a, älykkö
b, äijä
c, kaunotar
d, rokkari
e, filosofi
f, nuija
g, hauskin
h, pahis
i, tavis
j, tosi nuija
kukas oli sit palstan
100
624
Vastaukset
- X & MEN
on kaik nuo ja enemänki!
löytyy nuo piirteet isommassa tai pienemmässä muodossa.
- salapoliiti.
ja oikea vastaus!
- vänksy
a, älykkö ~ yb
b, äijä ~ yrmio
c, kaunotar ~ timanttia
d, rokkari ~ Tarvisi nähdä kaikki, että tähän saisi jotain vastattua.
e, filosofi ~ runontaja
f, nuija ~ genio mente
g, hauskin ~ ttuplai saa tällä hetkellä sen viitan harteilleen :)
h, pahis ~ zisel ;)
i, tavis ~ monikin...
j, tosi nuija ~ oho, täällä oli geniolle vielä toinenkin paikka.- paartners
timanttian miesmakua...
- vänksy
Mun nikkini ei ole omakeksimäni, vaan palstalla saamani lempinimi, mutta itse pidän siitä hyvin paljon.
- ) kahinaaaaaa
palstalla on j
- BlueNightSatin
a, älykkö - jokainen jossain kohin..turha nostaa ketään ylemmäs se olis virhe..
b, äijä - hmm..rela taitaa olla aika äijämäinen..
c, kaunotar - moni ja jokainen jonku silmissä..
d, rokkari - moni..mutta ekana tulee genio mieleen..
e, filosofi - moni..mutta geniossa on tätäkin vikaa..
f, nuija - tähänki täsmää taas ihan kaikki..kukin vuorollaan..ihan saletti :)
g, hauskin - mm..mua huvittaa monien jutut..joko siks et ne on vitsikkäitä tarkoituksella tai tyypit muuten vaan huvittavia..
h, pahis - emmä ainakaan..alrightly on aika paha poika..
i, tavis - MÄ _o/ toisista olen kylläki friikki x')
j, tosi nuija - no taaski kaikki vuorollaan..en tiiä ainutakaan joka ei joskus olis ollu vähän nuija mun palsta historian aikana.. :) sori- Iaskin..väärin
Naiseltani tuollaista päättämättömyyttä joten sorry ja soromnoo peipi.
- BlueNightSatin
Iaskin..väärin kirjoitti:
Naiseltani tuollaista päättämättömyyttä joten sorry ja soromnoo peipi.
lol. Tää oli taas hyvä yritys. Ei taaskaan onnannu. Sorppa. :)
*levittele käsiään* - BlueNightSatin
BlueNightSatin kirjoitti:
lol. Tää oli taas hyvä yritys. Ei taaskaan onnannu. Sorppa. :)
*levittele käsiään*mun mielestä meissä kaikissa on sekä älykköä ja nuijaa. Se on ihan siitä kii miten asiaa haluaa katsoa..äijä taas on semmoi rasvanäppi ja isäntämäinen ukko elkeineen. Kaljaa kittaava pöhöttynyt pallo taas ei ole sitä. Ja ja geniohan tykkää rockista ja on muuteki minusta rock ja filosofi, ksoka hän ajattelee paljon asioita ja oivaltaakin aika paljon kaikkee. Toki taaskin vois sanoa, että niihän me kaikki omalla tavallaan. Mutta joteki toi gentsu nyt on jääny semmosena tyyppinä mun päähän. Ajattelija filosohvin perkele. Ja muusikon renttu. Sitten taas hauskoja on melkein kaikki, paitsi tosikot. No neki taas naurattaa just sillä omalla jäykkyydellään mua ihan helvetisti. x'D
Riittääkö? - BlueNightSatin
mun mielestä meissä kaikissa on sekä älykköä ja nuijaa. Se on ihan siitä kii miten asiaa haluaa katsoa..äijä taas on semmoi rasvanäppi ja isäntämäinen ukko elkeineen. Kaljaa kittaava pöhöttynyt pallo taas ei ole sitä. Ja ja geniohan tykkää rockista ja on muuteki minusta rock ja filosofi, ksoka hän ajattelee paljon asioita ja oivaltaakin aika paljon kaikkee. Toki taaskin vois sanoa, että niihän me kaikki omalla tavallaan. Mutta joteki toi gentsu nyt on jääny semmosena tyyppinä mun päähän. Ajattelija filosohvin perkele. Ja muusikon renttu. Sitten taas hauskoja on melkein kaikki, paitsi tosikot. No neki taas naurattaa just sillä omalla jäykkyydellään mua ihan helvetisti. x'D
Riittääkö?ja kauneuskin on sekä sisäistä, että ulkoista siksi meistä jokainen pystyy täyttää ne kriteerit. Ja kauneus on myös katsojan silmissä, joten ihan selkeetä. Jos taas jotain missimäistä kauneutta etsitään, niin uskosin et semmosta ei olla viellä ees nähty täällä. Kuka mitäki sitten kauniina pitää. Pahis on sitten taas kiusanhenki. ja toihan on..toi trolli semmoi. Vaikka mä kyllä siitä trollista taas tykkäänki. Mutta nii mähän oon mä..trolli lähes itsekkin. ;)
- palstaa seurannu
mun mielestä meissä kaikissa on sekä älykköä ja nuijaa. Se on ihan siitä kii miten asiaa haluaa katsoa..äijä taas on semmoi rasvanäppi ja isäntämäinen ukko elkeineen. Kaljaa kittaava pöhöttynyt pallo taas ei ole sitä. Ja ja geniohan tykkää rockista ja on muuteki minusta rock ja filosofi, ksoka hän ajattelee paljon asioita ja oivaltaakin aika paljon kaikkee. Toki taaskin vois sanoa, että niihän me kaikki omalla tavallaan. Mutta joteki toi gentsu nyt on jääny semmosena tyyppinä mun päähän. Ajattelija filosohvin perkele. Ja muusikon renttu. Sitten taas hauskoja on melkein kaikki, paitsi tosikot. No neki taas naurattaa just sillä omalla jäykkyydellään mua ihan helvetisti. x'D
Riittääkö?on niin totta. gentsu on älykös ja mieletön muusikko. toisin ku eräs joka luulee olevansa. mä komppaan sua !
