Olen ollut kihloissa mieheni kanssa jo kohta 2-vuotta ja tuntuu siltä, että olemme ajautuneet kriisiin. Olemme kummatkin liian riippuvaisia toisistamme ja todella mustasukkaisia. Minä olen kylläkin vainoharhaisen mustasukkainen. Meillä on todella intohimoinen ja kiihkeä suhde, josta rakkautta ei puutu. Yksi asia puuttuu ainakin minulta pahasti ja se on luottamus! En kykene yhtään luottamaan, vaikka kuinka haluan ja yritän. Pyörittelen pikkupäässäni jatkuvasti ajatuksia siitä, jos mieheni pettäisi minua. Hän on luotettava ja sanonut sen tuhansia kertoja kuinka voin luottaa häneen. En vain osaa! Toisaalta tähän kaikkeen on syynsäkkin, sillä viime syksynä eräs muija väitti baarissa, että mun mies pettäis muo jatkuvasti! Uskon tuon olevan pelkkää valetta..mieheni on todistellut jo monesti ettei niin ikinä tekisi minulle ja minun pitää uskoa kumppaniini. Myöskin mieheni exät ovat liihoitelleet vieläkin hänen kimpussaan ja saan olla varpasillani koko ajan. Toisaalta mieheni ei ole tehnyt todistettavasti mitään väärin. Jos hän olisi pettänyt minua, niin tuskin hän jaksaisi aina todistella minulle uskollisuuttaan. Kuitenkin hän on hyvin kiltti ja aito ihminen. En tiedä enään mihin voin uskoa ja LUOTTAA! Tuntuu ahdistavalta epäillä koko ajan turhaan mutta en halua erota ikinä. pakko on kai kestää..
Kun ei pysty luottamaan!
EN jaksa..
0
1194
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692673
- 632614
- 681772
- 241607
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106