Mikä siellä sosiaali- ja terveyslautakunnassa mättää? Mikä tämä luottamuspula on ja kehen/keihin se kohdistuu? Mistä se juontaa juurensa? Onhan tämä nyt kummallista salailua, kun ei asiasta tiedoteta avoimesti!! Onko kenties lautakunnan puheenjohtaja Kivi astunut liian suurille varpaille vai mikä on? Kuka tietää ja kertoo?
Vaadin tietoa!
20
982
Vastaukset
- avoimuus ei ole in
ei valittu selvitysjoukkoon vammaisneuvoston pj:n ominaisuudessa vaikka on aloite sisällä juuri vammaiskuljetuksista.
- Lumihiutaleita hilja
varmaan tarvittu. Mitä on ulkona Lumiukon kanssa?
-Perus-Pekka
Ehkä niin on parempi. - Kyselen vaan
Mitä se vanmaisneuvosto tähän kuuluu.
- Lunakuu
Kyselen vaan kirjoitti:
Mitä se vanmaisneuvosto tähän kuuluu.
vammaisten ja sairaitten sotkeminen puoluepolitiikkaan! Kristillisdemokraattien härski uskonnolla ja sairauksilla leikkiminen on saamassa jatkoa. Heikomman ihmisen hätä ei ole poliittinen ase. Persutkin on aloittanut leikkimisen.
- me seurataan kyllä
Lunakuu kirjoitti:
vammaisten ja sairaitten sotkeminen puoluepolitiikkaan! Kristillisdemokraattien härski uskonnolla ja sairauksilla leikkiminen on saamassa jatkoa. Heikomman ihmisen hätä ei ole poliittinen ase. Persutkin on aloittanut leikkimisen.
jota Pekka tekee vammaisneuston kanssa yhdessä. Sotessa joka on valittu suhteellisen vaalitavan mukaan vastuuta ei tunnu kantavan kukaan ja nyt luottamuspulakin on puoluepolitikointia eduskuntavaalien alla.
- luottamuspula
Tulihan sitä tietoa tänä aamuna lehdessä. Minusta on harmillista, että Kivi joutuu eroamaan, sillä hän on ensimmäinen lautakunnan puheenjohtaja, joka on ottanut härkää sarvista ja ollut selkeästi potilaiden puolella tässä suuressa lääkärihässäkässä. Hän on kuunnellut ja vastannut ystävällisesti potilaille ja neuvonut heitä, jotka ovat kokeneet tulleensa kaltoinkohdelluksi terveysasemalla. Hän on tiedottanut asioista avoimesti ja julkisesti. Tämä ei sitten vissiin käy!
Voutilainen tuntuu olevan medOnen talutusnuorassa, joten tähän loppui tiedonsaanti terveysaseman asioissa. Kummastelen myös Kurosen nuoleskelevaa asennetta Voutilaisen suuntaan! Kivelle iso kiitos, voisi kai kiteyttää tämän hässäkän sanoin: omat koirat purivat?- Luo-bio
mikä on lautakunnan tehtävä. Puheenjohtajan tehtävä on tasapuoliseti tuoda asiat esille ja käsittelyyn lautakunnassa. Sooloilu ei kuulu kuvioihin. Meillä on potilasasiamiehiä ja muita verkkoja saadaksemme asiamme kuuluviin. Henkilöasioitten setviminen julkisesti kun toista osapuolta ei voi kuulla, on törkeää. Tämä Kristillisdemokraattinen tapa nostaa omaa häntäänsä ei ole yhteisten asioitten hoitamista. Outo asetelma on kun lähihoitajien luottamusmies on tuomitsemassa työnantajaa, poliittisessa järjestelmässä. Olisi aivan sama jos suntio paimentaisi piispaa.
- kalikka kalahti??
