''käyrä/kiero'' penis

13cm käyrämuna

olen 13v poika ja minulla on 13cm pitkä penis kun seisoo...murrosikäni on alkanut ihan vasta (karvoja alkanut tuleen noin 3vk sitten) ja penikseni on hieman käyrä vasemmalle..ei siis paljoa ja se johtuu luultavassti siitä kun minulla seisoo tiukissa boxereissa penis on aiva vasemmalle puolelle ja se painaa sitä kieroon...eli siis..

1. onko ikäisekseni penikseni hyvän mittainen (murros ikä iihan alussa)

2. onko ''hieman'' käyrästä peniksestä haittaa yhdynnässä ja sillee..entä onko teillä muilla samaa ongelmaa?

13

2379

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qdt,4rty

oon ite kans 13-vuotias poika ja mul on 10 cm ku seisoo ja mul on kasvanu jo viime kesänä karvoja tonne alapäähän ja ny ne on lisääntyny, (spermaaki on tullu) ja si mul on joitai muitaki murrosiän merkkejä mut en oo kuitenkaa viel kasvanu hirveesti
      tohon en osaa vastata et haittaako toi käyrä penis yhdynnässä

• sadsadada

usko että haittaa olihan sillä tyypilläkin käyrä penis joka nussi kim kardashiania

• fsdfdfs

Oon 13v ja mun kyrpä on 16 cm. Onks se sopiva?

• jfkbvözakbföajk
    • kiitti nauruist

kun minulla seisoo tiukissa boxereissa penis on aiva vasemmalle puolelle ja se painaa sitä kieroon...eli siis..

HAHAH

*reps*

• boitsu18

Sulla on tosi hyvän kokoinen,mulla stondiksessa 14cm vasempaan käyrä ja varmaan samasta syystä käyristynyt kuin sun ja oon 18v,joten mulla ei ehkä kasva enää,mut joku kehunut sitä.Joku on sanonut et käyrä kulli ei haittaa,on kuulema kiihottavampi.

• sii conandooo

minulla on kaksi penistä ja kummatkin osoittavat eri suuntiin. tämä miellyttää kumpaakin naista tasaisesti.

• 1) murrosikäsi vasta alkanut joten tuo kalusi pituus on ihan keskitasoa sun iässä eli ei syytä huoleen
      2) kalu käyryys johonkin suuntaan ei haittaa seksissä oikeastaan millään tavalla. voit myös kokeilla välillä pitää kalua toisessa lahkeessa (siis oikealla puolella, silloin siitä ei tule välttämättä ihan niin käyrä)

• moi13

moi!

minulla on kyrpä.se on ihan karvainen ja sen päästä valuu maitoa.Kun kosken sitä se muuttuu vihertäväksi ja se menee ihan kylmäksi,kun yritän kuumentaa sitä kattilassa niin kattilan vesi kiehuu.voisiko joku selittää näitä ilmiöitä kun ei mistään löydy apua?

• Anonyymi

Oon 3v🤫

• Anonyymi

Minä on vauva🤫

• Anonyymi

Ei siintä ole nenän osoittaessa toisaalle.

• Anonyymi

Ihan hyvän mittainen tuo on, muistaisin lukeneeni/kuulleeni jostain, että suomalaismiesten penisten keskipituus on noin 13-14cm(erektiossa).
      Ja tuo luultavasti kasvaa tuosta vielä, kun kerta murrosikä on alussa.
      Ja itsellänikin on käyrä penis, myöskin vasempaan kaartava.
      Mutta eipä se ole seksiä haitannut, yhdyntääkään. Hyvin onnistuu, ei satu eikä tunnu edes epämiellyttävältä. Päinvastoin... Ja kyllä kumppanitkin ovat tykänneet seksistä kanssani, toinen kumppani menossa. Olen 16v jätkä.
      Niin ja by the way, huomasin jo ennen vastaamistani aloituksen olevan vanha.
      Eli aloittaja on varmaankin jo aloituksesta kuluneen 15 vuoden ansiosta päässyt elämässään jo aikas pitkälle..?:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2872
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2743
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1629
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1580
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      18
      1464
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1239
    Aihe