- BlueNightSatin
palstaa seurannu kirjoitti:
on niin totta. gentsu on älykös ja mieletön muusikko. toisin ku eräs joka luulee olevansa. mä komppaan sua !
en oo koskaan kuullu gentsun musisoivan. Mutta toki kuunnellu linkkejä. Nii kyllä se mies ajatella osaa ja oivaltaa. Aika usein on oltava sama mieltä, vaikka toki joskus mielipiteet ja näkemykset eroaa rajustikkin. Mutta hei, meillä kaikilla on lupa siihin. Mut joo ei gentsua tyhmäksi voi sanoa. Ärsyttäväksi ehkä joskus..vaikka seki alkaa ole jo nii ja näin. :)
- päivän paras
palstaa seurannu kirjoitti:
on niin totta. gentsu on älykös ja mieletön muusikko. toisin ku eräs joka luulee olevansa. mä komppaan sua !
Voi olla aika kaukana muusikosta.
- loogisesti
en oo koskaan kuullu gentsun musisoivan. Mutta toki kuunnellu linkkejä. Nii kyllä se mies ajatella osaa ja oivaltaa. Aika usein on oltava sama mieltä, vaikka toki joskus mielipiteet ja näkemykset eroaa rajustikkin. Mutta hei, meillä kaikilla on lupa siihin. Mut joo ei gentsua tyhmäksi voi sanoa. Ärsyttäväksi ehkä joskus..vaikka seki alkaa ole jo nii ja näin. :)
sitte ideoit gentsun muusiko rentuks?
- listalla en
a, älykkö - buddy-love
b, äijä - yrmiö
c, kaunotar - emanuela (myös sisältä kaunis)
d, rokkari - ei hajuakaan
e, filosofi - au-liskot
f, nuija - zisel
g, hauskin - eewari
h, pahis - en tiiä
i, tavis - melkein kaikki
j, tosi nuija - anzzy- jkhjhö-h
Mahdat olla aika sairas, tai sitten naivi? Jos tämän keskustelupalstan mainitsemasi buddy-love olisi älykkö, olisi älykkyys sitten lähinnä häiriintyneisyyteen asti menevää sadismia, tuntemattoman trolliksi leimaamista vailla oikeuttavaa pohjaa ja jatkuvaa provosointia ja minun mielestäni sellainen ei edusta sitä, miten määrittelen käsitteen "älykkö". Joku yrmionne varmaan voikin olla teille "äijä" - ei tasan minun mielestäni. Missä muka nimimerkki au-liskojen filosofisuus näkyy? Eiks se kirjoita lähinnä joistakin kusipotista jne. sekopäisiä tekstejä - montaa pohdittua juttua en siltäkään provokaattorilta kaveriensa kompplaijalta ole nähnyt. Huumorisi taas sitten, on lähinnä sairasta, jos pidät tota mustamaalaus-eewarointia palstalla hauskana: minä en ainakaan ole tykännyt siitä, miten tuntemattomat raiskaavat minua em. ko. kaltaisilla puhutteluilla. Se on ollut silkkaa ilkeämielistä ahdistelua ja kiusantekoa minua kohtaan, se käytös ja vähintäänkin(!) sitä.
Nuijia palstaltanne löytyisi ehkä eniten? Yhteenkään älykköön en minä ainakaan vielä ole törmännyt, mutta ehkä normaalijärkisiä empaattisia aikuísia voi olla muutama palstan kävijä- vakkareissakin ( en tiedä). jkhjhö-h kirjoitti:
Mahdat olla aika sairas, tai sitten naivi? Jos tämän keskustelupalstan mainitsemasi buddy-love olisi älykkö, olisi älykkyys sitten lähinnä häiriintyneisyyteen asti menevää sadismia, tuntemattoman trolliksi leimaamista vailla oikeuttavaa pohjaa ja jatkuvaa provosointia ja minun mielestäni sellainen ei edusta sitä, miten määrittelen käsitteen "älykkö". Joku yrmionne varmaan voikin olla teille "äijä" - ei tasan minun mielestäni. Missä muka nimimerkki au-liskojen filosofisuus näkyy? Eiks se kirjoita lähinnä joistakin kusipotista jne. sekopäisiä tekstejä - montaa pohdittua juttua en siltäkään provokaattorilta kaveriensa kompplaijalta ole nähnyt. Huumorisi taas sitten, on lähinnä sairasta, jos pidät tota mustamaalaus-eewarointia palstalla hauskana: minä en ainakaan ole tykännyt siitä, miten tuntemattomat raiskaavat minua em. ko. kaltaisilla puhutteluilla. Se on ollut silkkaa ilkeämielistä ahdistelua ja kiusantekoa minua kohtaan, se käytös ja vähintäänkin(!) sitä.
Nuijia palstaltanne löytyisi ehkä eniten? Yhteenkään älykköön en minä ainakaan vielä ole törmännyt, mutta ehkä normaalijärkisiä empaattisia aikuísia voi olla muutama palstan kävijä- vakkareissakin ( en tiedä).Ja taas trollaamassa.
- jhkhjhö-h
buddy-love kirjoitti:
Ja taas trollaamassa.
