X Factorin paras on ehdottomasti Samuli. Hän suorastaan hurmaa.Hänellä on kaikkea mitä kunnollisessa ja komeassa miehessä vain voi olla. Hänellä on kauniit silmät ja paras lauluääni.Jopa parempi kuin mitä omani. Samulissa on X Factoria eli sitä jotain. Tietäisitte vain. Gugi teki oikein kun valitsi Samulin finaaliin.Sanon tässä välissä että jokainen joka on eri mieltä voi jättää kommenttinsa kissoille pureskeltavaksi.Minähän tunnetusti puhun niin kuin asiat on. Samuli on niin ihana.Mienäsin ruveta itkeen kun Samuli esiintyi.Se on niin ihana. Mulla on nyt niin ikävä sitä kuin olla ja taitaa.Voin vuodattaa tähän kaikki tunteeni häntä kohtaan jos vain jaksatte lukea. Jos jaksatte niin vastatkaa jos ette niin voitte jättää asianne kertomatta.Oon sen suhteen tiukka sitte. Kaikki adjektiivit eivät edes voi kuvata Samulia.Samuli on NIIIIIIIIN IHANAAAA
Samuli on parempi kuin kukaan muu!!!!
3
296
Vastaukset
- x-factorkatsoja
Oon täysin samaa mieltä!! Ehdottomasti sais voittaa koko skaban, ja menestyä sen jälkeen, haluun nähä Samulia vielä x-factorin jälkeenki!
- saara.h15
Minä tässä vielä.Kun kuulin mitä Samuli kertoi siinä videossa itsestään niin mulle tuli itku.Oikeesti.Samuli on niin ihana.Samuli ei saa antaa periks.Ei elämässä eikä missään muussakaan.Joten sanon sulle Samuli elä anna periksi.Tosi tosi paljon tsemii kulta jatkoon.Sä oot ykkösmies
- fangirl90
saara.h15 kirjoitti:
Minä tässä vielä.Kun kuulin mitä Samuli kertoi siinä videossa itsestään niin mulle tuli itku.Oikeesti.Samuli on niin ihana.Samuli ei saa antaa periks.Ei elämässä eikä missään muussakaan.Joten sanon sulle Samuli elä anna periksi.Tosi tosi paljon tsemii kulta jatkoon.Sä oot ykkösmies
Onneks Samuli ei oo antamassakaan periks, päin vastoin, sehän tulee voittaa koko x-factorin! Ihana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622522
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151332
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251066