olen vähän päälle kakskymppinen mies ja olen muutamien deittipalveluiden käyttäjiä selannut, pariin otin yhteyttäkin. No yksin oli n. samanikäinen 2 lapsen yh-äiti joka oli 20kg ylipainoinen ei siinä mitään, harrastuksia tms tällä naisella ei ollut. Juttumme jäi puhelu/txt-tasolle vain, kunnes bongasin hänet suomi24:n palvelusta. Painoa ei oltu ilmoitettu ja harrastuksiin kuului mm. sali, lenkkeily sekä uiminen. En voinut muuta kuin nauraa, miksi pitää kusettaa random porukkaa netissä? siitähän jää kiinni kun face2face tapaaminen tulee ja siitä naisesta näkee että ei ole salia nähnytkään.
Moni saattaa nyt vittuilla et katkeruuttani selitän paskaa, mutta asian laita ei ole näin. Itse katkaisin välit tuohon ihmiseen, jutut ja muutenkaan homma ei synkannut. Jos en heti vastannut hänen viestiin niin tuli
" aha mielenkiinto tais loppua vai, hä? "
Netistä ei tod. löydy normaaleja ihmisiä, miksi muuten siellä postaa kuvaansa ja värittää "harrastuksiansa"
Valehtelu profiileissa
19
755
Vastaukset
- gdfsf
Tämähän riippuu ihan ihmisistä. Löytyy niitä, jotka tarvitsevat valheita saadakseen houkuteltua muita ja sitten löytyy niitä, jjotka ovat oikeasti juuri sitä, mitä profiilissa lukee. Yleensä silloin on myös kriteerit korkeammat, josta voi päätellä tiettyjä asioita.
- sami21v
sillä hyötyy jäähän siitä valheesta kiinni kuitenkin.
- 14+18
sami21v kirjoitti:
sillä hyötyy jäähän siitä valheesta kiinni kuitenkin.
ne luulee livenä hurmaavansa niin, että totuuden kaunistelut annetaan anteeksi
Voihan se harrastaa noita vaikka olis ylipainoinen. Monet harrastaa jotain, eivät kuitenkaan ehkä sitten niin usein tai niin kovaa tahtia.
Urheilun mainitseminen harrastuksena on minulle yhdentekevää koska se ei kerro kunnossa tai vartalonmallista pätkänvertaa.
Miehet netissä usein valehtelevat olevansa herrasmiehiä, sitten kuitenkin ruinaavat seksiä jossain vaiheessa. Varsinkin jos on sanonut ettei kiinnosta tavata ym.
Tuntuu että useimmilla ihmisillä on joku yleispätevä mielipide itsestään joka ei kuitenkaan sitten loppupeleissä pidä paikkaansa.- sami21v
erään toisen vastaavan palvelimen kautta tutustuin tähän ihmiseen ja nyt täällä suomi24: omassa treffi-palstalla tälle kyseiselle henkilö on käyttäjä missä kertoo nuo edellä mainitut harrastuksiinsa vaikka ei ole harrasta oikeesti mitään! Jösses lukekaa ennekuin alatte selittää.
sami21v kirjoitti:
erään toisen vastaavan palvelimen kautta tutustuin tähän ihmiseen ja nyt täällä suomi24: omassa treffi-palstalla tälle kyseiselle henkilö on käyttäjä missä kertoo nuo edellä mainitut harrastuksiinsa vaikka ei ole harrasta oikeesti mitään! Jösses lukekaa ennekuin alatte selittää.
No jos käyttäisit välimerkkejä ja kirjoituksesi olisi selkeämpi, sitä olisi myös helpompi ymmärtää.
sami21v kirjoitti:
Outoa kuvitella että urheilun harrastaminen olisi tae normaalipainolle.
Olet sinäkin näköjään netissä, et sitten ole "normaali" ihminen?- sami21v
sanna-76 kirjoitti:
Outoa kuvitella että urheilun harrastaminen olisi tae normaalipainolle.
Olet sinäkin näköjään netissä, et sitten ole "normaali" ihminen?enkä sanonut että itse haen seuraa, ei löydy profiilei tms jos selailen ja päätän ottaa yhteyttä johonkin se tekee epänormaalin vai? kyse oli siitä että läski muija selittää liikkuvansa ja eikä edes tee sitä, siitä puhe oli.
Joten mene noita läskien valehtelijoiden ylistyspuheita muualle pitää, susta ok valehdella vai? sami21v kirjoitti:
enkä sanonut että itse haen seuraa, ei löydy profiilei tms jos selailen ja päätän ottaa yhteyttä johonkin se tekee epänormaalin vai? kyse oli siitä että läski muija selittää liikkuvansa ja eikä edes tee sitä, siitä puhe oli.