Sinä et SIKA tule minua hulluksi nimittelemään! Otapas nyt huomioon, että minä olen ollut kyttäröintisi ja mustamaalaamisesi kohde, eikä toisinpäin. On SAIRASTA KÄYTÖSTÄ, että kaltaisesi S24- yhteisöä tunteva käy sillä tavalla keskustelupalstalla minun kimppuuni ja tekee asiatta minut pelleksi(!), kuin sinä olet tehnyt. Mahtaa olla tosi epäeettinen valopää(!), joka sun kaltaistes palstajuttuja komppailee. Ei ainakaan analytiikka sellaisella komppisakillas riitä normaaliin aikuisen ihmisen empatiaan - ei käy sääliksi sinua ja kaltaisiasi sadisteja(!). Fuularoitte ja ilkutte koko keskustelupalstaa KOKO AJAN ja idootit mukamas pätevät vielä osallistuvat sinun MINUUN KOHDISTUVAAN kiusaamiseesi... Mulla ei mitään koulutuksellisia pakkomielteitä tai pätemisen tarvetta ole, mutta pakko todeta, että toivottavasti (!!) SINUN komppaaja-idioottiesi joukossa ei ole YHTÄÄN akateemista.
Itse ainakin kuolisin häpeästä, jos olisin joku rekisteröitynyt ja sinun kaltaisesi sikailijan kiusantekoa tukisin, mutta MUN kohdallani sellainen idiotismi ei kylläkään ikinä olisi edes mahdollista!
Turpa kiinni kontekstivääristelijä! Mene hoitoon ja jätä mut rauhaan!! Vittu mitään henkilökohtaista kontaktia koskaan keneenkään hakenut ja te- sinä ja kaltaisesi riekutte ja rienaatte kimpussani KOKO AJAN.
- salapoliiti.
a, älykkö- dazu
b, äijä- alrighty
c, kaunotar- maniamania
d, rokkari- Genio.Mente
e, filosofi- ?
f, nuija- iivar
g, hauskin - rellu
h, pahis - crocuta
i, tavis - iivar
j, tosi nuija . iivar- U too
kaiffaa hippiä? well, that`s allright!
- alrighty
U too kirjoitti:
kaiffaa hippiä? well, that`s allright!
it's alright lol
- U too
alrighty kirjoitti:
it's alright lol
Alright is a common misspelling of all right. is it?
- alrighty
U too kirjoitti:
Alright is a common misspelling of all right. is it?
it's the abbreviated version of that. if it's commonly used by people, then it's not misspelling.
- U too
alrighty kirjoitti:
it's alright lol
so, cuul, to, spiik, inglish
- alrighty
U too kirjoitti:
so, cuul, to, spiik, inglish
almost as cool as to speak finnish.
- kjähhhhäää
alrighty kirjoitti:
it's the abbreviated version of that. if it's commonly used by people, then it's not misspelling.
- kjähhähääää
alrighty kirjoitti:
almost as cool as to speak finnish.
better to learn it lol
- alrighty
kjähhähääää kirjoitti:
better to learn it lol
you really should
- alrighty
kjähhhhäää kirjoitti:
seriously believe everything wikipedia says? dude, go to school.
- kjähhäää
alrighty kirjoitti:
seriously believe everything wikipedia says? dude, go to school.
difficult to see the thruth when you realise you`re wrong ?
- alrighty
kjähhäää kirjoitti:
difficult to see the thruth when you realise you`re wrong ?
I'm just saying that wikipedia isn't always a valid source of information.
Ps. it's truth, not thruth. - kähhäääj
alrighty kirjoitti:
I'm just saying that wikipedia isn't always a valid source of information.
Ps. it's truth, not thruth.and you never make invalid mistakes when you write quickly? i know it is thruth, for give my clumsy fingers. lol.
- alrighty
kähhäääj kirjoitti:
and you never make invalid mistakes when you write quickly? i know it is thruth, for give my clumsy fingers. lol.
joo, ehkä on meidän kaikkien parasta, että me kirjotetaan suomea, koska sillon säkin osaat kirjottaa selvästi.
Ps. first of all it is truth, and secondly it's forgive, not for give. oh and btw, what are invalid mistakes lol? - kjähhää
alrighty kirjoitti:
joo, ehkä on meidän kaikkien parasta, että me kirjotetaan suomea, koska sillon säkin osaat kirjottaa selvästi.
Ps. first of all it is truth, and secondly it's forgive, not for give. oh and btw, what are invalid mistakes lol?it is forgive, there is no " invalid mistakes" , just testing you, and get a life. good bye
- alrighty
kjähhää kirjoitti:
it is forgive, there is no " invalid mistakes" , just testing you, and get a life. good bye
I will thanks. you too, have a nice life and don't drink too much.
- Crocuta
"h, pahis - crocuta"
No eii... Eilen pidin päihdekasvatusta 6.-luokkalaisille ja tänään 8.-luokkalaisille. Mä mikään pahis ole. - hahah----
alrighty kirjoitti:
I will thanks. you too, have a nice life and don't drink too much.
Mika Häkkinen?
Kaikki tuo riippuu määrittelystä ja sen eri asteista ja jokaisen omasta päänsisällöstä, tunteista ja järjestä. :-)
- BIueNightSatin
saat kultu tuikata tänää mihi haluut ku toi oli nii fiksust taas sanottu =o) *krääh*
- BlueNightSatin
BIueNightSatin kirjoitti:
saat kultu tuikata tänää mihi haluut ku toi oli nii fiksust taas sanottu =o) *krääh*
älä yritä änkee väliin, sun käy kalpaten. x'D
- Iaskin..väärin
älä yritä änkee väliin, sun käy kalpaten. x'D
Älä nyt niuhota, otetaan se kimppakivaan mukaan :-)
- BlueNightSatin
Iaskin..väärin kirjoitti:
Älä nyt niuhota, otetaan se kimppakivaan mukaan :-)
kimpasta vällää..se on niitä varte jokka ei tiiä mitä miehen kanssa tehhään. Kaverit auttaa. x'D
- trust me
olen "vanhoillisin". pitäisköhän liittyä kristillisdemokraatteihin..