Luo-bio kirjoitti:
mikä on lautakunnan tehtävä. Puheenjohtajan tehtävä on tasapuoliseti tuoda asiat esille ja käsittelyyn lautakunnassa. Sooloilu ei kuulu kuvioihin. Meillä on potilasasiamiehiä ja muita verkkoja saadaksemme asiamme kuuluviin. Henkilöasioitten setviminen julkisesti kun toista osapuolta ei voi kuulla, on törkeää. Tämä Kristillisdemokraattinen tapa nostaa omaa häntäänsä ei ole yhteisten asioitten hoitamista. Outo asetelma on kun lähihoitajien luottamusmies on tuomitsemassa työnantajaa, poliittisessa järjestelmässä. Olisi aivan sama jos suntio paimentaisi piispaa.
mutta tuosta potilasasiamiehestä ei ole mitään apua missään asiassa. Ihan sama valitat hänelle tai et, mitään ei tapahdu, mikään ei korjaannu! Ja tästä on ihan omakohtaista kokemusta! Sama homma tämän hallintoylilääkärin kohdalla! Itse sain todella tikkuisen vastauksen häneltä, kun rohkenin arvostella hänen tapaansa toimia, tai pikemminkin olla toimimatta. Kivi on vastannut todella ystävällisesti ja neuvonut myös, mihin voi valittaa seuraavaksi, jos nämä instanssit eivät korvaansa lotkauta. Politiikasta en mitään tiedä, enkä hänen toimistaan luottamusmiehenä. Olen tosin sitä mieltä, että luottamusmiehen tehtävänä nimenomaan on pitää työntekijöiden puolta. Vai olenko väärässä?
- Luo-bio
kalikka kalahti?? kirjoitti:
mutta tuosta potilasasiamiehestä ei ole mitään apua missään asiassa. Ihan sama valitat hänelle tai et, mitään ei tapahdu, mikään ei korjaannu! Ja tästä on ihan omakohtaista kokemusta! Sama homma tämän hallintoylilääkärin kohdalla! Itse sain todella tikkuisen vastauksen häneltä, kun rohkenin arvostella hänen tapaansa toimia, tai pikemminkin olla toimimatta. Kivi on vastannut todella ystävällisesti ja neuvonut myös, mihin voi valittaa seuraavaksi, jos nämä instanssit eivät korvaansa lotkauta. Politiikasta en mitään tiedä, enkä hänen toimistaan luottamusmiehenä. Olen tosin sitä mieltä, että luottamusmiehen tehtävänä nimenomaan on pitää työntekijöiden puolta. Vai olenko väärässä?
valittelua jokinaika sitten täällä palstoilla. Valituksen kohde oli juuri virkaportaassa oleva ryhmä. He eivät voi revitellä täällä palstoilla. Tuollainen on "jeesustelua" jos ei ymmärrä politiikasta mitään. Lautakunnan puheenjohtaja ei oikeesti voi ottaa kantaa jos ei ole kuullut molempia osapuolia. Tai muuten hän on toiminut väärin. Mitä tulee luottamusmieheen, jääviyskin on olemassa. Ei enempää.
- jessussentään
Luo-bio kirjoitti:
valittelua jokinaika sitten täällä palstoilla. Valituksen kohde oli juuri virkaportaassa oleva ryhmä. He eivät voi revitellä täällä palstoilla. Tuollainen on "jeesustelua" jos ei ymmärrä politiikasta mitään. Lautakunnan puheenjohtaja ei oikeesti voi ottaa kantaa jos ei ole kuullut molempia osapuolia. Tai muuten hän on toiminut väärin. Mitä tulee luottamusmieheen, jääviyskin on olemassa. Ei enempää.
minusta tuntuu, että luo-biolla on lusikkansa tässä sopassa muutenkin kuin tällä palstalla kommentoijana?