Joten mene noita läskien valehtelijoiden ylistyspuheita muualle pitää, susta ok valehdella vai?Just just. Sä vaan selailet käyttäjiä? Etkä hae seuraa?
Miksi sä sitten tapasit jonkun jos et muka hae seuraa?
Itse sanoit: "Netistä ei tod. löydy normaaleja ihmisiä". Sä olet tavannut jonkun netistä, olet siis käyttäjä. Joten et ole normaali omien sanojesi mukaan.- sami21v
sanna-76 kirjoitti:
Just just. Sä vaan selailet käyttäjiä? Etkä hae seuraa?
Miksi sä sitten tapasit jonkun jos et muka hae seuraa?
Itse sanoit: "Netistä ei tod. löydy normaaleja ihmisiä". Sä olet tavannut jonkun netistä, olet siis käyttäjä. Joten et ole normaali omien sanojesi mukaan.baarien lisäksi, mutta sentään ole tekopyhä ja valehtele että mikä olen.
- hohhoijaa......
sanna-76 kirjoitti:
No jos käyttäisit välimerkkejä ja kirjoituksesi olisi selkeämpi, sitä olisi myös helpompi ymmärtää.
Ehkäpä sinä olet vain liian yksinkertainen. Kaikki muut saavat kyllä selvää.
sami21v kirjoitti:
baarien lisäksi, mutta sentään ole tekopyhä ja valehtele että mikä olen.
Joidenkin mielestä baareista ei löydy kuin juoppoja. Oletko sä sitten juoppo? Toi yleistäminen on suurimmaksi osaksi turhaa.
- niin tai näin
Ehkä hän tekee vastaavaa testiä kuin minä tein; laitoin kahdelle sivustolle tismalleen samanlaiset profiilit, joista toisessa oli paino ilmoitettu ja toisessa ei, molemmissa sama kuva. Kun paino oli ilmoitettu, sain todella vähän vastauksia, mutta kun paino ei ollut ilmoitettu, sain aivan hillittömästi viestejä! Ja kyseessä oli kokovartalokuva. ;D
Ei mun mielestä painoa tarvitse ilmoittaa jos on kuva, siitähän sen näkee kaikkein parhaiten miltä toinen näyttää.- sami21v
testiä tee, ainakaan en usko! Akka syö sillä verukkeella itsensä läskiksi että kun on saanut 2 lasta, pitää syödä kahden ihmisen edestä ja paskat. Vauva ottaa äidistään kaiken tarvittavan, missään ei lue että syö mäkkisafkaa aamuin illoin niin vauva voi hyvin. Sitä paitsi todella tyhmäkin oli vielä, oltiin txt-asteella niin ja heti kun ei vastaa nautasika alkaa lähettelee "jaahas, menikö mielenkiintoi vai???" viestejä, mikä osoitti ettei ihan joka pytyllä käy. No tulipahan nuo nettideitti-paskat koklattua, eiköhän kannata ihan siinä baari-meiningissä pysyä. Ei ainakaan tarvitse katsoa läskejä valehtelijoita, naurattaa vielkin "sali, lenkkeily ja lukeminen" *reps* =D
- KUSETTJAT24.FI
sami21v kirjoitti:
testiä tee, ainakaan en usko! Akka syö sillä verukkeella itsensä läskiksi että kun on saanut 2 lasta, pitää syödä kahden ihmisen edestä ja paskat. Vauva ottaa äidistään kaiken tarvittavan, missään ei lue että syö mäkkisafkaa aamuin illoin niin vauva voi hyvin. Sitä paitsi todella tyhmäkin oli vielä, oltiin txt-asteella niin ja heti kun ei vastaa nautasika alkaa lähettelee "jaahas, menikö mielenkiintoi vai???" viestejä, mikä osoitti ettei ihan joka pytyllä käy. No tulipahan nuo nettideitti-paskat koklattua, eiköhän kannata ihan siinä baari-meiningissä pysyä. Ei ainakaan tarvitse katsoa läskejä valehtelijoita, naurattaa vielkin "sali, lenkkeily ja lukeminen" *reps* =D
Että hyvin usein täällä on miehiä märisemässä heti jos joku kohta naisessa ei vastaa mielikuvia. Tai sitten kun joku akka sattuu kusettamaan tai jättämättä mainitsematta jotain seikkaa. Naiset on tässäkin viisaampia ja pysyttelevät hiljempaa.
Esimerkiksi minua on kusetettu muutaman kerran Esim. lapsien lukumäärästä ja siitä minkä ikäisiä lapset ovat asuvatko he kotona tms. Lisäksi on valehdeltu ikää ja painoa ja pituutta oltu suhteessa mutta silti muka sinkkuna jne..