- lehmä hiljaa
siellä kärisee se räsäsen ämmä:(
- alrighty
a, älykkö - ttuplai.
b, äijä- Toljake.
c, kaunotar - LaRito.
d, rokkari - iivar-runoilija kaiketi.
e, filosofi - tonou (hienoja kirjotuksia on mieheltä tullu, te ette vaan ymmärrä lahjakkuutta).
f, nuija - timanttia.
g, hauskin - jokainen omasta mielestään.
h, pahis - jazuli.
i, tavis - vänksy, yb, timanttia ja muut vastaavat.
j, tosi nuija - dazu.kyl mieluummin ollu sun mielestä toi tosi nuija, mut tyydyn nyt sit tohon ordinary nuijaan :)
- alrighty
timanttia kirjoitti:
kyl mieluummin ollu sun mielestä toi tosi nuija, mut tyydyn nyt sit tohon ordinary nuijaan :)
no sä et ärsytä ihmisiä tarpeeks päästäksesi kilpailemaan tosi nuijan paikasta, joten sun täytyy vaan tyytyä siihen normaalin nuijan paikkaan.
alrighty kirjoitti:
no sä et ärsytä ihmisiä tarpeeks päästäksesi kilpailemaan tosi nuijan paikasta, joten sun täytyy vaan tyytyä siihen normaalin nuijan paikkaan.
riittää ett mä kuitenkin ärsytän sua :)
- alrighty
timanttia kirjoitti:
riittää ett mä kuitenkin ärsytän sua :)
ja siinäkin epäonnistut.
- alrighty
timanttia kirjoitti:
valehtele mussukka :):)!
eihän minun tarvitsekaan valehdella, vaan jätän sellaiset toimitukset sinulle, jolla on jo elämän verran kokemusta valehtelusta :D
alrighty kirjoitti:
eihän minun tarvitsekaan valehdella, vaan jätän sellaiset toimitukset sinulle, jolla on jo elämän verran kokemusta valehtelusta :D
muuten jahtais hani :)
- alrighty
timanttia kirjoitti:
muuten jahtais hani :)
no jos katsot tonne alkuun, niin sä vastasit mulle eikä toisinpäin, joten kukahan se tässä jahtaa ja ketä? timanttia, mä ymmärrän, että sä tarvitset miestä, mutta mulla ei ole mitään tunteita sua kohtaan, joten voit suoraan lopettaa haaveet siitä, että mä jahtaisin sua.
alrighty kirjoitti:
no jos katsot tonne alkuun, niin sä vastasit mulle eikä toisinpäin, joten kukahan se tässä jahtaa ja ketä? timanttia, mä ymmärrän, että sä tarvitset miestä, mutta mulla ei ole mitään tunteita sua kohtaan, joten voit suoraan lopettaa haaveet siitä, että mä jahtaisin sua.
sä mua seuraat ja arvostelet, turha väittää muuta.
- alrighty
timanttia kirjoitti:
eikö toljake antanu sulle vai? olishan se pitäny arvata... älä nyt hyvä ihminen mun kimppuun kuitenkaan sen takia käy
- alrighty
timanttia kirjoitti:
gfkthanksbye timanttia, oli ilo piestä sinut taas kerran väittelyssä.
alrighty kirjoitti:
gfkthanksbye timanttia, oli ilo piestä sinut taas kerran väittelyssä.
sä saat meidän keskusteluista nautintosi. Mä tarjoon sen mielellään että säkin saat jostain jotain pikkuinen.
- alrighty
timanttia kirjoitti:
sä saat meidän keskusteluista nautintosi. Mä tarjoon sen mielellään että säkin saat jostain jotain pikkuinen.
olen huomannut, että sä oot aina tarjoamassa nautintoa, varsinkin miehille. harmi kylläkin, että useimmat eivät huoli sitä, mitä kutsut nautinnoksi.
alrighty kirjoitti:
olen huomannut, että sä oot aina tarjoamassa nautintoa, varsinkin miehille. harmi kylläkin, että useimmat eivät huoli sitä, mitä kutsut nautinnoksi.
siinä on? Saahan ne sen nautinnon sieltä mistä haluavat.
- alrighty
timanttia kirjoitti:
siinä on? Saahan ne sen nautinnon sieltä mistä haluavat.
sinun kannaltasi.
- alrighty
timanttia kirjoitti:
saanut tarpeeksi kaikkea, joten huolesi on aiheeton.
ei se kyllä ihan siltä vaikuta :D
- tonou
Laitoin selityksen sulkuihin ettei vaan mene ihan ohi koko idea. Siis stna mulle tuli masku ja karvanen äijäolo sun kommentista mieleen. Tää on jotain mömmöä, joka kiertää elimistössä, varsinkin kun kehaisit mulla olevan filosofinen ote elämään.
cuul
(mä puristan sulle vähän tuoremehua. Et läthis hakeen mulle Tuttelia -hymiö) - alrighty
tonou kirjoitti:
Laitoin selityksen sulkuihin ettei vaan mene ihan ohi koko idea. Siis stna mulle tuli masku ja karvanen äijäolo sun kommentista mieleen. Tää on jotain mömmöä, joka kiertää elimistössä, varsinkin kun kehaisit mulla olevan filosofinen ote elämään.
cuul
(mä puristan sulle vähän tuoremehua. Et läthis hakeen mulle Tuttelia -hymiö)se mömmö, joka kiertää sun elimistössä, on adrenaliinia. ja sulla tosiaan on filosofinen ote elämään :D
- tonou
alrighty kirjoitti:
se mömmö, joka kiertää sun elimistössä, on adrenaliinia. ja sulla tosiaan on filosofinen ote elämään :D
Mikä eilin näitä mömmöjä erittää? Mä kilautan sille ja pyydän extra doussin.