- kokemusta on
kalikka kalahti?? kirjoitti:
Minä ainakin olen saanut erittäin hyvää palvelua potilasasiamieheltä ja neuvoja miten menetellä jatkossa, eihän näitä asioita tarvitse luottamusmiehiltä kysellä, kyllä siinkin asiassa on jo puurot ja vellit sekaisin, jos pitää luottamusmieheltä näitä kysellä. Minä en ainakaan uskoisi hänen asiantuntemukseensa.
- Luo-bio
jessussentään kirjoitti:
minusta tuntuu, että luo-biolla on lusikkansa tässä sopassa muutenkin kuin tällä palstalla kommentoijana?
on veronmaksajana ja potilaana. En hyväksy selkäänpuukottamista jos toinen osapuoli ei voi kommentoida. Lautakunnan puheenjohtajan ja lautakunnan tehtävä ei ole ratkoa yksittäisiä potilasasioita.Se on taatusti varmaa. Kristillisdemokraattinen tapa politisoida kaikki on valitettavasti ikävä. Heiltä puuttuu alkeellisimmatkin käytöstavat. Työrauhaa päättäjille toivoen
- asmor
Luo-bio kirjoitti:
on veronmaksajana ja potilaana. En hyväksy selkäänpuukottamista jos toinen osapuoli ei voi kommentoida. Lautakunnan puheenjohtajan ja lautakunnan tehtävä ei ole ratkoa yksittäisiä potilasasioita.Se on taatusti varmaa. Kristillisdemokraattinen tapa politisoida kaikki on valitettavasti ikävä. Heiltä puuttuu alkeellisimmatkin käytöstavat. Työrauhaa päättäjille toivoen
Eikä myöskään lähteä ajamaan yksittäisen työntekijän asiaa, kun työntekijä sattuu ottamaan yhteyttä. Tällaisia tilanteita varten on ammattiliittojen luottamusmiehet.
Nyt olisi paikallaan palkata ulkopuolinen selvitysmies tutkimaan asiaa mikä tuolla terveydenhuollon johdossa mättää ja miksi se ei toimi niin kuin ennen mikä on tehty väärin ja miten ne korjataan. Henkilökohtaisilla kokemuksillani voin sanoa että siellä ei ole kaikki niin kuin pitäisi. Hyvä esimerkki: ennen kun menit mittaamaan vaikka verenpaineesi niin pääsit muittamutkitta ja homma toimi. Nykyisin saat vastauksen hommaa oma mittari kotiisi. Minne meidän verorahat menee?
- selvitysmiestä
niin selvää on tämänkin kuvion taustat.Ikävää vain , että laajemmin ei tunneta tätäkään asiaa.
- pääsiäis kärsimys
selvitysmiestä kirjoitti:
niin selvää on tämänkin kuvion taustat.Ikävää vain , että laajemmin ei tunneta tätäkään asiaa.
http://www.eduskunta.fi/faktatmp/utatmp/akxtmp/puh_69_2009_vp_8_9_9_p.shtml
- voimia Kivi
pääsiäis kärsimys kirjoitti:
http://www.eduskunta.fi/faktatmp/utatmp/akxtmp/puh_69_2009_vp_8_9_9_p.shtml
- Huu Haaaaaaaaaa
voimia Kivi kirjoitti:
KATSOMINEN RIITTÄÄ....Ja katsos sieltähän se pilkistää
- ekiaa
Huu Haaaaaaaaaa kirjoitti:
KATSOMINEN RIITTÄÄ....Ja katsos sieltähän se pilkistää
Pasi, Pasi ja vielä kerran Pasi.
- Huu !!!!!!!!!!! ta
Kun ilmoitit,osaan olla mahdollisemman kaukana noista populistien tilaisuuksista. Jo se ,että ilmoitellaan tilaisuuksista tällä palstalla kertoo ko. ryhmittymän toiminnasta.
PS.Eikö tuo yksi muutos tulee kamppanja jo opettanut meitä ihan riittävästi-
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363717- 122466
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371975Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211731Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301503- 1241468
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141256
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4831244- 771191