.learntarot.com/osmaj01.gif

Terv. Tero / Tarotpuu

• Kirja ja kortit, nyt muutossa kadonneet. Haluaisin tietää mitä kirjassan kertoo hirtetystä, muistanko oikein hirtetyllä on toinen jalka koukussa. Ihan samoin nukun, en kylläkään pää alasapäin. Voisitko laittaa.
        kiittäen maagikko

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1517
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1380
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1146
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1109
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      68
      1085
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      981
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      905
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      900
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      831
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      813
    Aihe