- alrighty
tonou kirjoitti:
Mikä eilin näitä mömmöjä erittää? Mä kilautan sille ja pyydän extra doussin.
lisämunuaisen ydin muistaakseni. ja juu multa voi aina tilata lisää adrenaliinia, jos tarve vaatii :D
- tonou
alrighty kirjoitti:
lisämunuaisen ydin muistaakseni. ja juu multa voi aina tilata lisää adrenaliinia, jos tarve vaatii :D
Tämä meni sisätauti-melodramatiikaksi. Venäjältä ei varmaan kande tilaa mitään. Nehän ronkkii kuolleiltakin aivoja ja kähmii kasvuhormoneja, I think.
- alrighty
tonou kirjoitti:
Tämä meni sisätauti-melodramatiikaksi. Venäjältä ei varmaan kande tilaa mitään. Nehän ronkkii kuolleiltakin aivoja ja kähmii kasvuhormoneja, I think.
ei venäjään voi luottaa. ето правда. kannattaa vaan tilata suomalaisia tuotteita, niin homma hoituu.
alrighty kirjoitti:
ei venäjään voi luottaa. ето правда. kannattaa vaan tilata suomalaisia tuotteita, niin homma hoituu.
osaat venäjää....
- alrighty
timanttia kirjoitti:
osaat venäjää....
tulit sinäkin siihen sitte pällistelemään :D
sun kannattais vastata noihin juttuihin, mitä mä sulle vastasin alrighty kirjoitti:
tulit sinäkin siihen sitte pällistelemään :D
sun kannattais vastata noihin juttuihin, mitä mä sulle vastasinprofilointia.
- kiinnostunut neiti
timanttia kirjoitti:
osaat venäjää....
Minä isken alrightin!
- alrighty
timanttia kirjoitti:
profilointia.
mukava kuulla. tais muuten sulle tulla aika pahasti selkään noissa väittelyissä timanttia :D
- kiinnostunut neiti
alrighty kirjoitti:
mukava kuulla. tais muuten sulle tulla aika pahasti selkään noissa väittelyissä timanttia :D
Oletko vapailla markkinoilla? ;)
- mitä mitä mitä
kiinnostunut neiti kirjoitti:
Oletko vapailla markkinoilla? ;)
sullahan kasvaa jo parta! jees
- mitä mitä mitä
timanttia kirjoitti:
olisikin parempi...
läpi et kuka vastaa omiin teksteihin, kilsan päähä
mitä mitä mitä kirjoitti:
kiinnostunut neiti, jos sitä tarkoitat :)
- alrighty
mitä mitä mitä kirjoitti:
tiedokses mä en kirjottele puskista. se on sitte sun päätös uskotko vaiko et.
Tulin just tuulipukuostoksilta. Tai en ostanu vielä, kun en osannut päättää ottaisinko vihreän takin kanssa mustat tai vaaleet housut. Koska olen mallia tavis-suomalainen-nainen päätynen mustiin, ne ei tee jaloista niin paksuja :)
- I heart y.b.
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Tulin just tuulipukuostoksilta. Tai en ostanu vielä, kun en osannut päättää ottaisinko vihreän takin kanssa mustat tai vaaleet housut. Koska olen mallia tavis-suomalainen-nainen päätynen mustiin, ne ei tee jaloista niin paksuja :)
Oot kyl niin kuuma pakkaus tuulipuvussa
- khköhjkhj
Eiks teillä kaltaisillas penikoilla ole kavereita livessä tai elämää yhtään vai, kun pitää internetin keskustelupalstalla koko ajan kysellä?
Vois olettaa, että ikäänkuin joku 15-vuotiaiden kerho siinä kehumassa toisiaan.- alrighty
voit liittyä kerhoon, vaikka oletkin vasta 14.
- khköhjkhj
alrighty kirjoitti:
voit liittyä kerhoon, vaikka oletkin vasta 14.
Pää kiinni. Etkös sä olllut se julkisesti valehteleva ja minua kiusaava sekopää, joka jokin aika sitten väitti mukamas totuutena mulle, että mulla olisi jotakin henkilökohtaisempaakin kanssakäymistä kanssasi, vaikkei se missään määrin pidä paikkaansa...Ja sitten kun _asiallisesti_ heitin korjausta väitteeseesi, häipyivät ne viestini salamana palstalta.
Milläs saatanan oikeudella riekut ts. riekutte kimpussani puhumassa em. ko. kaltaisia asioita, kun en ole tuttusi? Enkä edes S24:n jäsen. Vainotkaa pelle toisianne rekisteöityneet keskenänne ja jättäkää mut TAVALLINEN KESKUSTELUPALSTAVIERAILIJA rauhaan. Ilmeisestikään normaali kulloisessakin sanotussa pitäytyvä keskustelu ei teiltä onnistu. Vitun takertujat ja kyylät. - alrighty
khköhjkhj kirjoitti:
Pää kiinni. Etkös sä olllut se julkisesti valehteleva ja minua kiusaava sekopää, joka jokin aika sitten väitti mukamas totuutena mulle, että mulla olisi jotakin henkilökohtaisempaakin kanssakäymistä kanssasi, vaikkei se missään määrin pidä paikkaansa...Ja sitten kun _asiallisesti_ heitin korjausta väitteeseesi, häipyivät ne viestini salamana palstalta.
