Kaverini osti kepulaiselta maanviljelijältä auton ja lupasin kyyditä kaverini autoa hakemaan.
Tullessamme kepulaisen maanviljelijän tilalle, isäntä oli ryypännyt pontikasta itsensä sammuksiin ja makasi uunin pankolla. Emäntä oli pöydän ääressä täyttelemässä tukiaisihakemuksia ja aikamiespoika oli takahuoneessa, luki Jallua ja veti käteen.
Autokaupasta ei tullut lopulta mitään, sillä isäntä oli sammuneena ja emäntä sanoi ettei auto ollut myytävänä.
Tätä se on arki kepulaisilla maatiloilla.
Vierailu kepulaisella maatilalla
Auton ostajan kaveri
5
137
Vastaukset
- ei
?????
- Auton ostajan kaveri
...luottamustehtävissä
- Asseri Nyyperi
No kyllähän tuo käytös jo paljastaa kepuliksi.
Tämä tarina kuvaa hyvin arkea tyypillisellä KEPUtilalla.
- Punikki N;0 11786549
Olisit ees paremman tarinan keksinyt? Tuotahan ei usko vanha pirukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363847- 122596
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372015Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311556- 1251521
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo5001290- 841289
- 141266