Ikäväähän se on kun ei voi luottaa enää kehenkään mutta senkin riskin ottaa itse tietoisesti kun tänne laittaa ilmoituksen. Turha on väittää ja yleistää että vain naiset kusettaa. Samallaisia kusettajia on miehissä karkeasti sanottuna 20% vastanneista. Jotain faktaa silotetaan ja toista valehdellaan. Unohdetaan että kyseessä on elämän tärkein "työhaastattelu" että täällä jos missä ei kannata kusettaa jos haluaa oikeita ja pysyviä tuloksia.
Mä yleensä kysyn syyt kusetukseen ja jos en saa mitään vastausta tai kunnollisia syitä niin yleensä lähen meneen vaikka lounas oisi juuri laskettu pöytään. Koskaan en anna tänne mitään oikeita yhteystietoja kellekkään vaikka kuin olisi ihana mies..
LIIAN HYVÄÄ OLLAKSEEN TOTTA, siinä kohen kannattaa jo varoa koska yleensä se pitää kutinsa. - xtfghj
oli ottanu itestään "kulmakuvan", jossa ei näkynyt koko vartalo, vaan kasvot ja hieman ylävartaloa, ja hän näytti ihan ok:lta (ei näkynyt edes kaksoisleuka!). Mutta sitten kun tapasin hänet, niin oli kyllä aikamoinen yllätys, että hän onkin vain tanakka löllömaha kaksoisleukoineen. En ollut edes ensin tuntea häntä, kun kaupungin vilinässä tavattiin. En ollut alkuun edes uskoa, että hän tosiaankin on se, joka oli siinä profiilikuvassa! En ymmärrä, miten hän edes kehtasi ilmaantua paikalle tuollaisen kusetuksen jälkeen.
- voi elämän kevät....
KUSETTJAT24.FI kirjoitti:
Että hyvin usein täällä on miehiä märisemässä heti jos joku kohta naisessa ei vastaa mielikuvia. Tai sitten kun joku akka sattuu kusettamaan tai jättämättä mainitsematta jotain seikkaa. Naiset on tässäkin viisaampia ja pysyttelevät hiljempaa.
Esimerkiksi minua on kusetettu muutaman kerran Esim. lapsien lukumäärästä ja siitä minkä ikäisiä lapset ovat asuvatko he kotona tms. Lisäksi on valehdeltu ikää ja painoa ja pituutta oltu suhteessa mutta silti muka sinkkuna jne..
Ikäväähän se on kun ei voi luottaa enää kehenkään mutta senkin riskin ottaa itse tietoisesti kun tänne laittaa ilmoituksen. Turha on väittää ja yleistää että vain naiset kusettaa. Samallaisia kusettajia on miehissä karkeasti sanottuna 20% vastanneista. Jotain faktaa silotetaan ja toista valehdellaan. Unohdetaan että kyseessä on elämän tärkein "työhaastattelu" että täällä jos missä ei kannata kusettaa jos haluaa oikeita ja pysyviä tuloksia.
Mä yleensä kysyn syyt kusetukseen ja jos en saa mitään vastausta tai kunnollisia syitä niin yleensä lähen meneen vaikka lounas oisi juuri laskettu pöytään. Koskaan en anna tänne mitään oikeita yhteystietoja kellekkään vaikka kuin olisi ihana mies..
LIIAN HYVÄÄ OLLAKSEEN TOTTA, siinä kohen kannattaa jo varoa koska yleensä se pitää kutinsa."Naiset on tässäkin viisaampia ja pysyttelevät hiljempaa."
Ja nuo lukuisat naisten kirjoittamat märinäaloitukset miehistä ovat tietenkin vain miesten kirjoittelemia feikkijuttuja, eikö niin? xD xD - oli_kerran
xtfghj kirjoitti:
oli ottanu itestään "kulmakuvan", jossa ei näkynyt koko vartalo, vaan kasvot ja hieman ylävartaloa, ja hän näytti ihan ok:lta (ei näkynyt edes kaksoisleuka!). Mutta sitten kun tapasin hänet, niin oli kyllä aikamoinen yllätys, että hän onkin vain tanakka löllömaha kaksoisleukoineen. En ollut edes ensin tuntea häntä, kun kaupungin vilinässä tavattiin. En ollut alkuun edes uskoa, että hän tosiaankin on se, joka oli siinä profiilikuvassa! En ymmärrä, miten hän edes kehtasi ilmaantua paikalle tuollaisen kusetuksen jälkeen.
normaalipainoinen vaikka ilmoituksessa ilmoitti että on lihava. Arvaa olinko onnellisesti pettynyt...
- tuyiuhjasd
oli_kerran kirjoitti:
normaalipainoinen vaikka ilmoituksessa ilmoitti että on lihava. Arvaa olinko onnellisesti pettynyt...
sinäpä oletkin lihava ja katkera ämmä. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565460Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212387Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2491652- 1141647
- 931497
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3241181Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91173Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3301171