Milläs saatanan oikeudella riekut ts. riekutte kimpussani puhumassa em. ko. kaltaisia asioita, kun en ole tuttusi? Enkä edes S24:n jäsen. Vainotkaa pelle toisianne rekisteöityneet keskenänne ja jättäkää mut TAVALLINEN KESKUSTELUPALSTAVIERAILIJA rauhaan. Ilmeisestikään normaali kulloisessakin sanotussa pitäytyvä keskustelu ei teiltä onnistu. Vitun takertujat ja kyylät."Vainotkaa pelle toisianne rekisteöityneet keskenänne"
katso tätä ketjua ja ällisty.
muuten sun kannattaa varmaan vähän kiinnittää huomiota noihin kirjoitusvirheisiin. en tarkota, että mä kirjottaisin puhdasta suomea, mutta virheet kuten "rekisteöityneet" on ikäviä. khköhjkhj kirjoitti:
Milläs saatanan oikeudella riekut ts. riekutte kimpussani puhumassa em. ko. kaltaisia asioita, kun en ole tuttusi? Enkä edes S24:n jäsen. Vainotkaa pelle toisianne rekisteöityneet keskenänne ja jättäkää mut TAVALLINEN KESKUSTELUPALSTAVIERAILIJA rauhaan. Ilmeisestikään normaali kulloisessakin sanotussa pitäytyvä keskustelu ei teiltä onnistu. Vitun takertujat ja kyylät.SANO SITÄ LIHAVAKSI!
- khköhjkhj
alrighty kirjoitti:
"Vainotkaa pelle toisianne rekisteöityneet keskenänne"
katso tätä ketjua ja ällisty.
muuten sun kannattaa varmaan vähän kiinnittää huomiota noihin kirjoitusvirheisiin. en tarkota, että mä kirjottaisin puhdasta suomea, mutta virheet kuten "rekisteöityneet" on ikäviä.En voi lakata ihmettelemästä, että millä oikeudella esimerkiksi sinäkään vaadit minulta puhtaan kieliopin käyttöä, kun ilmaisusi on tuota luokkaa, kuin näyttää... Valitettavasti minä en pysty kirjoittamaan kieliopillisesti verraten tyylipuhdasta ilmaisua, kuin ainoastaan innostuessani älyllisesti lukemastani. Kun näen joitakin hienoja ajatuksia, joihin voin vastata innostuneesti pohtien ja jos saan osakseni tavanomaista kunnioitusta vastakeskustelijoilta, alan skarpata kielellisesti ihan kuin itsestään ja ilman yritystä, eikä ole edes vaikeaa.
Kuitenkin; lukiessani esim. tämän ketjun aloittajan tyyppisiä, minun näkökulmastani verraten hämäriä ketjuja, on minun vaikeaa nähdä motiivia sille, että miksi minun pitäisi edustaa kielioppia tai
kirjoittajajoukosta poikkeavaa asiallisuuttakaan, noin erityisesti? Ja miksi tekisin niin muutenkaan, jos ja kun kerran minua mustamaalataan minulle tuntemattomien S24- rekisteröityneiden lapsellisten sadistikiusaajien taholta, kuten kokemukseni tällä keskustelupalstalla käydessäni on osoittanut? Mistä minä voin tietää, että mitä te - sinä ja kaltaiseni- selkäni takana vittuiroitte? Ihanko tässä teille kyylille pitäisi oikein syvällisiäkin ajatuksianikin jaella vai, ja vieläkö kenties ihan jopa siitä syystä, että pääsisitte ronkkimaaan tms. ja/tai vääristelemään tekstejäni? Siinä vaiheessa mulla loppui kiinnostus kirjoittaa syvällisesti, kun kävi ilmi, että arvon palstanne kompparisakit pitävät minua pilkkanaan ja että minut on jotenkin sairaalla tavalla leimattu itseni tietämättä.
En montaakaan aikuisen oloista keskustelijaa ole Miehen Logiikka- palstalla nähnyt. Eikä ole miellyttävää tulla kohdelluksi aina jollakin "asenteella". Jotkut arvon palstanne kakaroista suorastaan näkyvät nauttivan, kun pääsevät aina jänkyttämää minulle vastaan, teilaamaan minua tai kritisoimaan. Itse sen sijaan olen ainakin näihin päiviin asti suhtautunut palstan keskustelijoihin tekstisisältöjen perusteella - tiedä viittiiks sitäkään enää, kun itseänikin kerran kohdellaan pelkällä mielivallalla aina ja usein omahyväisesti edes lukematta sitä, mitä viestissäni sanon. Hullun hommaahan se oikeastaan on ollut argumentoida em. ko. kaltaisillesi, jotka eivät argumentointia näy arvostavan tai keskustelemisesta muutenkaan juuri perustavan... - khköhjhj
dazu kirjoitti:
SANO SITÄ LIHAVAKSI!
Mene sinäkin siitä vittuun, mikä outo dazu nyt lienetkin. En halua leimautua jotenkin kaverilliseksi MYÖSKÄÄN sinun kanssasi, kun en tuttusi millään tasolla ole.
Eiks sun nimimerkkis sitäpaitsi ole se sekopää, joka mua - sua tyystin tuntematonta naista- on analysoinut ahdistelevilla psykoanalyyseilla tällä keskustelupalstalla ja jolla näkyy mitä ilmeisimminkin olevan kummallinen pakkomielle esim. yhteenkin nimimerkkiin, jonka joku sadistinen sekopää tahallaan mun teksteissäni käyttämisen perusteella huomaamastaan itselleen rekkasi ja edes todennäköisimminkin vaivautumatta kertomaan, ettei hänen jutuillaan tai tekemisillään ole mitään tekemistä minun kanssani?
