Olemme ajatelleet ensi talveksi etelänlomaa lastemme 7-v ja 12-v Egyptiin. Onko kokemuksia mihin siellä lasten kanssa kannattaisi mennä? Kiitos vastauksista :)
Egypti
2
318
Vastaukset
- sinnen vaaan
HEI, palasimme noin viikko sitten Egyptistä. Mukana kaksi teini-ikäistä ja yksi 3-vuotias. Kovasti tykkäsimme! Eli kohde oli Sharm el Sheikh, Finnmatkat, ja all inclusice Three Corners Kiroseiz. Tarkistakaa, jos varaatte, että saatte hotellista UUDELTA puolelta huoneen. Vanhan puolen huoneet aika kälyisiä! Uuden puolen hienoja.
Muuten hieno hotelli ja all iclusive aivan ehdoton!
Kukaan meistä ei saanut vatsatautia, toinenkin perhe oli mukana ja meitä oli yhteensä 9 ihmistä, silti ei mitään vatsavaivoja.
On tosi lämmintä, autiomaa, silti upeat kasvit ja kukkaloisto... Punainen meri uskomattoman lämmin! uima-altaat hienoja.- loma 2011
Kiitos vastauksestasi, kuulostaa tosi hvältä ehkä suuntamme tuonne jos matkat saamme haluttuun ajankohtaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857435- 965384
- 2574585
- 444485
- 623247
- 482666
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292312- 492303
- 412174