Jumalauta ei ole hauskaa käydä internetin julkisella keskustelupalstalla, kun häiriköt tietämättä mustamaalaa ja rääkkää(!!) . Pitäiskö mun tässä alkaa käyttää nimimerkkiä "omenatyythausen" vaikka? (Näin kun toi nimimerkkikenttään jotakin kirjoittaminen näkyy S24:ssa kuitenkin olevan pakollista...) Mitä veikkaat datzulivaimikä sinä sitten ahdistelija oletkaan, että kauanhan siinä kestäisi, kun joku esiintyisi ns. minuna selän takanani tai että kun joku feikkaisi kusipäätampioille tyhmille kyseenalaistamiskyvytömille törkiöille palstatodellisuutta? Ehtisinkö käyttää sitä nimimerkkiä viisi kertaa, kenties kaksi viikkoa, vaiko mikä teillä - noin teillä mitä lie "rekattuja" olettekaan ( minä en tiedä), toi raja on, ennen kuin käytte limaisiksi ja luulotteleviksi? Vittu mikä termi muuten toi "rekattu"... Voi jumalauta missään nähnyt tollasta sakkia, kuin te: tyypit ei yhtään osaa keskustella keskustelupalstalla. - Kettu-Neiti 28
khköhjhj kirjoitti:
Mene sinäkin siitä vittuun, mikä outo dazu nyt lienetkin. En halua leimautua jotenkin kaverilliseksi MYÖSKÄÄN sinun kanssasi, kun en tuttusi millään tasolla ole.
Eiks sun nimimerkkis sitäpaitsi ole se sekopää, joka mua - sua tyystin tuntematonta naista- on analysoinut ahdistelevilla psykoanalyyseilla tällä keskustelupalstalla ja jolla näkyy mitä ilmeisimminkin olevan kummallinen pakkomielle esim. yhteenkin nimimerkkiin, jonka joku sadistinen sekopää tahallaan mun teksteissäni käyttämisen perusteella huomaamastaan itselleen rekkasi ja edes todennäköisimminkin vaivautumatta kertomaan, ettei hänen jutuillaan tai tekemisillään ole mitään tekemistä minun kanssani?
Jumalauta ei ole hauskaa käydä internetin julkisella keskustelupalstalla, kun häiriköt tietämättä mustamaalaa ja rääkkää(!!) . Pitäiskö mun tässä alkaa käyttää nimimerkkiä "omenatyythausen" vaikka? (Näin kun toi nimimerkkikenttään jotakin kirjoittaminen näkyy S24:ssa kuitenkin olevan pakollista...) Mitä veikkaat datzulivaimikä sinä sitten ahdistelija oletkaan, että kauanhan siinä kestäisi, kun joku esiintyisi ns. minuna selän takanani tai että kun joku feikkaisi kusipäätampioille tyhmille kyseenalaistamiskyvytömille törkiöille palstatodellisuutta? Ehtisinkö käyttää sitä nimimerkkiä viisi kertaa, kenties kaksi viikkoa, vaiko mikä teillä - noin teillä mitä lie "rekattuja" olettekaan ( minä en tiedä), toi raja on, ennen kuin käytte limaisiksi ja luulotteleviksi? Vittu mikä termi muuten toi "rekattu"... Voi jumalauta missään nähnyt tollasta sakkia, kuin te: tyypit ei yhtään osaa keskustella keskustelupalstalla.ehdottomasti Kukkomies.
- khköhjhj
Kettu-Neiti 28 kirjoitti:
ehdottomasti Kukkomies.
Jaa Kukkomiehen naiskamuko, eli siis minua rääkännyt siinä puheessa? Mä en ole ihan tyhmä, uskotko. Huolimatta siitä, etten ole perehtynyt tähän palstaan, olen joskus pitkiäkin aikoja käymättä koko keskusteluissa, en yhtäkään kirjoittajaa tunne, enkä tiedä, että mitä kustannuksellani olette sikailleet tai pätkääkään tunne ainakaan S24.aa, on ollut kaksi korostuneen halpaa kirjoittajaa palstalla: toinen mies ja toinen nainen. Se nainen sellainen, että on pilkannut minua kuin joku täysin moraaliton pyskopaatti (mahdollisesti onkin sitten sellainen?) ja toinen mieskirjoittaja, joka on pikkusen pihalla realiteeteista, mutta osannee auttavasti kirjoittaa ja tarvittaessa varmasti mielistellä.
Eikä ole se nimimerkki Kukkomies minusta älykkö. Sillä on aika limainen yleistyyli ja lisäksi usein fanaattisia väitteitä. Me dislike. Ja kuka onkaan psykopaatti-nainen, joka minua toista naista on kiusannut.....Tadaa...Joku räkäpää, minun mielestäni. Ei mikään fiksu. Kukaan täyspäinen ei ala jatkuvaluontoisesti rääkätä yhtä samaa ja ei- S24n jäsenistöön edes kuuluvaa ja internetin keskustelupalstalla keskustelemassa käyvää kirjoittajaa internetin samaisella julkisella keskustelupalstalla siten, kuin sinä ja te muut Kökkömiehenne. Toki varmasti sivistykseni ja älykkyyteni kai pilkistää sieltä välistä joskus, kuten myös inhimillisyys ja vilpittömyys, mitkä suorastaan loistavat minusta, mutta toi ei ole peruste joutua huomionne kohteeksi vastoin tahtoani. Ymmärrätkö molottaja? Tarpeeksi rankkaa sikailua on jo katsoa nimimerkki-fuularointiakin palstalla - kuvottavaa ja täydellisesti sivistyneen keskustelun vastaista toimintaa se(kin), mielestäni.
Tämä keskustelupalsta on saastainen. - khköhjhj
khköhjhj kirjoitti:
Jaa Kukkomiehen naiskamuko, eli siis minua rääkännyt siinä puheessa? Mä en ole ihan tyhmä, uskotko. Huolimatta siitä, etten ole perehtynyt tähän palstaan, olen joskus pitkiäkin aikoja käymättä koko keskusteluissa, en yhtäkään kirjoittajaa tunne, enkä tiedä, että mitä kustannuksellani olette sikailleet tai pätkääkään tunne ainakaan S24.aa, on ollut kaksi korostuneen halpaa kirjoittajaa palstalla: toinen mies ja toinen nainen. Se nainen sellainen, että on pilkannut minua kuin joku täysin moraaliton pyskopaatti (mahdollisesti onkin sitten sellainen?) ja toinen mieskirjoittaja, joka on pikkusen pihalla realiteeteista, mutta osannee auttavasti kirjoittaa ja tarvittaessa varmasti mielistellä.
Eikä ole se nimimerkki Kukkomies minusta älykkö. Sillä on aika limainen yleistyyli ja lisäksi usein fanaattisia väitteitä. Me dislike. Ja kuka onkaan psykopaatti-nainen, joka minua toista naista on kiusannut.....Tadaa...Joku räkäpää, minun mielestäni. Ei mikään fiksu. Kukaan täyspäinen ei ala jatkuvaluontoisesti rääkätä yhtä samaa ja ei- S24n jäsenistöön edes kuuluvaa ja internetin keskustelupalstalla keskustelemassa käyvää kirjoittajaa internetin samaisella julkisella keskustelupalstalla siten, kuin sinä ja te muut Kökkömiehenne. Toki varmasti sivistykseni ja älykkyyteni kai pilkistää sieltä välistä joskus, kuten myös inhimillisyys ja vilpittömyys, mitkä suorastaan loistavat minusta, mutta toi ei ole peruste joutua huomionne kohteeksi vastoin tahtoani. Ymmärrätkö molottaja? Tarpeeksi rankkaa sikailua on jo katsoa nimimerkki-fuularointiakin palstalla - kuvottavaa ja täydellisesti sivistyneen keskustelun vastaista toimintaa se(kin), mielestäni.
Tämä keskustelupalsta on saastainen.Ja lisään edeltävään kirjoitukseeni: niin siis noiden minua kiusanneiden moraalittoman mies- & nainen- kaksikon ( varmaan käyttänevät moniakin nimimerkkejä, niinkö?) lisäksi on sitten tietysti varmaan ollut ainakin joku mielenterveysongelmainen miespolo, jolla on ollut pakkomielle minuun ja jonka kyseenalaisen ansion vuoksi saatan olla "esilläkin"(?), vaikken asiaan velvoitettu (yäk!) ole. Asia ei ole vastuullani, jos niin olisi.
Ja lisättäköön vielä sen verran, että minua kiusanneella psykopaatti(?)naisella lienee palstalla myös toisia ja kanssaan melkein yhtä kusipäisiä kiusaaja-keski-ikäisvähänkoulutettujakateellisiakaikille ämmiä, jotka komppaavat kyseisen naiskiusaajani juttuja ja tuntuvat nauttineen puolustuskyvyttömään muhun kohdistuneesta jatkuvasta julkipilkasta. Lisäksi lienee joku semisekopää-nettinortähtänyt sakki ( en tiedä koostaan), joille ei äitinsä varmastikaan opettanut, että miten sitä keskustelupalstoilla oikein aikuisten kesken toimitaan: nuo narsistit kuvittelevat, että kaikki tässä julkikeskustelussa sanottu liittyisi heihin, vaikkei liitykään ja osa heistä on myös kiusannut minua aktiivisesti.
Pervoja en jaksa analysoida. - Kettu-Neiti 28
khköhjhj kirjoitti:
Ja lisään edeltävään kirjoitukseeni: niin siis noiden minua kiusanneiden moraalittoman mies- & nainen- kaksikon ( varmaan käyttänevät moniakin nimimerkkejä, niinkö?) lisäksi on sitten tietysti varmaan ollut ainakin joku mielenterveysongelmainen miespolo, jolla on ollut pakkomielle minuun ja jonka kyseenalaisen ansion vuoksi saatan olla "esilläkin"(?), vaikken asiaan velvoitettu (yäk!) ole. Asia ei ole vastuullani, jos niin olisi.
Ja lisättäköön vielä sen verran, että minua kiusanneella psykopaatti(?)naisella lienee palstalla myös toisia ja kanssaan melkein yhtä kusipäisiä kiusaaja-keski-ikäisvähänkoulutettujakateellisiakaikille ämmiä, jotka komppaavat kyseisen naiskiusaajani juttuja ja tuntuvat nauttineen puolustuskyvyttömään muhun kohdistuneesta jatkuvasta julkipilkasta. Lisäksi lienee joku semisekopää-nettinortähtänyt sakki ( en tiedä koostaan), joille ei äitinsä varmastikaan opettanut, että miten sitä keskustelupalstoilla oikein aikuisten kesken toimitaan: nuo narsistit kuvittelevat, että kaikki tässä julkikeskustelussa sanottu liittyisi heihin, vaikkei liitykään ja osa heistä on myös kiusannut minua aktiivisesti.
Pervoja en jaksa analysoida.En ole mikään Kukkomiehen "naiskamu". Kirjoittelen tosi harvoin tälle palstalle.
- khköhjhj
Kettu-Neiti 28 kirjoitti:
En ole mikään Kukkomiehen "naiskamu". Kirjoittelen tosi harvoin tälle palstalle.
Jaa? No sitten...Hmph. Sori. Yleensä tän keskustelupalstan rekisteröityneet tuntuvat vaan kehuvan toisiaan ja siksi keskustelu varmaan niin kuollutta onkin.
Musta nimimerkki Kukkomies on imelä.:)
- au-liskot
löyty, poista nyt tääkin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857425- 965374
- 2554554
- 444465
- 623237
- 482656
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292302- 492293
- 412164